Miss-E

Hjælp ! Hvad koster brudekjoler egentlig?

12 indlæg i dette emne

Jeg har hele tiden tænkt at min brudekjole skulle sys af en skrædder. Men hvad koster brudekjoler egentlig ?

Fx kjoler nævnt i overskriften, er der nogle af jer der ved hvad prisleje de mærker ligger i ?

Måske kan det slet ikke betale sig at få syet en kjole...

(Forvirret bridezilla kan i nok høre) :baa:

Hilsen Miss E

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEjsA!

Det er jo lidt svært at svarer på.............

Jeg selv har en Atalier Diagonal til 6299,- kr...............Men gennerelt ligger priserne (når der IKKE er udsalg) ca. mel. 5000,- kr - over 20.000,- kr............... Det er jo et spørgsmål hvilket mærke man vælger, hvilket stof den er lavet af osv osv.............

For at du BEDST kan finde ud af hvilken pris DIN kjole koster vil jeg råde dig til at tage ind til nogle brude forretninger og spørge dem............ De ved et jo bedst

/Kira :balloons:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

De fåes i mnage forskellige prislejer. Det kommer an på hvad der er, du gerne vil have. Jeg har set færdigsyede kjoler fra 3000,- til 11000,-. Min egen Pronovias Atelier Diagonal kjole kostede 8500,- og så kommer tilretningen oveni.

Nogle skræddere tager jo også mere for arbejdet end andre, så om det kan betale sig med en skræddersyet er vist meget forskelligt.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået min syet ved Marianne Carøe i Århus, jeg er helt vildt glad for den, den er meget anderledes end de "færdige modeller" :balloons: Det hele er ren silke :cheerleader3: Den koster 15.000 og så er den specielt syet og tilrettet til mig :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er også en Atelier Diagonal købt i Bride Fashion i Virum, og den kostede 8999,-

Jeg ved ikke, hvad der bedst kan betale sig, købe eller få syet....det er vist et ? om, hvor du går hen....Ypdress har rimelig priser ved jeg, så måske skulle du kigge der!!!

Svale

0

Del dette indlæg

Uhhh...svært spørgsmål....kjoler kan jo fås i alle prislag - brugte og nye, skræddersyede eller ikke. Mit råd er du leder f.eks. på nettet og ringer til de forretninger hvor nu finder noget du mener du kan lide og forhører dig, og ligeledes hos skræddere. Hvis du gør et godt forarbejde, kan du garanteret spare nogle penge. Held og lykke (har selv købt kjole i Bruxelles til 680 euro - normale prisleje hernede)

Held og lykke,

SIGNE :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa.

man skal ikke få syet sin brudekjole for at spare penge. Derimod får man en unik kjole - og kan selv vfære med til at designe den og vælge stoffet. De færdigkøbte kjoler er jo syet i udlandet - som det meste danske tøj til en meget billigere timeløn- men det er også masseproduktion.

0

Del dette indlæg

Tak skal i ha piger..

Jeg har nu bestilt tid hos House of Brides til mandag hvor jeg helt alene drager ud for at prøve nogle brudekjoler.

Egentlig mest for at se om det snit jeg ønsker overhovedet passer til mig.

Jeg troede faktisk de mærker kjoler var MEGET dyrere, så jeg er da meget mere rolig nu.

Endnu engang tak.

I må alle have en forrygende weekend

Knus Miss E

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har fået syet min kjole hos Beluga Brudekjoler. Den er i thaisilke og koster 8000kr incl. al tilretning. Så for mig har det helt klart kunnet betale sig at få den syet da mange af de andre kjoler jeg har haft kig på har kostet det samme eller mere og de var vel at mærke i satin og så kommer der jo tilretning oveni. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer