Guest Katharina Stendys

Polteraben??

11 indlæg i dette emne

:cheerleader3: Ja jeg ved jo godt det ikke er mig selv der skal arrangere mit eget polteraben, mit spørgsmål går mere på min svigerinde som arrangerer det for mig!

Jeg ved jo ikke rigtig hvornår man plejer at gøre det, men kan da læse mig frem til at de fleste af jer er blevet poltet ca 1 uge 14 dage før brylluppet!

Nu er det sådan, at vi skal giftes i November, og min svigerinde mener ikke der er så mange muligheder for polteraben der, så det lyder på hende til at jeg skal poltes her til sommer!

Er det ikke lidt tidligt???

Jeg skal jo selvfølgelig ikke blande mig i noget der har mit polteraben at gøre, men synes måske også bare at blive poltet lidt tidligt, er som at blæse ballonerne op en måned før festen!

Måske er det bare mig, og ved ikke rigtig om jeg skal sige noget til det! Har nævnt at det ikke er normalt, og at man da bliver poltet tæt på brylluppet!

Selvfølgelig ved jeg ingenting, og det kan også bare være det er en joke, men hun lyder sq for almindelig, og ikke for seriøs til at det virker som en joke!

Hvornår bliver man poltet normalt? Og hvad ville i sige til det her?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For år tilbage var det ca en uge før.

I dag er det vist lidt før.

Jeg blev det 3 uger før og det passede mig fint for jeg vil meget gerne have de sidste weekender for mig selv for sæt nu der er noget jeg har glemt som jeg skal nå at ordne.

MVH AM

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg er ikke blevet poltet endnu, men har en stærk mistanke om at det bliver sidst i juni måned. Jeg skal giftes i august, men der kommer jo lige en sommerferie i vejen og min ene søster skal føde en uge efter brylluppet, så jeg tror at hun gerne vil have det overstået så hurtigt som muligt.

0

Del dette indlæg

jeg blev poltret 5 uger før dagen og Peter her i lørdags 3 uger før.

Jeg har i weekenden været til polterabend af min brudepige som først skal giftes på rådhus den 15 Juli og så i kirke den 2 September så det er ret tidelig før - men det var det enest weekend alle kunne og så blev det det - heller tidlig end slet ikke.

Og efter min mening vil jeg fortrække polter i sommer hvor man også kan hygge udenfor end 1 uge før.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAAA; det ser ud til jeg bliver nu på lørdag en uge før... Lidt sent syntes jeg, men nu ved jeg det jo da det er sidste weekend inden brylluppet ....

Jeg mener godt man kan gøre det en måneds tid i forvejen, men syntes det ville være synd at gøre det så lang tid før..... :cheerleader3:

:cheerleader3: Lone

0

Del dette indlæg

Jeg tror at jeg bliver poltet her i midten af juni - skal giftes d. 15. juli, det vil jeg synes er meget passende - vil gerne have i hvert fald den sidste weekend til forberedelser, da vi skal holde festen hjemme.

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hey tak for jeres dejlige besvarelser.. endelig kom med flere!

Jeg kan godt se fordelen i at holde det om sommeren, og jeg har jo ingenting at skulle have sagt, men synes også bare det er meget tidligt!

Men nu må vi se, i alle fald skal det nok blive godt! :cheerleader3: håber jeg!

0

Del dette indlæg

jegr tror min polterarben bliver holdt d. 3 juni (14 dage før) jeg har en veninde der er sur over hun ikke har været med til at planlægge, så hun kunne ikke holde sin k......

det er lidt surt at vide det, men på den anden side så kan vi jo nå at tage røven på dem.

dagen passer mig bare rigtig dårligt, jeg skal til en børne koncert med mine børn, og det har været aftalt i lang tid, så det er lidt surt hvis jeg ikke kommer med til det.

er det normalt at piger og drengene holder den sammen??? det har jeg nemlig fået afvide at vi skulle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

jeg skal giftes til augus :bearhug: t og har sagt til mine veninder at jeg senest vil på poltearbend en måned før brylluppet, da jeg arbejder hveranden weekend og så skal vi holde brylluppet hjemme i haven.

det skal så lige tilføjes at vi bor på en pløjemark, da vi lige er flyttet ud i vores nybyggede hus og vi vil gerne have noghle weekende til at færdiggøre de ydre rammer til gæsterne da det er havebryllup og så skal jeg selv stå for alt blomster / deko osv.

tillykke med den nstore dag til alle jer kommende brudepar

knus

camila

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer