Guest TinaA1

Hår og make-up

17 indlæg i dette emne

Hvad giver/skal i give for at få sat hår og lagt make-up??

Jeg har set en nede i byen til 450 for brudemake-up, incl prøvemake-up.

Skal så lige hører om hun kører ud.

Ellers er der en anden, hun skal så have 575 + 75 kr for at køre ud.

Var så lige over ved den frisør der ligger nærmest, IN. De skal have omkring 400 (mener jeg) i timen. Og hvis det nu tager eks 2 timer at sætte, og det gør det jo ihvert fald også for en prøvez, så er det jo minium 1600 kr.

Det synes jeg da umiddelbart er mange penge.

Men hvad mener i, og hvad skal i give???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad make up angår, er jeg enig med deg - det synes jeg er dyrt. I min lokale Matas tar de 250 kr for det samme. Selv skal jeg hos frisøren, som også sætter mit hår, gi mellom 200 og 300 for make up inkl prøvetime.

Så er det det utrolige! Håropsætning tar hun 900 kroner for - også det inkluderet prøve! Den er jeg suuuuperfornøyd med :carrot:

Min faste frisør skulle ha 700 (!!) kr timen, så det er bare uaktuelt. Man skulle tro det var advokathjælp man snakket...

400 kr timen er ikke så langt ude, synes jeg. Men det er mange frisører som ikke laver håret fullstændig til prøve - fordi det faktisk ikke er mulig at lave det helt maken den annen gang, og de ikke vil at brudene skal bli kede eller vrede.

0

Del dette indlæg

Jeg skal til frisør en uge før vores bryllup for at blive farvet, klippet og have prøveopsætning. På dagen bliver det naturligvis rettet til og sat igen. Alt i alt skal jeg give 1200 kr. for det.............Det synes jeg ikke er dyrt når man regner med at det er inc. farve og klip.

Ligeledes skal jeg til kosmetolog en uge før for at have lagt prøvemake-up, som de så skal gentage på dagen. Alt i alt 375 kr....................Det synes jeg heller ikke er galt da det er en der er uddannet til at lægge make-up.

Frisøren tilbød sig ellers til at orden make-up, men så kunne jeg jo lige så godt gøre det selv eller få en veninde til det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til frisør en uge før vores bryllup for at blive farvet, klippet og have prøveopsætning. På dagen bliver det naturligvis rettet til og sat igen. Alt i alt skal jeg give 1200 kr. for det.............Det synes jeg ikke er dyrt når man regner med at det er inc. farve og klip.

Ligeledes skal jeg til kosmetolog en uge før for at have lagt prøvemake-up, som de så skal gentage på dagen. Alt i alt 375 kr....................Det synes jeg heller ikke er galt da det er en der er uddannet til at lægge make-up.

Frisøren tilbød sig ellers til at orden make-up, men så kunne jeg jo lige så godt gøre det selv eller få en veninde til det.

<{POST_SNAPBACK}>

Ve du om kosmetologen kommer hjem og ligger make-up.

Og kører hun evt til fredericia??

JA det er da billigt for farve, klip, prøve og så på selve dagen.

Mit vil jo løbe op i 1600-2000 KUN for at få det sat.

Jeg havde sat 1200 af til det. hmmm

Redigeret af TinaA1
0

Del dette indlæg

Jeg synes faktisk det er svært at finde en i fredericia som ikke er så dyr?? Jeg har bare ikke 1000 til hår og make-up, heller ikke selvom det er den ene dag i mit liv.. :denmarkflag:

Så har tænkt på at sætte håret og lægge make-up selv.. Men er bare sk!de bange for at det kommer til at ligne en klatkage på dagen eller at det ikke holder hele dagen..

0

Del dette indlæg

Jeg skal give 500,- for opsætning incl. 1½ prøveopsætning!!! (skal derop på fredag og klippes, så foreslog hun, at vi jo lige kunne lege lidt med opsætning der også!!!) :carrot: :carrot:

Skal give 350,- for make up!!!! Ved ikk om jeg får prøve for den pris, men det satser jeg da på!!!! :denmarkflag: :carrot: :carrot: :carrot:

:denmarkflag:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er helt vildt, at i kan få det så billigt.

Nå der er vel ikke andet for end at jeg tager telefonbogen og starter fra en ende af. Hmm det kan først blive på onsdag for da har jeg fri.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er måske (for mit vedkommende) fordi vi bor i udørk..... :balloons: Min frisør ligger i Sæby - i det høje nord, hvor min dejlige veninde/brudepige bor!!!! :denmarkflag:

:denmarkflag:

Sanna

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hovsa...Ved ikke lige helt hvad der skete :bearhug:

Jeg tror ikke Dermal Care kører ud, men så se det som afslapning og nyd at du ikke kan stresse over hjemmet eller noget andet for den sags skyld.

Iflg. hende jeg talte med i telefonen regner de med at det tager ca. ½ time på dagen og 1 time til prøven.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes faktisk det er svært at finde en i fredericia som ikke er så dyr?? Jeg har bare ikke 1000 til hår og make-up, heller ikke selvom det er den ene dag i mit liv.. :biggrin:

Så har tænkt på at sætte håret og lægge make-up selv.. Men er bare sk!de bange for at det kommer til at ligne en klatkage på dagen eller at det ikke holder hele dagen..

Prøv evt om du kan finde en mobilfrisør. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg gav 1500 kr. for:

En snak om hvordan håret skulle sidde 1 ½ uge før brylluppet (fik ikke en prøveopsætning, da frisøren vurderede, at det alligevel ikke ville komme til at sidde på samme måde på selve dagen)

En let klipning da jeg var inde og snakke opsætning

En snak med make up artisten om farver og ideer til make upen - hun så billeder af brudekjolen

Opsætning og make up på selve daegn.

Jeg havde min veninde med derind som også fik sat håret, mens vi drak champagne og spiste chokolade og jordbær... En kanon start på en pragtfuld dag :biggrin: Kan varmt anbefales. Hele herligheden foregik hos Brix i Aalborg, hvor Maria satte mit hår... :bearhug: til hende

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg regner med at skulle give ca 1000-12000 for hår og make.up incl prøve make-up og prøve-opsætning. Det er mange penge, men har aldrig fået hverken fået sat år eller lagt make-up. På den store dag skal det bare være, og det skal helst være perfekt :bearhug: Måske ligger der en kosmetolog skole i nærheden af hvor du bør. de kan ik hvert fald lægge make-up billigere og kender måske en frisør?? Bare et forslag. held og lykke med det hele

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har valgt http://www.profmakeup.com/ hun er uddannet makeupartist og frisør. Jeg giver 2000kr for:

prøve håropsætning

prøvemakeup

håropsætning på selve dagen hjemme hos mig

makeup på selve dagen hjemme hos mig.

Hun er super sød og super dygtigt og har bl.a. stylet modellen på forsiden af dette nr af "brudsen" og der er en artikkel om hende i bladet på s. 36-39

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer