fasling

Snart navneændring, afleverede papirer idag

9 indlæg i dette emne

Ja nu kan vi snart få navneændring til jans slægtsnavn, som vi har ville længe, efter 1. april kan vi dvs. at vi kan efter på lørdag så det er bare fedt, vi har fået næsten alle dåbsattesterne vi mangler kun hans farmors men den får vi inden så længe, men jeg tror lige at vi venter indtil vi har været på ferie i polen i uge 17.

OPDATEREDE 06/04/06 SE DET SIDSTE INLÆG JEG HAR SKREVET

Redigeret af fasling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej.

Ved ikke om du eller en anden kan hjælpe mig. Min mormor hedder Ilse Siim Nielsen, jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til at hedde Siim også, men hvad koster det? Min mor hedder det ikke, kun min mormor.

Så hvad koster det og hvordan gør man?

Knus

Jannie :balloons:

er der ikke nogen som kan hjælpe mig???

Knus

Jannie

Hej Jannie

Jeg ved det ikke helt men her fra den 1. april koster det ikke noget at få navne ændring, men jeg vil tro at du skal bruge dåbsattester fra din mormor og din mor og så din egen og så skal du til dit lokale kirkekontor og så klarer de resten vil jeg tro, men ellers så slå op på google og så skriv navnelov så kommer den frem med den nye navnelov og så kan du læse der.

Vi skal selv have dåbsattester med da det er min mands tipoldemor der hedder det til efternavn, og da der er under 2000 i dk der hedder det, skal vi have dåbsattester for samtlige led fra hans tipoldemor og ned til og med ham og så skal vi bare på kirkekontoret og så skulle det vist ordne sig den vej

0

Del dette indlæg

Så har vi været hos kordegnen med papirerne til navne ændring og vi vil høre fra ham om ca. 1 mdr. så lang vente tid er der her hos os, men det er også helt ok. Så nu kan vi bare vente, han glædede sig da til at skulle ændre det, da det jo åbent bart var lidt mere end de andre han har haft pt. da det er slægtsnavn vi skal have til efter navn, og så er vi blevet enige om at tage hinandens mellemnavne så vi kommer til at hedde

Lone Vinther Røhmer Boesgaard og Jan Vinther Røhmer Boesgaard når det er trådt i kraft.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer