Guest fie24

Kort brudekjole....hvor?

16 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er på udkig efter brudekjoler som er korte, altså går til omkring knæene.

Jeg har kun set 2 modeller til bryllupsmesse i år, men kan ikke rigtig finde nogle i nogen af katalogerne :bearhug: ...er det kun mig der ikke kan finde disse kjoler nogen steder?

Håber der er nogen der har set billeder eller sider/steder hvor man kan se/købe dem?

Venlig hilsen

Fie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Ja, det kan jo være lidt svært med korte brudekjoler, syntes faktisk aldrig at men ser dem i forretningerne, hvorfor ved jeg ikke??? :blink:

Jeg har kigget lidt på nettet, og har fundet en side med en masse fantastiske kjoler, her et lille udpluk. Og ellers kan du jo selv gå på opdagelse på siden. De fleste af kjolerne, kan fåes i et hav af farver.

Janni :blink:

http://www.perfect-bridesmaid-dresses.com/

post-14801-1138832782.jpg

post-14801-1138832792.jpg

post-14801-1138832802.jpg

post-14801-1138832815.jpg

post-14801-1138832827.jpg

post-14801-1138832839.jpg

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Tak :bearhug: Ja de er flotte, det er god inspiration til hvis jeg vil have en syet selv.

Er der egentlig nogen der ved hvor meget det sådan ca. koster at få syet en brudekjole? det afhænger vel meget af valg af stof osv.? Er der nogen der har gode erfaringer med nogle skræddere på fyn, gerne Odense-området? Men jeg kører også gerne efter det.

Hilsen Fie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

priserne ligger vel fra 1000 og op plus syløn

min kostede 745 kroner i stof og så har jeg brugt sammenlagt 6 dage at sy den i, og det koster jo også i syløn, og min ser sådan ud, kan være din bliver lidt billigere da der ikke skal så meget stof til

post-15058-1138869527.jpg

0

Del dette indlæg

Du kan evetuelt prøve at kontakte Silkehuset, jeg ved at de kan anbefale forskellige skræddere rundomkring i landet, der syr til ca 3000-5000 kr, så skal du bare købe stoffet ved siden af. Det er i hvert fald det jeg har tænkt mig at gøre, vil nemlig også helst have en "kort" kjole".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg skal sy min egen kjole, også kort, så hvis du har brug for inspiration, så kig endelig løbende i min tråd som vil blive opdateret når jeg får noget igennem maskinen (pt. går det lidt stille :bearhug: )

Men her lidt mere inspiration, plus dem du kan se i min tråd.

post-10680-1138907167.jpgpost-10680-1138907147.jpg

post-10680-1138907192.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa....

Hvad med denne?

Den synes jeg i hvert fald er sød, den er fra www.***IKKE TILLADT*** og kan fåes i alle verdens farver, også hvid og til kun 1300 kr!!!!

Den er godtnok skøn - lige sådan noget jeg er på udkig efter. Har lige været på hjemmesiden og kan ikke finde den. Hvor længe er det siden du har set den? Hvis den ikke fåes længere er det jo ikke til at holde ud... :banned:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer