Lykke Kopperud

Strawberry

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa...

Er det ikke noget med at Strawberry refunderer udgifterne til told hvis man sender dem en kvittering på det? Man kan fx scanne regningen og sende den via mail. Jeg havde ihvertfald en veninde som fik det betalt tilbage.

Mvh

Diana

jep jeg fik også momsen refunderet og har iøvrigt gode erfaringer med deres service

:biggrin: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg handlede der for nylig, og fik også en toldregning. Du skal scanne toldkvitteringen ind, og maile den til dem sammen med dit kunde/ordrenr og så refunderer de pengene. De sætter dem automatisk ind på det kort der er betalt med. Der kan gå 14 dage inden du har pengene. Der er superservice :)

Kan til gengæld fortælle om en pige på Trendsales, som har købt nogle parfumer der, som hun har solgt videre, hun ligger nu i en retsag om at hun sælger uægte varer. De parfumer hun købte var uægte :thanks:

Jeg har købt en del Clinique produkter og jeg kan ikke vurdere om de er ægte, men de fungerer efter hensigten, så det er fint. Men pas på med parfumerne...

0

Del dette indlæg

Jeg handlede der for nylig, og fik også en toldregning. Du skal scanne toldkvitteringen ind, og maile den til dem sammen med dit kunde/ordrenr og så refunderer de pengene. De sætter dem automatisk ind på det kort der er betalt med. Der kan gå 14 dage inden du har pengene. Der er superservice :)

Kan til gengæld fortælle om en pige på Trendsales, som har købt nogle parfumer der, som hun har solgt videre, hun ligger nu i en retsag om at hun sælger uægte varer. De parfumer hun købte var uægte :thanks:

Jeg har købt en del Clinique produkter og jeg kan ikke vurdere om de er ægte, men de fungerer efter hensigten, så det er fint. Men pas på med parfumerne...

Tak for hjælpen og super hurtigt svar :-) skønt.

Hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer