Tine78

Tine & Jens - 17. juni

218 indlæg i dette emne

Hej tøser -HAHA-

Nu har jeg prøvet at lave et index

Tine sagde ja!

Kjolen

Smykker

Mit halssmykke

Sko

Mine brudesko

Tasken

Frisurer

Bordpynt

Mere bordpynt

Indbydelserne

Sløret

Vores ringe

Min make-up

Brudebuket

Jeg har kigget mig lidt rundt herinde et stykke tid, så nu er vist på tide med en planlægningstråd

med MASSER af billeder (y)

Vi har nu fået fastsat datoen, og jeg har fået købt min kjole, så nu begynder min hjerne at køre på højtryk med tusind idéer. Så nu skal de skrives ned, så der måske bliver plads til andet i mit hoved :blushsmiley:

Vores bryllup skal ikke være en stor fest med alt det halløj, der mange gange hører med. Alt respekt for dem der holder en stor fest og ikke mindst planlægger den :unsure:

Men ligeså vel som en stor fest en nogles drømmebryllup, så er et mindre, intimt bryllup vores drømmebryllup.

Og selv det skal være en lille fest, så synes jeg nu, at der er nok af ting, der skal tages stilling til og arrangeres :blush:

Nå!!! Lad os komme til sagen.....nemlig hvordan vi mødtes og hvordan det gik til at jeg sagde ja :yay:

Jeg mødte min udkårne første gang nytårsaften 2003/2004, da vi var til en fest ved et par som vi begge to tilfældigvis kendte. Min veninde, som holdte festen, havde udset sig sin kærestes ven (min nu forlovede) som sit næste offer! Nu skulle der leges Kirsten Giftekniv - en leg jeg var ved at være godt træt af, da det ikke var første gang! :biggrin:

Jeg lagde da godt mærke til at hun gjorde et ihærdigt forsøg på at få os til at kunne lide hinanden, men ærlig talt - så synes jeg altså at han var lidt irriterende og lidt for stor en drengerøv :pokey:

Men denne nytårsaften kom til sin ende, men de næste dage fortsatte min veninde med at snakke om ham manden, jeg ikke var særligt interesseret i! ;)

Jeg vendte det døve øre til, regnede med at hun nok snart fattede, at det ikke var noget for mig.....men hun var ikke til at stoppe!!! :biggrin:

Et par måneder senere var jeg i byen med den samme veninde og da vi havde det allermest sjovt, hvem kommer så ind af døren.....rigtig gættet: min kommende mand.

Jeg blev så irriteret på min veninde, kunne hun da ikke forstå at jeg ikke ville have noget med ham at gøre.

Hun påstod hårdnakket, at hun ikke havde noget med det at gøre (det påstår hun faktisk stadig den dag i dag :lol: )

Men som aftenen skred frem fandt jeg ud af, at den nytårsaften, hvor vi havde mødtes første gang, havde den stakkels mand været ude af sig selv af nervøsitet over hvordan han skulle gøre indtryk på hende den søde (mig!). Jeg har nok heller ikke været så nem at gøre tilnærmelser til dén aften :hug:

Og i løbet af aftenen og de næste dage fandt jeg ud af, at min veninde havde haft ret.....det her føltes bare rigtigt - og det blev ved med at blive bedre og bedre jo længere tid vi kendte hinanden :)

:blink: til min veninde for hendes stålsatte tro på at vi bare passede sammen :bearhug:

Redigeret af Tine78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får lige et billede af de to turtelduer :bearhug:

Hvis vi ser lidt trætte ud, er det fordi vi sidder i en bus på Kreta på vej fra lufthavnen ud til hotellet kl. 11 om formiddagen - tro mig, vi havde været tidligt oppe :sleepy:

post-16812-1140783711.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må jeg hellere fortælle hvordan Jens friede til mig.

Jeg er bange for at det ikke bliver kortere end det foregående :blushsmiley:

Der har været en lang vej fra da jeg sagde ja og til vores bryllupsdag. Måske lyder nogle af de ting jeg fortæller ikke som relevante for vores bryllup, men det er de for mig...så derfor:

Efter at vi mødtes 1/3 2004 flyttede vi sammen 1/10 2004. Kort tid herefter blev jeg desværre langtidssygemeldt med en deppression.

Men i januar måned 2005 kom frieriet. En ganske almindelig aften på sofaen - som jeg i min deprimerede tilstand havde en del af (!!!) spurgte han mig om jeg ville giftes med ham!!!

Dum som jeg er var mit første svar: "Mener du det" :biggrin:

Men da jeg fandt ud af, at det gjorde han rent faktisk sagde jeg selvfølgelig ja - lige inden jeg begyndte at stortude -HAHA-

På dette tidspunkt var jeg på det dybeste sted i min deppression, hvor jeg slet ikke havde nogen livsglæde, livslyst eller noget håb for fremtiden. Trods dét, og trods at Jens var ved at blive slidt ned af min sygdom også, ville han giftes med mig og leve resten af sit liv sammen med mig, selv om ingen af os vidste hvor lang tid det ville tage før jeg blev rask, om jeg overhovedet ville blive rask og om jeg ville få nye deppressioner igen.

Nu hyler jeg igen :blushsmiley:

At han friede til mig under disse omtændigheder gjorde mig så fantastisk lykkelig, og jeg syntes stadig det er utroligt at han fandt alt denne kærlighed omsorg til mig, da jeg havde det så skidt :)

For en god ordens skyld må jeg hellere sige at jeg er blevet rask og har det bedre end nogensinde før :bearhug:

Og jeg glæder mig helt vanvittigt meget til at skulle sige ja til min skat :loveshower:

0

Del dette indlæg

WOW!

Jeg misunder enhver der kan bære sådan en kjole!

Mest af alt fordi jeg bestemt ikke kommer til at ligne den lille havfrue, men nærmere den grimme ælling, hvis jeg kommer i sådan en.

Super flot!

:bearhug: Godt at du er kommet dig over din sygdom. Mon ikke Frieriet gav dig lidt af den livsglæde der skulle til? Jeg syntes at det var utroligt romantisk at han friede på den måde!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg er jo næsten rørt til tårer... både over veninden men også over den dejlige mand...Snøft... Puha... Som jeg skrev et andet sted med kjolen, så ville jeg jo bare ønske jeg havde kroppen til sådan noget.. Du vliver bare for lækker *SS*

knuz trine

0

Del dette indlæg

Først velkommen til!!!!!!!!! Her er helt fantastisk at være, og det er nogle meget skønne piger (og få mænd! -HAHA- ) du kommer til at "møde" herinde!!!

Dernæst vil jeg blot sige, at det er en meget rørende historie du har fortalt - Tillykke med hinanden! :bearhug: (håber veninden får en god plads til brylluppet!!! :) )

Og kjolen er da intet mindre end SMUK!!! :loveshower: Hvornår er det i skal giftes???

:biggrin:

SAnna

0

Del dette indlæg

Velkommen til dette pragtfulde forum, hvor du vil møde den ene fantastiske kvinde efter den anden.

Sikke et skønt frieri, jeg syntes virkelig at det er det smukkeste og mest rene at kunne give udtryk for sin kærlighed i en sådan periode af jeres liv, han er en modig og ærlig mand, tillykke med ham og jeres kommende bryllup.

Og sikke en fantastisk kjole, hvornår får vi lov at se dig i den????

Glæder mig til at følge din planlægning.

:bearhug: Tine

0

Del dette indlæg

Velkommen til :)

Mange skriver at man bliver afhængig af dette forum, og de har så evigt ret.

Du har lagt godt ud med billeder, og dem elsker vi jo :bearhug::biggrin:

Til sidst, det er en super flot kjole du har fundet, glæder mig til at se dig i den.

Knuz

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I bare søde allesammen.....mange tak :bearhug:

Jeg har jo kigget lidt rundt herinde, og det der først slår mig er, hvor god en stemning der er herinde.

Alle er så søde, venlige og hjælpsomme og der er ingen sure miner eller fordømmende "blikke" :biggrin:

Jeg er ret sikker på at jeg bliver afhængig af Jer :loveshower:

0

Del dette indlæg

Nå ja, datoen :biggrin:

Vi skal giftes d. 17. juni 2006 :carrot:

Oprindeligt skulle vi giftes på rådhuset, men jeg er nu ved at undersøge om vi kan få én til at gifte os et andet sted.

Vi skal holde festen ved mine forældre, og de har en dejlig stor have med en masse gamle frugttræer...... Jeg tror I ved hvor jeg vil hen med det :)

Der er ikke nogen af os, der har et forhold til kirken og derfor har vi valgt kirkebryllup fra. Dog er der én ting ved kirkebryllup, som jeg gerne vil have:

At min far fører mig op af "gulvet" og giver mig væk til min tilkommende.

Hvis det lykkedes at blive gift i haven kan jeg gå op igennem haven med min far - op mod det gamle æbletræ..... :bearhug:

På denne måde kan vi også have alle vores gæster med til selve vielsen. :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal I da lige have en ordentlig stak billeder :bearhug:

Jeg har overvejet at have et gennemgående farve-tema. På min kjole er der broderier, som er sart rosa, og jeg regner med at bruge denne farve som tema.

Jeg har ikke nogle billeder mht borddækning (endnu!) men tænker på dette:

Vi skal sidde ved et aflangt bord. Dugene skal være hvide og så vil jeg bruge brudetyl son en løber hele vejen ned af bordet. Sådan at tyllet kommer til at ligge inde på midten af borden.

Hvis jeg krøller tyllet lidt sammen, så skal der på det ligge rosenblade, perler mm.

Længere er jeg ikke lige nået med det.....jeg leder stadig efter billeder ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige et billede af det halssmykke, jeg regner med at skulle have på. Jeg ved ikke lige om det passer til kjolen, men det er et arvestykke fra min mormor, så derfor ville jeg egentlig gerne have det på :yllove:

post-16812-1140888841.jpg

Hmmm...billedet er vist ikke blevet så godt, men det er en lille kugle lavet i filligran - håber det er nok til at I kan forestille Jer hvilken stil det er :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer