Guest hjul

Vil I se mit undertøj?

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis nogen er interesserede i stk prisen på det, kan jeg oplyse hvad jeg gav for det i Lace i Århus (rigtig god betjening forresten)

Bh : 779,75 kr

G-streng : 489,75 kr

Hipster : 699,75 kr

Strømpebånd : 150,00 kr

Det er absolut det dyreste undertøj jeg nogensinde har haft og vil få i mit liv, men hvis ikke jeg skulle have det på min bryllupsdag, hvornår skulle jeg så.. Det skal lige siges at jeg normalt bruger ca.500 kr på en bh, så jeg er i forvejen vant til at bruge mange penge på undertøj... Jeg havde slet ikke kigget på prisen inden jeg sagde at jeg skulle have det, så det kom som et mindre chock da jeg hørte det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Har selv köbt det samme sät. Faldt ogsaa for det med det samme. Men mangler at köbe strömper til. Kan man virkelig köbe stromper til, som passer lige til det sät ??? :bearhug:

nej det er ikke nogle der er lavet specilet til undertøjet, men de passer bare godt til...

hjul

Redigeret af hjul
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot sæt. Jeg købte også købt dette sæt. Bare med Corsage, i stedet for BH. Jeg er dog i tvivl om det går med corsage under corsage, med stiver mm?

/ Lykke

Jeg har hørt at hvis der er stivere i kjolens overdel så er det ikke rart at have corsage med stivere på indenunder. Det skulle føles som om man gik med et gammeldags corsage, hvor kvinderne knap nok kunne trække vejret...

hjul

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer