12 August

HJÆLP..............

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa -HAHA-

Er der slet ikke nogen der kan og vil hjælpe mig????

Jeg mangler en til at sætte mit hår og ligge mit make up på den store dag. Ved i hvor jeg finder sådanne en?????

Jeg bor i nærheden af Kolding

-HAHA- Katja

Jeg kender ikke dit område, men har selv idag fundet en frisør. Min faste frisør vil ikke booket tidligere end 2 måneder før, så jeg gik fra frisør til frisør i en nærliggende by. Jeg snakkede lidt med dem om, hvordan de gør det, checkede plads i kalenderen og så billeder, hvor de havde det. Endelig fik jeg prisen at vide.

Da jeg var færdig, var jeg ikke i tvivl om, hvem jeg skulle vælge, selv om jeg ikke kender en eneste af dem.

Måske du også kunne gøre det på denne måde?

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Uh jeg kender desværre heller ikke dit område, beklager.

Har du prøvet at slå firsører i området op på nettet? Du KAN jo være heldig at der er en med en hjemmeside...

Jeg kender ikke dit område, men har selv idag fundet en frisør. Min faste frisør vil ikke booket tidligere end 2 måneder før, så jeg gik fra frisør til frisør i en nærliggende by. Jeg snakkede lidt med dem om, hvordan de gør det, checkede plads i kalenderen og så billeder, hvor de havde det. Endelig fik jeg prisen at vide.

Da jeg var færdig, var jeg ikke i tvivl om, hvem jeg skulle vælge, selv om jeg ikke kender en eneste af dem.

Måske du også kunne gøre det på denne måde?

Kh Bettina

hej Bettina

Hvor endte du?

0

Del dette indlæg

hej Bettina

Hvor endte du?

Jeg skal have mit hår sat hos City Klip i Brønderslev.

Jeg vil så besøge dem et par uger før og se på mulighederne og lave en mindre prøveopsætning og evt. få klippet det til på forhånd. Jeg lader mit hår være til da, så der er noget at arbejde med.

Er du også her fra området?

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer