Guest 12.august

gravid...hvad nu???

11 indlæg i dette emne

Hej

Er ny herinde, men har kigget med fra sidelinien i et stykke tid. Nu bliver jeg nødt til at melde mig på banen, for jeg er kommet i en lidt mærkelig situation.

Jeg skal giftes d. 12. august, og planen er at jeg sammen med min mor og en veninde skal ud og kigge på brudekjoler for 1. gang på lørdag (d. 25. marts). I dag er der så sket det helt vilde at efter 3 års barnløshed står jeg med en positiv graviditetstest JUUUUBIII... Dvs. hvis alt går som det skal er jeg 6 måneder henne til brylluppet.

Mit dilemma er nu, skal jeg gå ud og prøve alm. brudekjoler eller graviditetskjoler på lørdag? Jeg kan ikke helt forholde mig til at være gravid endnu, og det er jo ikke sikkert det holder. Jeg kan jo heller ikke vente med at købe en kjole til jeg er 12 uger henne, for så er vi kun et par måneder fra brylluppet?

Dette var et lidt langt indlæg, men jeg håber der er nogen der kan komme med forslag til hvordan jeg skal gribe det hele an. Er der evt. andre der har prøvet at være "nygravide", da de skulle ud og prøve kjoler?

Hilsen den meget lykkelige gravide

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil foreslå dig at købe/kigge efter kjoler som du kan bruge med stor mave på. hvis du så skulle være så uheldig at miste barnet (hvilket du selvfølgelig ikke gør) så kan den syes ind. Og hvis den ikke passer til en flad mave, så kan du måske finde en anden kjole i din str. til den tid...

håber du finder en løsning...

hjul

0

Del dette indlæg

Hej

Først et stort tillykke med graviditeten. Det ER stort når det endelig lykkes.

Jeg vil foreslå dig, at du kigger på Empire kjoler, fordi de har en fint bånd omkring brysterne, så de ser løftet ud, men er vig forneden. Der vil være plads til maven. I øvrigt så synes jeg, at Empire kjoler minder mig om uskyld og frodighed. De er yndige Empire kjoler.

Kærlig hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Tillykke med graviditeten - hvor dejligt for jer efter tre år...

Jeg er stødt på 'Beluga designs', som laver mange kjoler til gravide (ventebrudekjoler, som det vist også hedder).

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter at se på kjoler til gravide - det tager tid at finde den rette, så spild ikke tiden på stramme corsagekjoler.

Du kan jo også forsøge at finde en skrædder til at sy kjolen til dig, hvis de forskellige stilarter i butikkerne/på nettet ikke lige er dig.

Held og lykke og tillykke med både barn og bryllup

Redigeret af Katrinus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen tillykke med det... jamen jeg vil da lige vise dig min kjole IGEN... jeg ved det godt... Men min kjole er købt til store piger i en graviditets model... Ikke at man kan se det, men der er plads til en mave hvis den skulle komme... måske ville noget i den stil være en ide... Den kan både bruges med og uden stor mave *SS*

Knuz Trine *Der glæder sig til at se dig i kjole med mave på*

post-16460-1142979134.jpg

post-16460-1142979149.jpg

0

Del dette indlæg

Ja nu er Beluga brudekjoler jo blevet nævnt. Men jeg vil også foreslå dig at du tager hen til dem. De har jo netop både normale kjoler og kjoler til gravide. De syr efter mål så skulle du være så uheldig at det ikke går som det skal kan Ann-Marie fra Beluga lyn hurtigt sy den om. Når de har med en gravid brud at gører gør de også det at de liggerr tilretningen så tæt på brylluppet som muligt fordi man jo kan ændre sig meget på kort tid. Så du kommer altså ikke til at stå og betale ekstra tilretning hvis det ikke går som det skal. Desuden er hendes priser al inkl. tilretning.

Så jeg synes helt klart du skal tage hen til Beluga og få en snak med Ann-Marie om hvilken kjole der er eget til din situation.

Jeg har selv købt min kjole hos Beluga og jeg har kun ros til dem :)

Her er linket: Beluga

Jeg sætter lige et par billeder ind af nogle af deres ventebrudekjoler

Held og lykke med brudekjole-jagten :balloons:

post-4228-1143024261.jpg

post-4228-1143024272.jpg

post-4228-1143024282.jpg

Redigeret af martinique
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de søde tilbagemeldinger :balloons:

Jeg har været rundt på nettet og kigge på kjoler med empiresnit, og jeg tror i har ret i at det er et godt snit.

Jeg bor i Odense, og vil derfor først og fremmest prøve at finde en kjole her. Men tak for tippet med Beluga kjolerne, de ser fine ud. Det kunne jo være en løsning, hvis ikke jeg kan finde en kjole her i byen. Men mon ikke også de har et lille udvalg i en ganske alm. brudebutik?

Jeg har altid drømt om at at prøve brudekjoler (ikke gravidkjoler), så måske vil jeg prøve at få det bedste af begge verdner, ved at prøve gravidkjoler i den ene butik og alm. kjoler i den anden. Måske lidt dumt, men jeg får nok aldrig muligheden igen, og så er jeg jo også forberedt på et alternativ hvis det glipper.

Anette

0

Del dette indlæg

Tak for alle de søde tilbagemeldinger :)

Jeg har været rundt på nettet og kigge på kjoler med empiresnit, og jeg tror i har ret i at det er et godt snit.

Jeg bor i Odense, og vil derfor først og fremmest prøve at finde en kjole her. Men tak for tippet med Beluga kjolerne, de ser fine ud. Det kunne jo være en løsning, hvis ikke jeg kan finde en kjole her i byen. Men mon ikke også de har et lille udvalg i en ganske alm. brudebutik?

Jeg har altid drømt om at at prøve brudekjoler (ikke gravidkjoler), så måske vil jeg prøve at få det bedste af begge verdner, ved at prøve gravidkjoler i den ene butik og alm. kjoler i den anden. Måske lidt dumt, men jeg får nok aldrig muligheden igen, og så er jeg jo også forberedt på et alternativ hvis det glipper.

Anette

Kære Anette

Et Kæmpe tillykke med din graviditet :balloons:

Der er kommet mange gode forslag til dig. Du kan eventuelt også prøve kjoler, som skal bindes i ryggen. De kan jo tilpasses dig og din mave :)

Men ellers snak med dem i butikken - de ved helt sikkert hvad der vil være fint til dig.

Held og lykke med det hele.

Knus C :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil bare sige stort TILLYKKE Hvor er det vildt. Jeg har selv tænkt tanken, hvis jeg blev gravid (ufrivillig barnløs), men nu er der snart kun 2 mdr til, så problemet kan ikke blive så stort for mig.

Held og lykke

:bearhug:

osse med kjolesøgningen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer