Guest Camilla1981

Strømpebånd?

12 indlæg i dette emne

hej alle sammen

er der nogen der ved hvor man kan finde et billigt strømpebånd???

jeg skal ikke ha det på men bare i min taske når de begynder og råbe efter det..

men jeg vil ikke gi en formue for det mellem 30 og 50 kr.. men gerne billigere...

hvis der er nogen der ved noget så vil jeg blive glad ellers må jeg tage den anden løsning op som jeg havde tænkt på...

menlig købe noget bånd og binde det fast til en strømpe også hive det frem når der blir råbt..

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gå ned i din lokale stof forhandler og bed om at få strømpebånd! Der har de de som oftest, og det koster virkelig ingen penge, så fatter du bare nål og tråd og syer de der to cm bredden nu er sammen!

Det burde ikke koste mere end en 20-30 kr at lave! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Gå ned i din lokale stof forhandler og bed om at få strømpebånd! Der har de de som oftest, og det koster virkelig ingen penge, så fatter du bare nål og tråd og syer de der to cm bredden nu er sammen!

Det burde ikke koste mere end en 20-30 kr at lave! :cheerleader3:

okay det vil jeg da prøve så

hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med H&M?

Eller lingeriforretninger - mener også de har forholdsvis billige strømpebånd!

:cheerleader3: Anne

Jeg har prøvet H&M i Holbæk de havde det ikke...

men jeg må jo bare prøve mig frem...

ellers blir det min nødløsning med et bånd og en strømpe...

hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

I Roskilde hos ID Lingeriet Købte jeg mit strømpebånd til 50 kroner.

Jeg har set nogle til 39 kr hos Fleur på ROs Torv.

Okay jeg må jo prøve og se om de har noget her i Holbæk ellers er det bare en skam... nu er der jo ikke længe til vores store dag...

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at de har haft strømpebånd i H&M. Jeg købte mit der for 30kr. Men det er godt nok nogle måneder siden. Måske kan H&M i Holbæk bestille det hjem til dig?

Jeg har spurgt dem men det er kun noget de har hjemme i bestemte perioder...

så nu må vi se hvad jeg finder på *S*

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Hej Camilla

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet ud af noget, men så sent som idag var jeg inde i H&M her i Århus, og her har de hvide strømpebånd med en lille lyseblå sløjfe. De hænger i lingeriafdelingen til 29.75 eller 29.95 (altså lige under 30 kr).

Hvis de stadig ikke har dem i Holbæk, så er jeg sikker på at en af dem inde i KBH har dem (Der er jo nok at tage af ;)). Hvis nu du alligevel skal en tur ind til KBH, så gå forbi et par H&M'er og jeg er sikker på at du vender hjem med et stræmpebånd ...

Held og lykke

:butterfly: Brosid

0

Del dette indlæg

Hej Camilla

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet ud af noget, men så sent som idag var jeg inde i H&M her i Århus, og her har de hvide strømpebånd med en lille lyseblå sløjfe. De hænger i lingeriafdelingen til 29.75 eller 29.95 (altså lige under 30 kr).

Hvis de stadig ikke har dem i Holbæk, så er jeg sikker på at en af dem inde i KBH har dem (Der er jo nok at tage af ;)). Hvis nu du alligevel skal en tur ind til KBH, så gå forbi et par H&M'er og jeg er sikker på at du vender hjem med et stræmpebånd ...

Held og lykke

:butterfly: Brosid

Den store H&M midt på strøget har ihvertfald strømpebånd. Jeg har selv købt et derinde idag.

Som Brosid skriver har de et hvidt m. blå sløjfe til 29.75 kr. og et hvor sløjfen er hvid til omkring 50 kr.

Håber du finder ud af det.

:cheerleader3: Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer