Britteren

Britterens planlægning V220706

292 indlæg i dette emne

post-9500-1148200567.gif

Velkommen til den Britterens planlægning V 2.0. Af flere årsager valgte jeg at slette den originale planlægningstråd og nu hvor dagen er blot 2 måneder herfra og slutspurten skal sættes ind kan jeg ganske enkelt ikke undvære min planlægningstråd. Så en version to var nødvendig. Så giver det også nye brugere en chance for at kunne følge med i det glade vanvid. Eller som Stineka døbte det på et tidspunkt.

post-9500-1148200642.gif

Indeks

Et tilfældigt møde / Frieri og toiletpapir?!?

Et kirkeligt anliggende / Fest på biblioteket

Der indbydes til… / Drømmen om en kjole

Musik må der til / Mad til de sultne

Kagemand og kagekone / Bling bling og mere bling

Liste op og liste ned... / Hug en hæl og klip en tå

Hår hår og atter hår

/ Første forsøg på talenKjolebilleder Polterabend Monogramlysene Vores ringe Min bedsteste ven Ali Brudebuketten Smykkerne Flemmings gave Gaveposerne

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-9500-1148200894.gif

For nogen år siden efterhånden havde jeg en kæreste, som når det kommer til stykket nok ikke lige var det sødeste menneske. Det er en længere og dum historie som jeg ikke skal kede jer med. Men udfaldet af dette forhold var at min daværende kæreste havde fået overbevist mig om at én bestemt veninde var rigtig dårlig selskab for mig, hvorefter jeg uden at tøve lukkede hende ud af mit liv. Efter det uundgåelige brud med den daværende kæreste indså jeg hvor meget han rent faktisk havde ødelagt og jeg begyndte at reparere. Bl.a. ved at ringe til den pågældende veninde og sige "Jeg kommer om en halv time og så tager vi i byen!" - Og god som hun var lukkede hun mig tilbage i varmen uden at stille spørgsmål til hvad der var sket i de foregående måneder.

Så jeg tog op til hende, hvor hun sad med hele sin studiegruppe og havde forsøgt at løse en opgave. Der var flere imellem som jeg allerede kendte. Og så var der ham jeg ikke kendte. På det tidspunkt har jeg nok været temmelig egoistisk og ond. Alt hvad jeg havde fået smidt i hovedet i månedsvis kom nu pludselig ud af min mund. Så denne her stakkels fyr som jeg ikke kendte... Tja - jeg hilste ikke på ham - jeg kommenterede blot hans høje tindinger. Flot ikke sandt? Er der noget mænd er ømme om så er det manglende hår :baa:

Men som den dumme rar han nu var så lod han sig ikke skræmme væk og vi endte med at snakke sammen hele natten. På et tidspunkt i byen var der en klam gammel gut som bare ikke ville lade mig være i fred, så jeg bad Flemming (som han nu hedder) om han ikke lige kunne lade som om han var min kæreste :shooter: Han kørte mig hjem ud på morgenen.

Jeg spekulerede egentlig ikke så meget mere på det her tidspunkt. Men så efter et stykke tid var der en der begyndte at skrive til mig på ICQ. Noget med den computer jeg havde snakket om skulle laves. Det var Flemming, der havde hugget mit ICQ nummer fra min veninde på et tidspunkt, hvor hun ikke var der, for hun skulle jo ikke vide.

Fra det punkt begyndte vi at tale rigtig meget sammen. Og langtsomt fik jeg gennemarbejdet noget af al den vrede som jeg havde holdt tilbage i så lang tid. Jeg begyndte at indse at denne hersens fyr på en eller anden måde var anderledes end alle de andre fyre. Og hår eller ej - så var han fandens lækker.

Det blev min fødselsdag og jeg havde inviteret ham til festen. Han var væk på træningslejr på det tidspunkt, men den aften sneg han sig ud og kørte 100 km. for at se mig. Der var jeg solgt. Festen i sig selv var en katastrofe, da min ex dukkede op og det næsten endte med slåskamp mellem ham og min bedste ven. Men ud på morgenen, hvor de fleste enten var taget hjem eller lå og sov stod Flemming og jeg ude på altanen. Og så kom det forløsende kys. :angry:

Uden at have sovet hele natten tog han tilbage til lejren inden han blev opdaget og efterlod mig total forvirret. Den følgende uge var forfærdelig. Jeg havde ikke mulighed for at komme i kontakt med ham. Jeg havde ferie og tullerede bare rundt derhjemme. Men den følgende lørdag, da han endelig kom hjem var alt bare helt perfekt. Helt perfekt. :shooter:

Okay - det blev en længere historie og lige nu sidder jeg med verdens største smil på læben og mindes dengang. Han lærte mig at elske. Ikke kun ham, men også mig selv - og det er den største gave jeg nogensinde har fået.

Jeg elsker ham - nu og for altid.

0

Del dette indlæg

post-9500-1148201079.gif

Jeg havde jo sagt, at hvis han ikke fik taget sig sammen inden brylluppet så fik han et rungende nej i kirken. Og det kunne han alligevel ikke have siddende på sig. Så jeg fik verdens mest uromantiske frieri - men i bedste Flemming stil. For alting gik galt for manden. Han havde bestemt sig for datoen, men bliver så pludselig sendt på kursus så han intet kunne nå at forberede. Og jeg har jo været syg så han turde ikke regne med at kunne inviterer mig ud og spise.

Så på valentinsdag, hvor jeg lå i mørket på sofaen med en voldsom hovedpine kom han hjem med en stor buket blomster, lagde sig på knæ ved siden af sofaen og spurgte om jeg havde nogle planer for 22. juli. Åh det ved jeg ikke - jeg tror nok vi skal have gæster sagde jeg. Men de magiske ord 'Vil du gifte dig med mig' kom da over hans læber.

Blomsterne var så fine, og jeg fik enormt dårlig samvittighed da han frembragte en Chanel no 5 eau de parfum og et kort for blot dagen i forvejen havde jeg med meget store ord fortalt hvor kommercielt og forfærdelig Valentinsdag var.

Spørgsmålet var sådan lidt bagefter - Hvad så nu? Og her kommer så det uromantiske ind i billedet... 'Vi bliver altså nød til at tage i Bilka.. Vi har hverken morgenmad, aftensmad eller toiletpapir!' - Jeps jeg forstår virkelig at time mine bemærkninger :shooter:

Så alt i alt blev det et typisk frieri for Flemming og jeg.. Hvis man da kan sige sådan noget er typisk.

0

Del dette indlæg

post-9500-1148201217.gif

Jeg har altid drømt om et havebryllup med bare tæer i det våde græs, men pga. forskellige årsager kan det ikke lade sig gøre. Så der måtte vi indgå det første kompromis. Jeg har aldrig drømt om store kjoler og prinsessebryllup, men kan nu godt forstå dem som gør. Alt i alt er jeg nok en temmelig enkel person.

Efter et par år i udlandet [læs: Århus] er vi nu vendt tilbage til Sjælland og ved et rent tilfælde er vi kommet til at bo i min drømmekirkes sogn. Perfekt. Den er så smuk, og præsten kender vi fra forskellige begivenheder og er derfor trygge ved ham. Jeg er muligvis en enkel person, men også meget personlig og kan derfor ikke forestille mig at lade mig vie af en præst, der intet forsøg har gjort for at lære brudeparret at kende.

Her er kirken:

post-9500-1148201331.gif

Og et kig indenfor

post-9500-1148201430.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-9500-1148201603.gif

Vi ledte i nord, syd og alle vegne efter det perfekte feststed. Ja vi var da enige om at med et SU budget så måtte vi selv lægge nogle kræfter i festen. Vores eget festhus blev overvejet, men der var slet ikke nogen atmosfære. En rundtur til diverse forsamlingshuse endte uden nogle reelle muligheder. Og pludselig ud af det blå dukkede løsningen op.

Fra Susanne_79 dukkede et link op til Kulturcafé Ludvig i Sorø. Et gammelt bibliotek, senere danseskole, der nu var lavet om til café med et stort fint lokale man kunne leje. Det var HELT perfekt - og vi glæder os rigtig meget til at holde vores fest der.

post-9500-1148201845.jpg

Indvendigt incl. Sus

post-9500-1148201930.gif

0

Del dette indlæg

post-9500-1148202109.gif

Vi var gennem rigtig mange forskellige prototyper til invitationen før beslutningen endelig blev taget og invitationerne sendt en gang i februar måned. Vi havde en fantastisk idé om en chokolade invitation, men jeg synes aldrig designet kom til at fungere og til sidst blev tiden også en vigtig faktor i forløbet og chokoladen blev droppet til fordel for noget langt mere simpelt.

Jeg kan derfor ikke prale af en 'serie', da der ikke rigtig er nogen ting der hænger sammen :shooter:

Her er hvad det hele endte med

post-9500-1148203146.gif

0

Del dette indlæg

post-9500-1148203257.gif

Se det skulle jo være en fornøjelse at købe en brudekjole, men når man føler sig som en elefant i tylskørt er det ikke nødvendigvis nogen sjov opgave! Og i lange perioder påvirkede det vist mit humør ganske så eftertragteligt. Bimz kan man vist rolig sige!

Første kjoleprøvning gik nu faktisk ikke så tosset igen, men der var jeg også fuldstændig uforberedt på hvad der ventede mig derude i det, der roligt kan kaldes for en jungle. Et virvar af materialer, priser og ikke mindst meninger!

Andet besøg endte dog i ren katastrofe netop pga. ovennævnte meninger, og da det desværre var ekspedientens meninger, der var gældende og ikke mine egne måtte jeg gå derfra uden kjole og ærlig talt uden håb. Adskillige forsikringer senere om, at også min kjole ventede derude i horisonten fik jeg atter blod på tanden og af sted igen. Denne gang efter at have kontaktet butikken for at være helt enige om at de nu også havde noget i den stil jeg var på udkig efter.

Det havde de formodentlig også, men det var ikke lige det de havde allermest lyst til at putte mig i. Og igen viste det sig, at der i bryllups-branchen findes mange kvinder med meget stærke meninger og desværre også ekspedienter der manglede evnen til at lytte. En simpel egenskab må man sige.

Dette havde været det tredje forsøg og jeg var parat til at give op. Så kunne det ærlig talt også bare være lige meget. En ny jagt begyndte, men denne gang et helt andet sted. Amerikanske Ebay, hvor man kan købe og sælge hvad som helst. Ganske bogstaveligt hvad som helst. Og en række favoritter og en afstemning senere havde jeg fundet min kjole. I første forsøg tabte jeg auktionen med en sølle dollar og nej jeg var ikke vred… Jeg var skuffet for endelig - endelig skulle det være.

Anden gang afsluttede auktionen på et lidt mere humant tidspunkt tidsforskellen taget i betragtning og denne gang måtte jeg være den dumme kælling, der snup-pede kjolen i sidste øjeblik foran en anden stakkels kommende brud. Igen med én sølle dollar til forskel. Men nu var det gjort. Kjolen var min!

Og her er modellos. Kjolen er pt. ved at blive fortoldet i København så nu er det kun et spørgsmål om dage før den endelig - endelig finder sin vej hjem til mig.

post-9500-1148203518.jpg

0

Del dette indlæg

post-9500-1148203685.gif

Musik betyder en hel del i både Flemmings og min verden og havde pengene været der ville vi have elsket at booke f.eks. Robbie Williams Jam, men sådan hænger det jo ikke sammen i den virkelige verden. Suppe-steg-is musikere er bare ikke vores stil. De har en evne til enten at fylde for meget eller for lidt til en fest. En jukebox var hellere ikke lige sagen og derfor var muligheden i laaang tid musik fra et anlæg. Da økonomien lysnede blev vi dog enige at der måtte mere til. Så Diskobil blev hyret og for ganske nylig fik vi så besked om at det bliver Hr. Mariemusen, der skal stå for at svinge pladerne (Øøh cd'erne) til vores bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-9500-1148204299.gif

Menuen er blevet bestemt og kommer til at se sådan ud. Vi har valgt buffet

Forret:

Melon rejecocktail

Buffet:

Pastasalat med skinke

Grønsagstærter

Sommer kartoffelsalat

Brocolisalat

Kalveculotte

Baconstegt svinekam

Krydderfarseret kalkunbryst

Frikadeller

Flute

Tzaziki

Dessert:

Grand manier souffle

Vinen er også valgt og indkøbt, men lige på stående fod kan jeg selvfølgelig ikke huske navnene. :shooter:

Natmad forhandles der fortsat om, men jeg kunne forestille mig det bliver noget a la pølsehorn, minipizzaer. Altså noget nemt der kan spises i farten når musikken spiller!

0

Del dette indlæg

post-9500-1148204717.gif

Efter vielsen holder vi reception i min morfars have. Jeg fornemmer at han er meget stolt over at vi har spurgt ham. Han vil så gerne deltage så godt han nu kan. Han har dog en noget vigtigere opgave netop denne dag, nemlig at overtage min fars plads og give mig væk i kirken.

Vi overvejede længe bryllupskage, men blev enige om at siden ingen af os faktisk er så vilde med netop bryllupskage trods en overdrevet sød tand måtte der andre midler til. Så vi serverer i stedet en bryllups kagemand og kone. Meget passende synes vi. Og så bliver der også lidt fødselsdag over det (ikke at jeg er bange for at min fødselsdag bliver glemt?!? :shooter:)

Vielse, reception og fest i tre forskellige byer får vores gæster ud på en lille køretur, men sådan har vi nu engang valgt det! Basta :shooter:

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

post-9500-1148205097.gif

Endnu en ting, der ikke gik helt som vi havde forestillet os var vielsesringe! Vi havde faktisk bestemt at ville vente et års tid så vi havde råd til de helt rigtige, men den beslutning føltes bare ikke helt rigtig. Og da budgettet endnu en gang lysnede blev vi enige om at så skulle det altså være.

Og jeg tror - tror - at jeg har fundet favoritten nemlig denne total bling bling ring

post-9500-1148205470.gif

Og så kan Flemmings ring nærmest blive hvad som helst for at matche. Ren rød guld, hvid guld eller en blanding. Som sagt - der forhandles fortsat! :shooter:

0

Del dette indlæg

post-9500-1148205851.gif

Rød er klaret

Blå mangler at blive ordnet

Grøn er ude af vores hænder på nuværende tidspunkt

Overordnet

Kirke - Sct. Mikkels Kirke

Tidspunkt - Kl. 14:00

Præst - Tja håber stadig på Ole Grabas

Samtale med præst - Hver ting til sin tid

Ægteskabserklæring - Blev afleveret fredag den 19. maj

Udvalg af salmer - Der forhandles fortsat

Oppyntning af kirke - Ingen, medmindre andre ønsker det denne dag

Kirkehæfter - Har vi besluttet at vores liv er for kort til

Brudebuket - Har jeg INTET med at gøre

Knaphulsbuketter - Ditto

Transport - Bliver vi mon overrasket? Ellers egen bil

Fotograf - Jeps

Vielsesringe - Øh som sagt der forhandles fortsat

Overnatning - En listig løsning er måske undervejs.

Administrativt

Gæstelisten - Er færdig!

Indbydelserne - Er afsendtØnskelisten - er lavet, men endnu ikke offentliggjort

Hjemmeside - Ruthkjaer.dk

Bordplan - Tør jeg slet ikke tænke på

Bordkort - Narj

Bordhæfter - Narj

Velkomstsang - Bandlyst

Gæstebog - mangler lidt finesser

Takkekort - Aaa skulle vi nu ikke lige blive gift først...

Scrapbog - Bliver løbende opdateret

Reception

Lokation - Morfars have

Bryllupskage - Skal bestilles

Drikkelse - Indkøbene er i gang

Øvrigt snask - Mon ikke en saltstang går an?

Fest

Velkomstdrinks - Mon ikke det bliver Spunk klassikeren

Borddekorationer - Skal have talt med Moster S om det

Engangskamera - Venter lige på sæsonen

Duge - YIKES

Servieter - Narj

Stearinlys - Narj

Toastmaster - Super Morten

Serveringspersonale - Jaaa Super Mariemusen

Forret - Er bestilt

Hovedret - Det samme

Dessert - Og endnu engang det samme

Dessertvin - Er indkøbt i dyre domme... Tsk tsk undlad at sende manden alene til portvinssmagning. Det er DYRT!

Musik - Diskobil

Drikkevarer - Vi er i gang

Alt til kaffen - Vi når det nok

Cognac og likør - Jeps

Kage, chokolade og frugt - Farmor H er sat på sagen

Spiritus - Jeps

Natmad - Mangler stadig, men måske Super Morten vil lave pølsehorn?

Bruden

Brudekjole - Den er i PostDanmarks varetægt :shooter:

Skørt - Tja

Strømper - Tja

Undertøj - Tja

Smykker - Tja

Hårpynt - Tja

Makeup - Tja

Negle - Tja

Frisør - JAAAAAAA

Sko - JAAAAAA

Gom

Jakkesæt - Not exactly

Skjorte - Mangler

Sko - I dunno

Strømper - Jeps

Frisør - Dunno

Slips - Jeps

Så der er fortsat masser at tage fat på i de kommende to måneder + alt det jeg tydeligvis har glemt alt om :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Frøken Almhøj...

Tillykke med din nye tråd...

Den er bare super flot... :shooter: Og ikke mindst spændende læsning...

Dejligt at du vendte tilbage.. Var jo lidt ræd for at vi aldrig fik vidunderet at se... Håber snart at de er færdig med at tolde den...

De bedste hilsner

:shooter:

Susanne

0

Del dette indlæg

hej.

dejlig tråd.

hilsen signe

Tak Signe :pokey:

Frøken Almhøj...

Tillykke med din nye tråd...

Den er bare super flot... :shooter: Og ikke mindst spændende læsning...

Dejligt at du vendte tilbage.. Var jo lidt ræd for at vi aldrig fik vidunderet at se... Håber snart at de er færdig med at tolde den...

De bedste hilsner

:shooter:

Susanne

Ja det var jo ikke fordi jeg var i gang med at flygte fra BK at jeg slettede den gamle . nogen gange er det bare nødvendigt, men det behøves jeg vist ikke fortælle dig ;)

Jo jo - kjolen skal nok dukke op på et tidspunkt. Bare det bliver snart. Jeg går jo og er lidt voldsom spændt på det hele. Især nu hvor jeg igen har siddet og kigget på billedet så er det nemt at blive nervøs :blink:

:angry:

Frk. Almhøj :huh:

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

Ja det var jo ikke fordi jeg var i gang med at flygte fra BK at jeg slettede den gamle . nogen gange er det bare nødvendigt, men det behøves jeg vist ikke fortælle dig ;)

Præcis... forstår dig fuldt ud.... Og hvor er den alktså bare blevet flot...

Mht til kjolen... Ja så kan jeg godt forstå at du er nervøs... MEN skulle der være noget der ikke helt er som du ønsker eller passer, ja så må du jo bare gå til en skrædder. Nu sparede du jo noget på ved at bestille den på nettet, så tag den da med til an skrædder få den helt som du vil... Selvfølgelig kun hvis den ikke bare er helt perfekt... For det satser vi jo på.... :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht til kjolen... Ja så kan jeg godt forstå at du er nervøs... MEN skulle der være noget der ikke helt er som du ønsker eller passer, ja så må du jo bare gå til en skrædder. Nu sparede du jo noget på ved at bestille den på nettet, så tag den da med til an skrædder få den helt som du vil... Selvfølgelig kun hvis den ikke bare er helt perfekt... For det satser vi jo på.... :shooter:

Det var også det jeg satsede på. Det må der da være tid nok til at kunne få ordnet. Nu er kjolen i sig selv jo temmelig enkel så det må da være muligt at 'bygge videre' på, hvis det skulle vise sig nødvendigt

Hej Jeanet

Sikke en skøn ny trås du har lavet her, og dejlig overskuelig med alle dine dejlige ting, du ved jo allerede vi elsker dine valgte sko,ring osv osv :angry: Og je jeg venter også meget spændt på den kjole....

Iih skønt - komplimenter :shooter:

Overskuelig lige nu - men bare vent til om en måneds tid, når jeg stresser for vildt over bryllup eksamen osv. Så holder jeg nok ikke stilen længere ;)

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

post-9500-1148223096.gif

Bemærk venligst at jeg ikke som sådan har lavet nogen indledning/afslutning. Det er blot tanker på et stykke papir :shooter:

Min elskede

Mange mennesker afviser begrebet skæbne med hård hånd. Af uransagelige årsager magter vi ikke at forstå at det ikke er alting vi har kontrol over. Det er ikke alting vi selv bestemmer. Som vi så ofte har talt om så var der masser af muligheder for at vi havde mødt år tidligere end vi gjorde. I farendløse, mens Susanne og Erik fortsat boede der. På handelsskolen hvis én af os havde ændret første prioritet. Men vi mødtes ingen af disse steder - og jeg fristes til at sige Heldigvis for det. Havde vi mødt hinanden så mange år tidligere eller blot et par år tror jeg ikke vi ville have været her i dag. Tiden skulle være rigtig - og aldrig har tiden været mere rigtig end den 22. juli 2001, hvor vi en tidlig morgentime stod på altanen i Benløse - og klaprede tænder i takt!

Jeg havde mange drømme, men ingen tro på at de gik i opfyldelse og pludselig lukkede jeg dig ind i mit hjerte og opdagede at drømme kan gå i opfyldelse. Man skal blot række ud efter dem, mærke dem, føle dem, tro på dem. Så kan alting ske. Havde folk spurgt mig for 6 år siden om fremtiden havde jeg ikke vovet at tro at jeg en dag også ville kunne være et helt menneske. Og det er alt sammen takket været dig.

Det er de personer som vi omgiver os, der definerer hvem vi selv er. Derfor kan jeg kun være taknemmelig for at have fundet én, der rummer så meget gavmildhed, hjælpsomhed og ikke mindst kærlighed at dele resten af mit liv med. Fra første øjeblik har jeg aldrig haft grund til at tvivle på dette. Selv når monster-Jeanet tog over stod du der med dine brede skuldre og tog imod - og vigtigst af alt du forstod, hvordan livet ikke altid kan være en dans på roser.

I dag sagde vi ja. Og med det ja føler en forpligtelse om altid at være ligeså parate til lykken som vi er i dag. Lov mig at vores hjerte forbliver åbne for kærlighed og lykke. For troskab og venskab. For glæde og latter.

Ris/Ros modtages gerne

0

Del dette indlæg

post-9500-1148223096.gif

Bemærk venligst at jeg ikke som sådan har lavet nogen indledning/afslutning. Det er blot tanker på et stykke papir http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Min elskede

Mange mennesker afviser begrebet skæbne med hård hånd. Af uransagelige årsager magter vi ikke at forstå at det ikke er alting vi har kontrol over. Det er ikke alting vi selv bestemmer. Som vi så ofte har talt om så var der masser af muligheder for at vi havde mødt år tidligere end vi gjorde. I farendløse, mens Susanne og Erik fortsat boede der. På handelsskolen hvis én af os havde ændret første prioritet. Men vi mødtes ingen af disse steder - og jeg fristes til at sige Heldigvis for det. Havde vi mødt hinanden så mange år tidligere eller blot et par år tror jeg ikke vi ville have været her i dag. Tiden skulle være rigtig - og aldrig har tiden været mere rigtig end den 22. juli 2001, hvor vi en tidlig morgentime stod på altanen i Benløse - og klaprede tænder i takt!

Jeg havde mange drømme, men ingen tro på at de gik i opfyldelse og pludselig lukkede jeg dig ind i mit hjerte og opdagede at drømme kan gå i opfyldelse. Man skal blot række ud efter dem, mærke dem, føle dem, tro på dem. Så kan alting ske. Havde folk spurgt mig for 6 år siden om fremtiden havde jeg ikke vovet at tro at jeg en dag også ville kunne være et helt menneske. Og det er alt sammen takket været dig.

Det er de personer som vi omgiver os, der definerer hvem vi selv er. Derfor kan jeg kun være taknemmelig for at have fundet én, der rummer så meget gavmildhed, hjælpsomhed og ikke mindst kærlighed at dele resten af mit liv med. Fra første øjeblik har jeg aldrig haft grund til at tvivle på dette. Selv når monster-Jeanet tog over stod du der med dine brede skuldre og tog imod - og vigtigst af alt du forstod, hvordan livet ikke altid kan være en dans på roser.

I dag sagde vi ja. Og med det ja føler en forpligtelse om altid at være ligeså parate til lykken som vi er i dag. Lov mig at vores hjerte forbliver åbne for kærlighed og lykke. For troskab og venskab. For glæde og latter.

Ris/Ros modtages gerne

Jeg kan sige det meget kort:SÅDAN!!!!Den rammer lige midt i :( og jeg skal love for den trækker tårene frem.Den kan du roligt være stolt af.Syntes ikke der skal ændres noget som helst i den :blush:.

Iøvrigt TILLYKKE med din nye tråd....glæder mig MEGET til,at se KJO-LEN når den lander i DK og med dig i den ;) .Smuk ser den i hvert fald ud på billedet.

Dejlig , dejlig tråd :shooter:HUUG:shooter: .

:blink::pokey::huh:

*PinkyL der syntes Jeanet skriver SÅ utrolig levende og godt :angry:*

0

Del dette indlæg

Jeg kan sige det meget kort:SÅDAN!!!!Den rammer lige midt i :blush: og jeg skal love for den trækker tårene frem.Den kan du roligt være stolt af.Syntes ikke der skal ændres noget som helst i den :pokey:.

Iøvrigt TILLYKKE med din nye tråd....glæder mig MEGET til,at se KJO-LEN når den lander i DK og med dig i den ;) .Smuk ser den i hvert fald ud på billedet.

Dejlig , dejlig tråd :shooter::(:shooter: .

:blink::pokey::huh:

*PinkyL der syntes Jeanet skriver SÅ utrolig levende og godt :angry:*

Tak søde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif Jeg har dog endnu ikke besluttet mig for om talen skal være en tåreperser eller et godt grin eller om jeg overhovedet skal holde tale. Bliver rystende nervøs bare ved tanken http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Og jeg vil så gerne nævne min far men ved ikke om det er - tja - upassende? Input eftersøges :lol:

HUUG

Jeanet

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer