Miss-E

Hvornår køber i brudekjole ?

10 indlæg i dette emne

Min forlovede og jeg skal giftes den 9. september, altså om 7 mdr's tid. Hvornår er det bedst at have brudekjolen i hus?

Jeg er lidt bange for at den ikke skal passe 100% hvis jeg køber den for tidligt, jeg har det meget med at tabe mig (ret meget) hvis jeg er nervøs eller stresset i en periode..

Så hvad ville i foreslå, er det for tidligt nu 7 mdr før???

Jeg har slet ikke nogen idé om det her, som i nok kan høre, så alle svar modtages med kyshånd :blink:

Mange hilsner

Miss-E :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min forlovede og jeg skal giftes den 9. september, altså om 7 mdr's tid. Hvornår er det bedst at have brudekjolen i hus?

Jeg er lidt bange for at den ikke skal passe 100% hvis jeg køber den for tidligt, jeg har det meget med at tabe mig (ret meget) hvis jeg er nervøs eller stresset i en periode..

Så hvad ville i foreslå, er det for tidligt nu 7 mdr før???

Jeg har slet ikke nogen idé om det her, som i nok kan høre, så alle svar modtages med kyshånd  :blink:

Mange hilsner

Miss-E  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Jeg har snakket med nogle forskellige brudekjoleforretninger, og de fleste melder om cirka 3 - 4 måneders levering på kjoler.

Derudover skal den ofte rettes til og til syerske, hvilket de fleste også påregner 1 måned eller to - især i bryllupshøjsæsonen.

Desuden skal du også være opmærksom på sommerferien, som altid kan skabe noget ventetid...

Så jeg syntes ikke du er for tidligt ude.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med dig..

Jeg skal giftes den 12 August og har været ude og kigge på brudekjole, og har også valgt en da jeg ville ha den kjole jeg havde set på.

Jeg fik afvide at det ikke var noget problem at få den lagt ind hvis man sku tabe sig jeg har det også som dig jeg taber mig men jeg ved at min skal ligges ind når den tid kommer.

Jeg vil da forslå dig at du tager ud og kigger, for pludslig er den kjole måske væk som du kunne tænke dig.. :blink:

Held og lykke med bryllupet til september.

Knus fra stjernemor :bearhug::blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HEJ JEG SYNTES AT DU SKAL TAGE UD OG KIGGE OG PRØVE NU FOR JEG VAR OGSÅ UDE I GOD TID JEG SKAL GIFTES DEN 24-6 OG MIN KJOLE KOMMER FØRST TIL APRIL/MAJ OG JEG KØBTE MIN KJOLE DEN 9/1 SÅ GOD FORNØJELSE OG HÅBER DU FÅR EN DEJLIG DAG NÅR DU SKAL UD OG PRØVE :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er passende at begynde nu..

For mit eget vedkommende friede min kæreste d 24 dec og vi fastsatte datoen med det samme til 15 april..

Jeg syntes vi havde god tid og kunne ikke forstå at så mange sagde.. Uha.. i har travlt..

Det fandt jeg da så ud af at det var rigtigt nok.. der er bare så meget der skal ordnes..

Min kjole.. der var jeg heldig at finde en, ved første kjoleprøvning, der kun skulle lægges op... så ikke meget ventetid der, men det kunne jo have været anderledes..

Mit råd til dig er at gå ud og prøve kjoler.. ikke alle er heldige i første hug..

Så er der jo kun tilretningen tilbage, og selvom du taer dig inden bryllup er det jo ikke sikkert at det har betydning for kjolen.. der er jo forskel på hvor man taber sig henne...

En lang smøre... men håber du forstod pointen... :blink:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg tror da også nok at jeg ville være på vej ud og kigge på kjoler efterhånden....

He he,ja faktisk er min kjole i hus og har været i MANGE måneder.

Jeg faldt for en model som jeg bare VILLE have og jeg måtte så også vente i 16 uger på at den kom hjem.

Så som andre også siger herinde,så skal man ofte være forberedt på at der er en vis ventetid på at få kjolerne hjem (Hvis altså ikke man finder en i butikken man kan købe med det samme)

Held og lykke med din kjolejagt.

Hilsen Anja.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer