ildi

susie's planlægning

42 indlæg i dette emne

Nu har jeg kigget meget på jeres tråde :) Så ville jeg selv prøve om jeg kan finde ud af det :unsure:

Jeg skal giftes med manden i mit liv den 17 juni i år. :super:

Vi har inviterert 97

feststedet er booket

kirken er booket

tøjet købt... mangler kun et par små ting :banned:

kokken har lige været her og fastsat menu'en :huh:

Fotografen er bestilt :huh:

Men jeg har det stadig som om jeg mangler noget :)

lige nu kan jeg bare ikke se det :hug:

jeg er meget åben for indskud, det kunne jo være at der er et par stykker af jer der har mere styr på det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bigit

Tak fordi du svarede. jeg har jo somsagt kigget meget herinde.

men har ikke rigtig ville skrive noget.

mest fordi jeg ikke er god til at udtrykke mig på "papir" :banned:

Og så fordi jeg ikke troede at der ville være nogen der svarede :)

Joo jeg ved godt der er et stykke tid til, men jeg har hafty stress siden september sidste år :hug:

Jeg drømmer hver nat at der er noget jeg har glemt :bearhug:

Jeg er også lige ved at tro, at Per min kommende :super: tænker..... hvorfor friede jeg dog også til hende :huh::huh:

jeg håber meget at jeg bliver godt inspireret herinde og som sagt er jeg meget åben for ideer og nye tiltag.

hmm billeder... jooo jeg kan nok finde nogen frem :unsure:

mange hilsner fra susie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glemte lige :unsure: hvis der er nogen af jer der har ideer til bordplan, så kom endelig frem fra busken :bearhug:

Vi skal havde runde borde, jeg tænkte på om i måske, ved om der er et sted på nettet hvor man kan lave bordplaner :huh:

Der findes en fantastisk svensk hjemmeside hvor du kan lave bordplaner. For at få lov til at gemme dem skal du dog registere dig, men det er ganske gratis og de spammer dig ikke med en frygtelig masse mails

Du finder siden her

Og velkommen til planlægningsdelen ;)

B*

0

Del dette indlæg

Jeg glemte lige :huh: hvis der er nogen af jer der har ideer til bordplan, så kom endelig frem fra busken :bearhug:

Vi skal havde runde borde, jeg tænkte på om i måske, ved om der er et sted på nettet hvor man kan lave bordplaner :hug:

Der findes en fantastisk svensk hjemmeside hvor du kan lave bordplaner. For at få lov til at gemme dem skal du dog registere dig, men det er ganske gratis og de spammer dig ikke med en frygtelig masse mails

Du finder siden her

Og velkommen til planlægningsdelen ;)

B*

hej

tak jeg har allerede været inde og kigge.. :unsure: det ser godt ud, jeg har lagt den ind ud over fortrukne :huh:

igen tusind tak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg kigget meget på jeres tråde :) Så ville jeg selv prøve om jeg kan finde ud af det :huh:

Jeg skal giftes med manden i mit liv den 17 juni i år. :)

Vi har inviterert 97

feststedet er booket

kirken er booket

kokken har lige været her og fastsat menu'en :hug:

Fotografen er bestilt :super:

lige nu kan jeg bare ikke se det :huh:

jeg er meget åben for indskud, det kunne jo være at der er et par stykker af jer der har mere styr på det :bearhug:

Hej det eneste jeg sådan lige kan komme på at du mangler er at arrangere transport til og fra kirken,musik til om aftenen og så skal I vel også have nogle vielsesringe ;) . Ellers er du vidst fint med :unsure:

Redigeret af martinique
0

Del dette indlæg

Nu har jeg kigget meget på jeres tråde :) Så ville jeg selv prøve om jeg kan finde ud af det :unsure:

Jeg skal giftes med manden i mit liv den 17 juni i år. :super:

Vi har inviterert 97

feststedet er booket

kirken er booket

Fotografen er bestilt :huh:

lige nu kan jeg bare ikke se det :hug:

Hvad med musik..?

Hej hej igen :)

Billeder.... jeg har nogen... men nu ikke noget medat grine :bask:

det er kirken hvori vielsen skal stå..... Ørslev kirke

Du skal nok lige ligge et mindre billed ind... Hvis du skal have hjælp med det, så sig til så sender jeg en PM med min mail...

0

Del dette indlæg

uuhh velkommen til endnu en juni brud - vi skal giftes en uge inden jer og det ser da ud som i har godt styr på tingene.

Glader mig at følge med i din tråd nu hvor vi skal giftes næsten sammen tid.

Hvor skal i giftes hende og holde fest - er lidt nyskærrig.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Nu har jeg kigget meget på jeres tråde :( Så ville jeg selv prøve om jeg kan finde ud af det :unsure:

Jeg skal giftes med manden i mit liv den 17 juni i år. :)

Vi har inviterert 97

feststedet er booket

kirken er booket

Fotografen er bestilt :super:

Men jeg har det stadig som om jeg mangler noget :(

lige nu kan jeg bare ikke se det :huh:

Hvad med musik..?

Hej hej igen :)

Billeder.... jeg har nogen... men nu ikke noget medat grine :bask:

det er kirken hvori vielsen skal stå..... Ørslev kirke

Du skal nok lige ligge et mindre billed ind... Hvis du skal have hjælp med det, så sig til så sender jeg en PM med min mail...

ja det fandt jeg ud af :hug: jeg vil meget gerne havde hjælp... jeg er bare total dum til sådan noget med computere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det fandt jeg ud af :unsure: jeg vil meget gerne havde hjælp... jeg er bare total dum til sådan noget med computere :huh:

Pjat med dig - du kan ligeså godt lære det med det samme for du kommer du til at lægge mange billeder herind ;)

Martin har lavet en guide som du kan finde her som beskriver hvordan du i forskellige programmer kan justerer størrelsen på dine billeder og jeg har lavet en lille billedeguide, der ligger her hvor du også kan få svar på et par spørgsmål...

Og hvis der stadig er spørgsmål - så spørger du bare ;)

:bearhug:

B*

0

Del dette indlæg

uuhh velkommen til endnu en juni brud - vi skal giftes en uge inden jer og det ser da ud som i har godt styr på tingene.

Glader mig at følge med i din tråd nu hvor vi skal giftes næsten sammen tid.

Hvor skal i giftes hende og holde fest - er lidt nyskærrig.

:unsure: Sandra

Hej Sandra

Vi skal giftes i ørslev kirke ved Skælskør... hvis du ikke ved hvor det er så er det ca. 20 km fra Slagelse :hug:

Festen skal holdes i et forsamlingshus :super: det var ellers menigen at det skulle holdes på hotel frederik d.2.

men så kunne man kun feste til kl. 01.00 og jeg ved med min familie og venner, så kan festen godt vare ved til de små morgentimer :bearhug:

Alle siger også at jeg er godt med, men det ved du sikkert også selv.... der er hele tiden noget man kommer i tanke om :huh:

også nu har jeg jo endelig fået taget mig mod til at skrive herinde, og har kigget så meget på jeres. Nu er det så bare, det kan jeg heller ikke finde ud af :blushsmiley:

hvordan laver i jeres "tråd" ???

Er du nået langt i planlægningen ? jeg kan jo se på din side at den er meget flot udstyret med forskellige links til alt det gode :huh:

håber at høre mere fra dig (juni brud :) )

0

Del dette indlæg

Musik der har vi fået en der hedder tom.... hans hjemmesid www.tomvom.dk vi hørte ham sidste år til et andet bryllup... ja og jeg ved godt at man skal tale pænt.... men det var det kedeligste bryllup jeg nogensinde har været til... ikke pga. dem der skulle giftes (dejlige mennesker og passer perfekt sammen)(og musikken var rigtig god)

men der var ikke en eneste sang eller tale :huh: og vi rejste os fra bordet kl. 21.30 festen sluttede også tidligt... vi var de sidste der kørte og vi var hjemme kl. 01.00

transport..... hmm vi kan ikkerigtig blive enige :huh: eller så er det mig der er besværlig :unsure:

min mor mener vi skal køre selv i egen bil... jeg vakler lidt imellem hestevogn og limusine..... jeg ved ikke...? nogen forslag???? :hug:

Mht. transport skal I bare være opmærksomme på at det tager meget længere tid at komme fra et sted til et andet i hestevogn. Så hvis i vælger den løsning så sørg for at indrette tidsplanen efter det. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det fandt jeg ud af :huh: jeg vil meget gerne havde hjælp... jeg er bare total dum til sådan noget med computere :)

Pjat med dig - du kan ligeså godt lære det med det samme for du kommer du til at lægge mange billeder herind ;)

Martin har lavet en guide som du kan finde her som beskriver hvordan du i forskellige programmer kan justerer størrelsen på dine billeder og jeg har lavet en lille billedeguide, der ligger her hvor du også kan få svar på et par spørgsmål...

Og hvis der stadig er spørgsmål - så spørger du bare ;)

:unsure:

Hvor er i bare søde alle samme... jeg er måløs :hug: du skrive så klikker du bare her :huh: hvordan pokker gør du det??? ja jeg spør a pommer til :super:

jeg prøver mig lige lidt frem med de billeder... nu har jeg da endelig fundet ud af hvordan jeg fik dem ind på computeren :) så mon ikke jeg så kan lære det andet også :bearhug:

B*

0

Del dette indlæg

Som du kan se i teksten er ordet 'her' understreget. Dette betyder at der er et link tilknyttet ordet. Hvis du holder musen henover ordet kan du klikke på det og en ny side åbner!

Hvordan man laver links i sin tekst kan vi altid tage en anden gang så du ikke bliver al for forvirret nu ;)

0

Del dette indlæg

jeg kan sku ikke finde ud af det med de billeder :bearhug: jeg har kigget på de forskellige guider.... mine billeder er i det der jpeg format elle hvad det hedder :thumbsupsmileyanim:

de er bare for store HJÆLP HJÆLP HJÆLP :balloons:

Har jeg ikke sendt dig min mail i en PM..? eller kommer den lige her en kort overgang så kan du sende billederne du skal have gjort mindre, så skal jeg nok klare det for dig...

xxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxxx

Redigeret af Speka
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-16045-1141199845.jpg

denne kjole var den første jeg prøvede, den jeg købteminder meget om denne :balloons: men er alligevel lidt flottere :carrot: :carrot:

post-16045-1141200393.jpg

det er den kjole jeg har købt til Hanne :thumbsupsmileyanim: jeg har måtte køre den hen til min bror, ellers vil hun havde den på hele tiden :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer