Augustbryllup06

make up artist i vestjylland

6 indlæg i dette emne

Jeg mangler en til at lægge min brudemake up. Jeg vil ikke have frisøren eller en kosmetolog til det da jeg har dårlige erfaringer med begge - til gengæld har jeg tidl. brugt en make-up artist/stylist med super resultat.

Jeg skal vies i Viborg så det skal være en derfra eller en som vil køre dertil..... nogen der kan anbefale en?? :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg kunne da også godt tænke mig at høre om der er nogle i vestjylland nær varde...

:balloon:

Chris Schelde i Esbjerg er uddannet make up artist og også uddannet frisør, og hun er bare den bedste til begge dele. Hun har salon i Skolegade, og salonen har bare hendes navn... Men hun har ca. ½ års ventetid... nok fordi hun er så dygtig...

hjul

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da klart anbefale jer at ringe til matas og bestille en tid der.

De er super gode. Har selv brugt dem flere gange og min søster skal også giftes i viborg den 20 maj og hun skal også til matas denne dag.

Dem skal I vælge! Og det er virkelig billigt. Koster som regel mellem 100-150 kr. ( det har det i hvert fald kostet alle de gange jeg har fået det gjort hos dem)

Hvis i vælger dem, er i garanteret at komme til at ligne en drøm på jeres store dag :bearhug:

Held og lykke med det hele :bearhug:

Kinai

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer