Kamulle

Brudesko

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Har lige været på strøgtur i Århus Det vrimler nærmest med guldsko. Både fra Billi Bi, Bianco sko og alle mulige andre mærker. Måske du skal suse en tur til jylland, hvis du har tid, eller på jagt i almindelige sko butikker. :yay:

Redigeret af spl09twh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med dem her

<{POST_SNAPBACK}>

De er jo ikke i guld, men i Teint-farve (gyldenbrun)....... Men søg på danske sko på google, så kommer der forskellige forhandlere frem....... de har som regel nogle flotte guldsko.....(har selv et par - de er dog godt slidte efterhånden :bearhug: )

her er et link:

Diamant art

dansemesen

Redigeret af Kegly
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med dem her

<{POST_SNAPBACK}>

De er jo ikke i guld, men i Teint-farve (gyldenbrun)....... Men søg på danske sko på google, så kommer der forskellige forhandlere frem....... de har som regel nogle flotte guldsko.....(har selv et par - de er dog godt slidte efterhånden :bearhug: )

her er et link:

Diamant art

dansemesen

<{POST_SNAPBACK}>

Det må du meget undskylde men de står altså som guldsko men det er jo forskelligt som man ser på det

0

Del dette indlæg

Hej,

jeg har også et par guld sko fra billi bi. De er super lækre synes jeg og meget behagelige at have på. Er såmædt købt i Skoringen til 900 kr. Billedet kan du se under titlen "Min brudekjole og mine sko - MEN hvad synes I?" Der er også et par lyse, men tror godt du kan fornemme guld skoen også...

Håber du finder noget

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist mine sko før, men her er de igen, det er godt nok sandaler. De er købt i Skoringen såmænd for 299! De er rigtig gode at gå i, god hælhøjde. De er i en lidt mat guldfarve, som jeg tror vil passe til de fleste brudekjoler.

post-16857-1141571718.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer