sanap200003

Hvor længe før dagen blev I poltet???

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har 3 måneder tilbage og er ikke blevet poltet endnu. Jeg har dog også en rigtig god veninde, der kommer hjem fra et udenlandsophold her sidst i april, så jeg regner ikke med at det bliver før at hun lige er landet og på plads. Jeg ved, at gutterne planlægger at holde for min kæreste en måned før (min kæreste har meget besværlige arbejdstider, så de blev nødt til at konsultere mig)... tror at det er meget normalt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaaaa..... der er halvanden måned til endnu, og jeg er ikke blevet poltet endnu. Tror det er meget normalt med ca. 1 måned før. :whistle: :whistle: :whistle: Jeg får sjovt nok besøg af en veninde fra Fyn liiiige samtidig med at en anden veninde er hjemme fra Japan... mon det sætter tanker igang hos mor her????? :balloon:

0

Del dette indlæg

Tjaaaaa..... der er halvanden måned til endnu, og jeg er ikke blevet poltet endnu. Tror det er meget normalt med ca. 1 måned før. :whistle: :whistle: :whistle: Jeg får sjovt nok besøg af en veninde fra Fyn liiiige samtidig med at en anden veninde er hjemme fra Japan... mon det sætter tanker igang hos mor her????? :balloon:

He he...ja, det lyder jo godt nok en anelse påfaldende (mon ikk der sker noget spændende der så??!!) :whistle:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes om 12 dage, og der er stadig ikke holdt noget for os ........ vi ved, at der vil blive holdt noget, så der er jo ikke så mange dage at vælge mellem mere :balloon: ....... men vi kan jo ikke være sikre på en dag i weekenden, når der jo nu også er nogle helligdage ....... vi venter spændt :bearhug:

/Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke selv gift eller skal ej heller giftes (ikke af hvad der er planer om pt i hevrt fald ;-))

Men for min svoger blev der hold polterabend den 1/4-06 og for min søster bliver det den 22/4-06.

De skal giftes den 20 maj 2006, så vi er i god tid :-)

-Kinai

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes d. 6. Maj og der er ikke sket noget for endnu , - men ved et det skal der ;O) Regner med at det bliver engang i løbet af påsken for jeg skal arbejde de sidste 2 week-ender inden brylluppet ..... Så vi er spændte på om en af de mange påskefrokoster vi er inviteret til, ender med at være noget helt andet :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er ikke blevet poltet endnu - skal giftes 13 maj.

Troede de ville tage en af påskedagene - meem der er ikke sket en snus endnu, så det bliver nok ikke lige nu..

Næste weekend skal vi til barnedåb, så håber ikke de vælger lørdagen, vil helst ikke møde til barnedåb med dagen derpå udstråling - eller mangel på samme :biggrin:

:bearhug::biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

:bearhug:

jamen jeg/vi er ikke blevet poltet endnu, men det må snart være på trapperne, da der er tre uger til vi siger ja til hinanden :carrot: men har på fornemmelsen at det måske godt kunne gå hen og blive på lørdag... da en veninde endelige (lige pludselig) har fået taget sig sammen til at melde sig ind i det fitnesscenter hvor jeg er instruktør.. og der vil hun gerne have mig med..... så nu må jeg se :-) det kan jo selvfølgelig også bare være fordi at vi har åbent hus og kører med et knaldtilbud tihi... ja jeg må vente lidt endnu med at få spændingen udløst...

Redigeret af pugge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer