Guest Kegly

Kira og Michael 8. juli 2006

256 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Men lidt om Michaels frieri...

Vi var afsted i 14 dage på Rhodos i 2005. Her skulle jeg fejre min 24 års fødselsdag 8/7. denne dag var også vores 1½ års dag...

Vi havde købt en ring til mig, så vi vidste det var en jeg ku' li' og en der for alt i verdenen passede!

Jeg havde bestemt at vi skulle til byen Lindos, hvor akropolis ligger. Mere for at give Michael et godt og romantisk sted at fri (havde på fornemmeren han ville fri denne dag). Men her skete intet :-( var lidt skuffet må jeg indrømme....

Om aftenen skulle vi ind i den gamle by i Rodos by, for at spise. Jeg bestemte at vi skulle spise på en græsk/italiensk restaurant med tag terrasse på socrates torvet..... Michael var meget pertentlig med at få et helt bestemt bord med udsigt over førnævnte torv (udsigten er formidabel deroppe fra!). Så vi ventede alt i alt ca 1 time før vi kom til at sidde ved det rigtige bord.... Vi fik bestilt lækker lækker mad og så var det Michael blev sådan lidt fraværende.....

"Skal vi have noget dessret......en kop kaffe måske?" spurgte han......."Jamen så vil jeg da gerne bede om en frappé (iskaffe/græsk kaffe)" svarede jeg. og det fik vi så......

Helt ud af det blå spurgte Michaels mig om jeg kunne huske den følelse jeg havde da vi sagde farvel til hinanden på vores første date......" Selvfølgelig kan jeg huske det!" - Jeg hvade mega mange sommerfugle i maven da vi krammede farvel og jeg cyklede hjem med et alt for fjoget smil på læberne..... " Det er lige præcos sådan jeg har det lige nu" siger michael så......" Og jeg har en lille gave til dig". han hiver æsken med ringen op ig gir' mig den...... Jeg fumler med at få den åben..... michael åbner den og spørger: " Kira, vil du gifet dig med mig?"...... Jeg var fuldstændig PAF Og det der fjogede smil kom vist igen frem på mine læber?! "Ja......Jeg vil gerne gifte mig med dig Michael" fik jeg svaret....

Tænk sig.....jeg havde ikke troet han ville gøre det den dag alligevel, da han ikke fik det gjort i Lindos...... Men den 8/7 er jo noget af en mærkedag. Min fødselsdag og så havde vi kendt hinanden i 1½ år præcis den dag....... Jeg er så lykkelig!

0

Del dette indlæg

nå...........Kommer lige i tanke om at I ikke har fået historien om hvordan vi blev kærester.........

Here it goes.......

vi havde begge en profil på Dating.dk......... fra sept. 2003 vidste vi godt at vi hver i sær eksisterede.........Så omkring november 2003 sendte Michale mig et virituelt kys........Han fik et tilbage, med teksten "hvorfor skal jeg have det?".......han svarede - igen med et kys - "det skal en smuk pige som dig bare ha'!" OKay tænkte jeg og så skete der faktisk ike så meget mere i 2003 end at jeg ofte kiggede hans profil igennem og lurede hans billeder...

Det blev nytår, hvilket vanen tro medførte influenza Jeg satte mig i sofaen med den bærbare og brugte de første dage af 2004 på at chatte med alle mulige.....Så så jeg at Michael var 'online'......Skrev "hej" og så var vi ellers fangede i en knapt så overfladisk "samtale" på chatten....... Vi skrev i sammenlagt 6 timer (ind imellem måtte Michael logge af for at læse til eksamen)......Jeg var allerede her helt rundt på gulvet for stort set ALT hvad manden havde sagt var "de gyldne ord" til mit hjerte......

Den efterfølgende uge var lidt mærkelig.... Jeg kunne slet ikke sove, havde sommerfugle i maven hele tiden og mine kollegaer på fritidshjemmet, var ved at få et FLIP over at jeg rendte rundt i en rus hele tiden

Mne Michael havde lovet han ville give svar om eksamens udfald pr brev via dating.dk. Og det fik jeg

Jeg spurgte så i mit svar på brevet om vi ikke skulle mødes, bare for at vi ikke skulle "spilde tiden" på al det her skriveri, hvis det så viser sig ikke at være noget alligevel........"JO" svarede han og vi aftalte at møde på Vesterport st. kl 18 torsdag 8. januar 2004.........puha jeg var spændt - - og med rette......Jeg var jo allerede skudt i ham (havde jeg prøvet før hvor det hele så endte i noget L ), så prøvede virkelig at beherske mig....

0

Del dette indlæg

Dagen oprandt......8. januar 2004............Hele dagen var jeg helt rundt på gulvet og mine kollegaer var så søde og forstående (læs de kvindelige kollegaer!). De var lige så spændte som jeg, så da de sidste børn var blevet hentet blev jeg mildest talt kylet ud af døren så jeg kunne nå mit tog mod København..... Nåede det

på Vesterprt st. stod jeg af toget på slaget 18 og gik op for at vente...........ventede i små 5 min før jeg så noget der mindede om Michael som han så ud på billerne. Det var ham Vi gav hinanden et kort kram og han foreslog at vi gik på cafe René for at få en kop kaffe..... Det gjorde vi så....

Vi satte os og vi fik en kop kaffe/the......(drak kun the dengang!) Og så snakkede vi.........ingen stille øjeblikke..........jeg var dog så forfjamsket og lidt genert aqt jeg havde fået et fokus punkt at se på lige over døren hvor folk kom ind.........lidt irriterende når han nu har så smukke varme øjne man bare vil bade i *Suk*

Vi fik da også et par øl, og da klokken nærmede sig 23 VILLE jeg altså holde ham i hånden.........så lagde diskret min ene hånd midt på bordet så han ikke kunne undgå at komme til at røre den..........så vi nussede hænder den sidste ½ time af daten.........kl 24 blev vi nødt til at bryde op, for jeg skulle på arbejde dagen efter og til forsinket julefrokost med fritidshjemmet.......

Han fulgte mig over til min cykel. her krammede vi i ca 10min - tror jeg nok. Havde bare ingen tidsfornemmelse. Til sidst tænkte jeg at NU skal jeg afsted, ellers kommer jeg til at kysse ham (ville jeg ikke, fordi det tidligere har været en dårlig ide!). Jeg kyssede ham hurtigt på kinden og sagde "vi ses", satte mig på cyklen og kørte hjem med sommerfugle i hele kroppen og danmarks nok mest fjogede smil på læberne.........

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det fredag 9. januar 2004............ Alle kollegaerne skulle som det første hører om daten den foregående aften var vellykket - JAAAAAAAAA

Vi skulle dække bord til julefrokosten om aftenen, og mens jeg rodede lidt rundt i et andet lokale ringede jeg til Michael - bare for at høre hans stemme. Han blev rigtig glad for at jeg ringede og vi aftalte at mødes om lørdagen når jeg fik fri fra mit andet job........

Denne lørdag tog vi også på cafe og derefter ville vi leje film i blockbuster, men kunne ikke rigtig bestemme os......... Vi gik hjem til ham - hånd i hånd og hjemme hos ham satte vi en film på og satte os for at se den...........

Skal lige nævnes at jeg den dag i dag endnu IKKE har set filmen, da jeg dengang var optaget af noget helt helt andet Nemlig min kommende mand MICHAEL!!!

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Ja så er jeg også med herinde......

Men har lidt problemer med at få min ticker i min signatur til at virke....... nogen der vil hjælpe mig lidt???? :bearhug:

Hey

Jeg kan da prøve at hjælpe dig....

Du skal herinde bruge den "kode", der starter med url ..... ikke html..

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men må jo nok lige fortælle at vi et eller andet sted er nået en god del af vejen mod den store dag :cheerleader3:

Lokalet til festen er bestilt, Kirken er bestilt, kjolen er købt og betalt :) , musikken er bestilt og ringene er fundet. Ringene er dog ikke sat i produktion da vi ikke lige har pengene til dem liiiige nu (men de er der inden udgangen af denne måned!!!), og så er de bestilt i Sverige og der er nu også lidt problemer med hvordan vi får overført penge til dem...... De er iøvrigt købt hos HELLKES og er i 18 karat guld.Jeg får en diamant i på 0,12 karat i en hvidguldsindfatning..... De får en let hamret overflade.

Her er de:

post-18156-1138993923.jpgpost-18156-1138993971.jpg

Er de ikke flotte??? At der er to ringe i det ene billede viser bare hvodan Michael's ring ser ud - den bliver også¨hamret på overfladen....

Og I gætter ikke hvor meget de koster.......

Vi skal give den nette sum af 5300 dkk for dem inkl. indgravering og levering!!!! Det er næsten for godt til at være sandt!! :bearhug:

Redigeret af Kegly
0

Del dette indlæg

Ja, der kommer meget på her første dag i dette forum, men grunden ar, at jeg har en profil på et andet site også, så meget af det er taget derfra......

Men nu vil jeg fortælle lidt om hvordan vi kom frem til datoen for brylluppet.....

Da Michael havde friet gik vi igang med at snakket dato....... og blev i første omgang enige om at vi vlle vente til efteråret 2007...... Men efter at jeg ikke helt kunne forholde mig til det, blev vi enige om at det skulle være i sensomren 2006 - nærmere betegnet 16. september, som er Michael's forældre's bryllupsdag...... Det kom vi fra igen, da jeg er studerende og at skulle være væk i 2-3uger lige efter studiestart ikke er en god ide, blev vi enige om 12. august, som er mine forældre's og kusine's bryllupsdag.......

Her blev vi længe, men da det gik op for os hvor meget vi ville skulle punge ud for det her bryllup vi ville have (troede vi!) måtte vi endnu engang skyde det til 2007.........Typisk!!!Og fra omkr. oktober --> december '05 snakkede vi overhovedet ikke om bryllup....... indtil vi 3. dec. var i Sverige for at besøge Michael's far der var deroppe og arbejde......

Han spurgte ind til vores fremtidsplaner (børn, bryllup mm)..... Og her kom der sandheder på bordet..... Hvad er det i grunden for et bryllup vi vil have? I første omgang troede vi nemlig at vi ville holde festen på hotel med en kuvert pris på omk. de 1000 kr - hvilket var grunden til at det blev udskudt!!! Så snakkede vi om 'sjove' dato'er og kom frem til at 8/7-06 ku' være en god dag. Den dag har vi været forlovet i præcis 1 år, kendt hinanden 2½ år, det er min 25 års fødselsdag og min mors afdøde morfar (min oldefar) Havde også fødselsdag den dag..... og datoen er sjov at skrive: 080706

Vi kom frem til at vi gerne ville have en stor fest, men i lidt mere uformelle omgivelser, hvor vi SELV skulle stå for det meste(borddækning mv.)..... Så nu har vi booket Teatersalen på Kulsvergården, som er et selskabslokalet hvor jeg har danset turneringsdans tidligere, så jeg kender både dem der forpaget lokalet og hvordan der ser ud......

Rigtig dejligt at det er på plads...... :bearhug:

Redigeret af Kegly
0

Del dette indlæg

Nævnte jo at kjolen er købt..... Det blev den Hos NICOLAI i København d. 12. dec.... Havde været derinde nogle dage i forvejen for at hører om priser på undertøj, men jeg blev lyn hurtigt overtalt til at hoppe i nogle kjoler....... prøvede 5, hvoraf de sidste 2 var noget værd...... Men den sidste endte det med at blive, selvom jeg d. 12, dec . blev i tvivl. Min mor var med den dag og der kom jeg i endnu flere kjoler.........og her var der én kjole ud over MIN kjole der gjorde mig i tvivl...... de var vidt forskellige, men heldigvis har jeg valgt rigtigt kan jeg mærke..... :loveshower:.....sådan har jeg det nu hver gang jeg tænker på at jeg skal prøve den igen her 20. marts, når den skal ligges op.... Glæder mig helt vildt!

Og min har IKKE en blomst på siden.....

post-18156-1143287144.jpg

Redigeret af Kegly
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay: Musikken er også bestilt...... Vi har fået DISKOBIL til at komme og spille! Det er et mobil diskotek, så det er noget helt nyt vi afprøver. Heldigvis er ham der kommer og spiller rigtig rar at snakke med, og han har helt klart megen erfaring :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: så sådan kommer vi nok til at danse når festen rigtig tager fart :bearhug:

Kirken hvor vi bliver :) gift er også valgt. Og grunden til at det bliver liiige den her kirke har en lille historie...... Vi skal vies i Asminderd kirke i Fredensborg. I denne kirke er jeg døbt og konfirmeret og vil afslutte de store begivenheder i mit liv her også! Om det så bliver den samme præst der både har døbt og konfirmeret mig, vides ikke endnu - desværre. Men bliver det ikke ham, håber vi på den anden mandlige præst, som har viet mine forldre og bisat min farfar, kan den dag..... Jeg har et "fohold" til de to præster så, ville blive vildt ked af det, hvis det bliver den statsansatte kvindelige præst der skal vie os....... Kender hende slet ikke!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, ja...... har ikke fortalt at mine brude sko har været i mine hænder siden Kronprinsebrylluppet....... :bearhug:

De er faktisk købt på ders bryllupsdag i 2004 og kostede ikke mere end 100 kr..... Og det var min mor som købte dem til mig....... SOm hun sagde: " man kan altid gemme dem til den dag man skal giftes, uanset hvornår det bliver!" Og hvor havde hun dog bare ret!!!

Her er de så.........flotte ikk'? :)

post-18156-1139065125.jpgpost-18156-1139065141.jpgpost-18156-1139065154.jpg

De har sådan et lille spænde ved anklen med små simlisten og så er de helt hvide under den blonde der er henover........

0

Del dette indlæg

Jeg har også allerede styr på den gamle remse: somthing old, somthing new, somthing borowed, something blue and a six pence in your shoe......

Jeg LÅNER en GAMMEL MØNT fra mine forældres sætterkasse, den nye er jo kjolen og det blå........ ja det er mine trusser jeg har på på dagen!!! (et par hipsters under vielse og fest som så blir skiftet ud med et par g-strenge inden vi kører mod brudesuiten.....

Vi skal iøvrigt overnatte på Hotel HILTON i lufthavnen. michaeløs Lillesøster er receptionist elev derude og vi kan derfor få overnatninger der til 550 kr incl morgenmad....... og den pris er faktisk en der gælder på ALLE hilton hoteller i HELE verdenen!!!!!

Very nice, very nice!!! :bearhug::):cheerleader3:

Så det glæder vi og rigtig meget til, for vi var til noget elevaften på Hilton her midt i Januar, med rundvising og 4 retters menú samt overnatning til de 555 kr....... Nu er det ligeved at være sådan at hvis vi ikke liiige ved hvad vi skal en weekend joer vi loidt med at tage til Hilton for at sove...... hi hi :(

0

Del dette indlæg

Ja, I må undskylde at der kommer så meget fra mig på én gang...... grunden er som sagt at jeg har en 8 sider lang dagbog i et andet bryllupsforum her på nettet.........

Nå, men jeg lavede her i torsdags et udkast til en invitation........ Den bliver nok lidt utraditionelt opbygget, men I kan jo selv lige bedømme........ Jeg fandt også herinde et rigtig flot monogram med KM som jeg tyvstjal....... Og ved I hvad???? Michael var simpelthen SÅ positiv over indbydelsens tekst at jeg blev helt overrasket........ Han er jo mand og har sine mærkelige indeer en gang imellem...... :bearhug:

men hvordan indbydelsern ekommer tl at se ud vides ikke helt endnu........ men de bliver i farven kobolt blå, da det er vores yndlingsfarve!!!! De øvrige farver vi har valgt at dekorere vores fest med er dyb rød(rosenrød) og off-white........

Nå, men her er udkastet til teksten til indbydelserne

To_hjerter_banker_i_takt___invitation.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Jamen velkommen til dig også.

Hæ hæ - undrede mig lige kort over hvordan det kunne gå så hurtigt - men det har du jo så selv lige givet en forklaring på :(

()() Er ret vilde med jeres ringe - men kan desværre ikke komme ind på deres hjemmeside :cheerleader3:

:bearhug: Din kjole er super flot

:super: - og tror bestemt skoene vil passe perfekt dertil

:super: Bent (diskobil) er allerede et kendt ansigt herinde, så jeg er sikker på i får et brag af en fest :bearhug:

Glæder mig til at følge mere op på din side.

0

Del dette indlæg

JA, jeg har herinde fuldet vore monogram, som vi vil bruge i vores indbydelser, på vores bordkort. Vores bordkort vil være en lille bog/hæfte hvor der er menu, vekommen/velbekomme sange og en lille 'hvem er hvem', så folk ved hvadde der sidder omkring dem har af interesser o.lign........ nævne oplagte samtaleevner......

Her er Monogrammet: post-18156-1139078719.jpg

Jeg er vild med det, og MIchael er lige så vild med det - og det er dét der tæller!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Havde da nær glemt at vise jer, den overraskelse jeg har til Michael (det er lidt a la en morgengave). Han VED der kommer en bil og henter os fra festen, men hav ved IKKE at det er en 11 meter lang limousine :thumbsupsmileyanim: Han var godt nok noget gnaven over at jeg bare sådan lige bestilte noget uden at konsulterer ham.........men blev jo ligesom nødt til at fortælle ham at der kommer nogen og henter os......mere så der ikke lige pludselig holder 2 limo'er!!! :thumbsupsmileyanim:

Her er den så....... bestilt hos Limousine Center

post-18156-1139092070.jpg

Kan ikke få billedet af limo'en indefra sat ind i dette indlæg så det kommer i det næste.....

Redigeret af Kegly
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer