katetøsen

ØHH Opsætning

15 indlæg i dette emne

Hej :)

Bestilte tid hos frisøren igår, prøveopsætning, opsætning på dagen og makeup, men fik kun en tid på selve dagen, så er mit spørgsmål laver de også prøveopsætningen på selve dagen????

knus kate :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da et godt spørgsmål, når du kun har fået en tid.

Jeg skal have lavet prøveopsætning den 22/6 og den rigtige opsætning den 12/8 hvor jeg skal giftes.

De brude jeg har hørt om, har prøveopsætningen 1-½ måned før selve dagen, så de har en chance for at høre hvad der er muligt og muligt med det hår man nu har.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok lige ringe og få en tid mere, en inden brylluppet.

:oops:

0

Del dette indlæg

Har du aftalt med din frisør, at der er en prøveopsætning inkluderet? Jeg skal nemlig ikke have prøveopsætning, idet opsætningerne aldrig bliver helt ens, og min frisør siger, at hun er for erfaren til at det kan gå galt.

Så prøv at snakke med din frisør.

0

Del dette indlæg

Jeg skal til prøveopstætning i juni, men skal først giftes 29 juli.

Da jeg er lidt i tvivl om, hvordan håret skal sidde og vil være sikker på at min frisør og jeg taler sammen sprog, fandt jeg det bedst at vi prøvede det af i god tid, så vi ved hvad vi skal arbejde ud fra på selve dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når hun ikke har sagt andet end en dato til dig så har hun nok ikke regnet med at der skal laves en prøve.

Prøv at ring til hende og hør, for hvis du selv vil have en prøveopsætning, så skal hun jo finde en tid til dig.

Jeg skal ikke selv have lavet en prøve først for jeg vil have mit hår krøllet og så lidt tilfældigt/vildt sat op i totter, og sådan en frisure kanman ikke lave ens to gange. Men jeg kender også min frisør godt, det gør det hele lidt nemmere.

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

Da jeg sku ha prøveopsætning der dannede vi kun et billede af hvordan jeg gerne ville ha det incl, make-uppen ....... hvor det var lidt løst ....

Men det blev bare såååååååååååååååååååå flot på dagen

Normalt så har man IK prøveopsætning på selve dagen ...det er der slet ik tid til ..prøv evt. og kontakt frisøren :oops::)

0

Del dette indlæg

hej igen

Tak for de mange svar :)

Er ret sikker på det er inkluderet for hun overtalte mig til at få prøveopsætningen, da jeg ikke ville have haft det til at starte med. men prøver da lige at ringe til hende i morgen for kan da ikke passe, får da travlt hvis det skal gøres på dagen STREES :balloons:

mEN mANGE TAK ALLE SAMMEN :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg bestilte brudeopsætning hos min frisør aftalte vi også en prøveopsætning, men den tid ringede jeg først og bestilte noget senere da jeg kendte min kalender lidt bedre.

Min prøveopsætning er også farvning og klipning, så at den slags ikke skal laves på selve dagen og se totalt nyklippet ud. Derudover så har jeg mange idéer og forestillinger og jeg ved endnu ikke helt om jeg vil have sløret højt eller lavt, så det bliver dejligt at få ro i sindet med hvordan det hele skal være i god tid. Så det har intet at gøre med at min frisør ikke er erfaren eller at jeg ikke stoler på hende, men ganske enkelt fordi der ikke bliver tid til at få styr på alle de ting i timerne op til vielsen :biggrin:

Håber du får opklaret mysteriet i morgen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg skal også have sat en prøveopstæning d. 1. august (skal giftes d. 12. august). Ved denne prøveopsætning får jeg også lidt lyse striber i og bliver klippet lidt.

Jeg tror bestemt ikke, at din frisør vil lave en prøveopstæning på selve dagen...det kan jeg ikke rigtigt se menigen i. Altså først sætte håret, som du gerne vil have for bagefter at tage det ned og sætte det lige sådan igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

hej igen.

Har snakket med frisøren i dag :biggrin: det var selvfølgelig en fejl at jeg ikke have fået en tid til prøveopsætning hun beklagede mange gange......... he he ja ville være lidt dumt at skulle betale for at hun sat det op og pillet det ned igen og sat det op igen :respekt:

Tak for svar alle sammen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have lavet en prøveopsætning i ugen op til brylluppet (har taget fri). Min frisør synes først det skal være der, da han siger, at håret så er helt samme længde, samme farve osv. som dagen for brylluppet. Desuden skal det være helt frisk i hukommelse hos os begge - hans ord, men helt fint for mig :respekt:

Prøvemakeuppen skal have have lagt d. 5/8 - vi skal giftes d. 12/8. Kosmetologen kommer så ned til frisøren den dag vi skal giftes (det har min frisør planlagt - han er bare kanon). Så er jeg fri for at skulle videre til et andet sted - SKØNT :bearhug:

Men jeg kan se herinde, at det er meget forskellige hvornår man skal have lavet en prøveopsætningen, så giv din frisør et ring.

:biggrin:

sbj

0

Del dette indlæg

Hej! Det tror jeg ikke - det er vel typisk lidt før.. I snakker lidt om hvad præcist du gerne ville have, og måske former hun det kort - men ellers er det "den rigtige" frisure, du får den "rigtige" dag ;)

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer