Dee

Bryllupsnegle...

7 indlæg i dette emne

Hejsa tøser!

Jeg har altid sagt at når jeg skulle giftes ville jeg prøve at få lavet negle...men nu er det så at jeg tænker om man kan tage sine kontaktlinser ud, når man har fået lavet negle??? Er der nogen der har nogle erfaringer eller anbefalinger???

:bearhug: KnuZ Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tilslutter mig GLowin og Sussen..............Det er bare et spørgsmål om teknik......... Og så afhænger det jo også lidt af hvor LANGE man får negle lavet...... SÅ mit råd; FÅ neglene lavet et stk. tid inden brylluppet så du kan nå at vende dig til dem og "øve" dig med die Linser........

Jeg selv har overvejet at få lavet nogle der bliver opnygget ud over min egen negl, så når de bliver rettet til ind i mellem ender jeg med at det KUN er min egen negl der er tilbage....... Min kommende svigerinde har gjort sådan, og hendes er BARE FLOTTE!!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej søde før jeg havde lange nejler klemt jeg dem sammen med fingerspidsen - nu er det bare at jeg kigger op og presser forsigtig sammen med neglerne i kanten af den bløde kontaktlinse - men efter kort tilvenning (2 forsøg) var det aldrig problem her.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer