Lambada Bamse

Foundation og pudder....

10 indlæg i dette emne

Hey girls...

Nu skal Matas jo lægge min make up - og jeg kan vælge frit mellem alle produkterne. Øjenskygge og mascara har jeg valgt, men hvad med foundation og pudder ? Hvilke kan i anbefale ( uden at tænke på pris ). Det skal ikke være MAC for det har de ikke i Matas....

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

color id fra Lancome som foundation, den er fantastisk og 'smelter' ind i huden så man ikke ser malet ud, jeg sværger til den og så YSL 'trylletsaven' til rander under øjnene og ujævnheder, bruger en alm. pudder fra Estee lauder til at give et mere mat look hvis jeg behøver det... men ja, Chanel laver også lækre ting, men lige med foundation har jeg fundet min 'makker' for livet -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :heart:

Husk at den foundation og pudder du skal bruge afhængig af din skintype, er den tør, fedtet eller kombineret.

Jeg personligt sværger til Max Factors produkter til foundation, de holder og er meget dækkende især hvis du har tendens til at være lidt rød i ansigtet, pudder der har jeg desværre ikke de store ideer måske en solskinspudder fra Nilens jord, den er lidt dyrere lækker og giver den flottest sommerglød.

Alt held og lykke

hilsen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

jeg plejede at bruge max factor og kom gladeligt ned i MATAS for at købe en ny, men den farve jeg skulle bruge var udgået og kom ikke igen. Og jeg er altså super-kritisk med foundation - den skal dække men ikke se malet ud og den må ikke være for gul/orange. Og den må ikke sætte sig i klatter på tørre områder.

Men ekspedienten i MATAS sagde at jeg skulle prøve den fra SHISEIDO og NØJ den er god.

Ser supernaturligt ud med en lille glød og den dækker vildt godt...

:bearhug:

Lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer