Guest loneand

Slæb eller ej?

8 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at spørge specielt alle de gifte fruer om i havde slæb på kjolen, hvor langt det var og hvordan i oplevede det i løbet af dagen.

Vi skal giftes tidligt på eftermiddagen, derefter reception i vores have og så fest på et hotel. Jeg har overvejet at få skåret slæbet ned på min kjole til næsten ingenting for jeg er bange for det bliver alt for besværligt at "bøvle rundt med" hele dagen. Eller tager jeg fejl? Jeg ved bare at jeg ikke vil have en ophæftning for så får man en anderumpe og det kan jeg ikke lide. ;)

Hilsen Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde et slæb der kunne hægtes op. Jeg synes bestemt ikke, at jeg fik en anderumpe... Jeg har aldrig målt hvor langt det er, men det kan da ses på billederne! Vi blev gift ved middagstid!

post-10514-1147844775.jpg post-10514-1147844828.jpg

:bearhug: Nancy

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde et slæb der kunne hægtes op. Jeg synes bestemt ikke, at jeg fik en anderumpe... Jeg har aldrig målt hvor langt det er, men det kan da ses på billederne! Vi blev gift ved middagstid!

På billedet til højre - har du da slæbet hæftet eller holder du det?

Lone

Redigeret af loneand
0

Del dette indlæg

På billedet til højre - har du da slæbet hæftet eller holder du det?

Lone

Det er hægtet op.

Skal da se om jeg kan finde et billede fra prøvningen, hvor du kan se det bedre, når jeg kommer hjem i eftermiddag!

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Jeg havde et langt slæb på ca. 1,5 meter vil jeg tro, og jeg havde så det kunne hægtes op og det blev det da vi kom til feststedet og var så hægtet op resten af tiden dog lige med undtagelse da vi dansede brudevals der fik jeg det lige i dansestroppen og så blev det hægtet op igen, jeg sætter lige nogle billeder så i kan se i fuld længde, og sat op og med dansestrop

post-4489-1147861294.jpg

post-4489-1147861311.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer