RikkeT

Hair ekstensions

4 indlæg i dette emne

Hey alle sammen.....

Jeg er også en af dem med pagehår, og personligt sys jeg ikke det er særlig festligt når man godt vil ligne prinsesse miamaja på sin bryllupsdag :balloons:

Løsningen......

Jeg har fundet steder på nettet hvor man kan købe ægte hår til en ok pris og selv sætte det på hvis man har en veninde eller nogen andre der er lidt fix på fingrene... Jeg har købt hår + lim til at sætte det på med til 550 kr. ÆGTE hår! Og min veninde sætter det på, det tager ca 2 timer og holder i 3 måneder...

Hvis det lyder interessant så kig på div. auktionssider osv. eller google - hair ekstensions!

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay det er godt nok billigt!!

Jeg har lige hørt min kusine har fået sat det på hos en frisør til 3.500 med farve.

Jeg selv skal af med 1200,- hernede. men så er alt også gjordt. Farve i 3 nuancer,krøllet (jeg har natur krøller) + en påsætning mere efter de 3 måneder. Så det er 6 måneder for mit vedkommende...

Men det du har fundet er godt nok billigt!!

Jannie

0

Del dette indlæg

Jeg har givet 4000 for mine.... Og er superglad for at jeg har fået det gjort professionelt.... Har flere veninder der har prøvet selv og de er bare faldet af den ene efter en anden.... :frizz2:

Ved godt at mine er meget dyre og havde jeg valgt en anden frisør kunne jeg nok have sparet ca. 1000 kr, men giver gerne de penge for den service jeg får.... Det gode ved mine er at de kan tages af og på igen og igen (det koster 800 incl. klipning) Håret holder i ca 3 år.... og hver påsætning i ca. 3 måneder.

Til brylluppet skal jeg selvfølgelig have dem i igen, og overvejer kraftigt om jeg skal have lidt flere i :balloons: selv om det langt fra er nødvendigt, men vil gerne have farvet en mørk kant i håret og mine extensions er lyse.... Meeen for 500,- kan jeg få det jeg gerne vil, så jeg gør det nok...

Lige min beretning om extensions.....

Knuz Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer