KarinaT

Mit brudehår...

31 indlæg i dette emne

HJÆÆÆÆÆLP...

Er kommet helt i tvivl om hvordan jeg gerne vil have mit brudehår til at sidde...ved slet ikke lige om det skal være løst, opsat eller halvt opsat...

Det eneste jeg ved er at sløret helst skal sidde bag på hovedet og ikke i nakken...

Jeg har halvlangt pandehår (sat op på billedet)

post-11386-1142790257.jpg

Er er nogle der kan komme med nogle forslag til hvad der ville se godt ud...jeg ved jo i har en masse billeder liggende...

:super:

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej

Jeg vil også have at mit hår skal side i nakken. Her er mine to favorit frisure. Min kommer til at ligne den med fletmingen udover at der ikke kommer til at hænge så mange totter ned fra fletningen. Sløret bliver så sat i nakken der hvor fletningerne mødes. Resten af håret som ikke indgår i fletningen bliver så kryllet.

post-4228-1142626160.jpg

post-4228-1142626171.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den har jeg også kigget på - men fik at vide jeg har for kort hår til det - men den er superflot og jeg tror den ville være rigtig flot til dig.

:balloons: Sandra

Ja det håber jeg da den er...men jeg ved heller ikke om mit hår egner sig til det, men jeg må lige tage billedet med ned til frisøren så hun kan vurdere det...

0

Del dette indlæg

sidste:

ØV jeg vil også have så langt hår!

Det er uden tvivl den smukkeste brudefrisure jeg nogensinde har set!!

Er selv meget i tvivl om hvad jeg skal, ender nok med en knude i nakken

hvis ellers mit hår gad og vokse lidt hurtigere!!

Ha en fantastisk dag den 24 juni. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har her til morgen lige set et billede i et vindue hos en frisør i Skjern...synes den er super fed og det ville også være en mulighed...ved nemlig stadig ikke om det skal være helt eller halvt opsat...

post-11386-1143183773.jpg

0

Del dette indlæg

Tror jeg har fundet frisuren...har tabt mit hjerte til denne her...

post-11386-1143012957.jpg

Hva sir i?

Det her er din frisurer, det er jeg simeplhen sikker på. Da jeg læste dit første indlæg her, tænkte jeg, Karina skal have en ef de der frisure med en stor blød knold agtig ting i nakken, en rigtig smuk og klasisk frisure uden for meget stritijav ud over det hele. Og minsanten om det ikke er den lige her ovenfor jeg tænkte på. Så hep hep for den, jeg tror den vil være så god til dit kønne ansigt.

:bearhug:

Redigeret af wegener
0

Del dette indlæg

Tror jeg har fundet frisuren...har tabt mit hjerte til denne her...

post-11386-1143012957.jpg

Hva sir i?

Det her er din frisurer, det er jeg simeplhen sikker på. Da jeg læste dit første indlæg her, tænkte jeg, Karina skal have en ef de der frisure med en stor blød knold agtig ting i nakken, en rigtig smuk og klasisk frisure uden for meget stritijav ud over det hele. Og minsanten om det ikke er den lige her ovenfor jeg tænkte på. Så hep hep for den, jeg tror den vil være så god til dit kønne ansigt.

:bearhug:

Tak søde :cheerleader3:

Ja men jeg synes det er svært...synes de er super flotte begge to...jeg er til daglig ikke vant til at have håret sat op (kun pandehåret) så derfor er det lidt svært at finde ud af...jeg vil jo heller ikke se for bar ud...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer