Guest Martin&anniqa

gravering af glas

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En af vores venner lavet denne her til os.

post-12542-1139465844.jpg

Man kan købe en maskine der brugs til det, ved de fleste trømmerhandler.

Når du så har fået den samt tilbehør og du skal i gang, skal du huske at bruge en masse vand. I starten går der nok en masse glas til, for det er ikke så nemt.

Jeg vil anbefalde jer at bruge noget glas maling i stedet for, det er meget nemmer.

0

Del dette indlæg

Hej,

Vi sælger champagne, rødvin, hvidvin og vandglas med graveret monogram - priser fra ca. kr. 33,-. Desværre kan du ikke læse om det på vores nuværende hjemmeside, da vi er ved at lanchere en helt ny hjemmeside hvor glas er med.

Du er velkommen til at skrive til mig hvilke glastyper du har i tankerne ovs...

Med venlig hilsen

Thomas

Bryllupskompagniet

thomas@bryllupskompagniet.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers prøv ar se Cyen (Nancy's) tråd hun har graveret glasselv - eller send en pm hun er en meget hjælpsom pige.

:denmarkflag: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Hey, du var da lige et par minutter hurtigere end jeg!! *S*

Jeg hjælper gerne Hvis jeg kan!

:denmarkflag: Nancy

0

Del dette indlæg

Jeg graverede selv vores glas!

De blev brugt som bordkort! Så på den ene side var der gæstens navn, og på den anden var vores monogram + datoen!

post-10514-1139482510.jpg post-10514-1139482525.jpg

Håber at det hjalp dig lidt!

:denmarkflag: Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

HOLD DA OP ET ARBEJDE!

Hvor ville jeg som gæst blive beæret over at blive mødt med sådan et glas! Stor respekt for dig! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik også vores monogram graveret på champagneglassene - som folk drak velkomstdrikken af - og som de desuden fik hjem efter festen fyldt med bolcher.

De sådan ud (her er billederne desværre også lidt mørke i det)

post-1282-1139486623.jpg post-1282-1139486641.jpg

Vi fik den graveret af en ven, som tilfældigvis arejder for Gravograph (en stort firma der netop laver graveringsmaskiner til den slags :denmarkflag: )

Badutski

0

Del dette indlæg

Jeg graverede selv vores glas!

De blev brugt som bordkort! Så på den ene side var der gæstens navn, og på den anden var vores monogram + datoen!

post-10514-1139482510.jpg post-10514-1139482525.jpg

Håber at det hjalp dig lidt!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

HOLD DA OP ET ARBEJDE!

Hvor ville jeg som gæst blive beæret over at blive mødt med sådan et glas! Stor respekt for dig! :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

1000 Tak!

Glassene står også til stor glæde rundt om i de små hjem! De var al arbejdet værd!

:biggrin: Nancy

0

Del dette indlæg

Man kan også henvende sig til det nærmeste aktivitets-/omsorgscenter og spørge der, mange af dem laver sådanne aktiviteter med efterlønnere/pensionister.

Og kan man komme kontakt med en pensionistklub der graverer, vil de helt sikkert sætte en ære i at få sådan en bestilling.

Jeg har selv 12 champagneglas og 12 ølglas som mine bedsteforældre har graveret.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gravere man sådan nogle glas selv - måske et dumt spørgsmål - men jeg aner det faktisk ikke  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Man skal bruge en gravør/graveringsmaskine! Jeg har vist hvordan jeg gør, på side 2 i min planlægning!

:bearhug: Nancy

0

Del dette indlæg

Hvordan gravere man sådan nogle glas selv - måske et dumt spørgsmål - men jeg aner det faktisk ikke  :biggrin:

Man skal bruge en gravør/graveringsmaskine! Jeg har vist hvordan jeg gør, på side 2 i min planlægning!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Nancy

TAK :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej,

Vi sælger champagne, rødvin, hvidvin og vandglas med graveret monogram - priser fra ca. kr. 33,-. Desværre kan du ikke læse om det på vores nuværende hjemmeside, da vi er ved at lanchere en helt ny hjemmeside hvor glas er med.

Du er velkommen til at skrive til mig hvilke glastyper du har i tankerne ovs...

Med venlig hilsen

Thomas

Bryllupskompagniet

thomas@bryllupskompagniet.dk

Jeg har sendt dig en mail, så nu tjekker jeg mail ca hver 10 min, og det vil jeg gøre til den rigtige mail kommer.. :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer