Guest Anne&Michael

Halterneck og halskæde

21 indlæg i dette emne

Jeg overvejer, om jeg skal have købt en halskæde, men da min brudekjole har halterneck ved jeg ikke helt, om det vil være pænt eller ej. Hvad tror I??

Skal lige tilføje at jeg først ser min kjole igen den 8. august... når den skal tilpasses - og jeg skal altså giftes den 19. august!! Så jeg kan ikke bare lige afprøve det!!

Har I evt. billeder af andre med halterneck + halskæde, må I meget gerne sætte dem ind...

:baa:

Redigeret af Anne&Michael
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også, det vil være pænest uden. Måske kan du til gengæld finde nogle flotte øreringe og/eller et armbånd? Ofte bliver det alligvel for meget at have både halskæde, øreringe og armbånd på.

I øvrigt kan du da smutte i en kjoleforretning og finde én med halterneck (måske behøver det ikke engang at være en brudekjole?) og så se, hvordan det ser ud med halskæde til sådan én? Tror måske også, at kæden kan komme ind under halternecken eller omvendt, hvilket måske også bliver lidt noget rod? Det må vel komme an på en prøve!

Knus fra eastvillage

Redigeret af eastvillage
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også halterneck på min kjole - skal pudsigt nok giftes samme dag som dig :cheerleader3: - men jeg vil føle mig bar uden halskæde, så derfor er der ingen tvivl om hvorvidt jeg skal have halskæde eller ej....jeg har valgt en ganske alm. sølv kæde med perlevedhæng i, som du kan se nedenunder...

Svale

post-7716-1148333328.jpg

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Jeg skal også have halterneck OG halskæde på. Jeg låner et simpelt lille vedhæng af min mor, da jeg synes andet ville være for voldsomt. Men jeg tror også, det afhænger af, hvor dyb din udskæring er. Da min er forholdsvis dyb, synes jeg, det er bart uden en halskæde, men ved en mindre udskæring tror jeg bare, jeg ville tage et par pæne øreringe på.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg tager også en kæde på, selv om kjolen har halterneck. Jeg har arvet en gammel dagmerkors, der har været min oldemors. Min farmor vil blive meget glad for at se mig med den på. Den glæde vil jeg meget gerne give hende.

Skal giftes på lørdag, og glæder mig helt vild til at få udstyret på:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm.... det lyder da spændende men jeg forstår ikke hvordan man kan have halskæde uden på en halterneck-kjole? Jeg skal selv have sådan en på d. 29/7 men har slet ikke overvejet halssmykke, da jeg ikke har bar hals. Men det lyder da spændende at nogle gør det.

Måske er min kjole alligevel anderledes i halsen - her ses den som prøve, før den er syet til. Er det sådan en I mener der kan bruges et halssmykke til? (Minder mig om at jeg fuldstændig har glemt at kigge efter ørenringe - shit - må hellere i gang :bearhug: )

post-15437-1148415055.jpg

0

Del dette indlæg

hmmm.... det lyder da spændende men jeg forstår ikke hvordan man kan have halskæde uden på en halterneck-kjole? Jeg skal selv have sådan en på d. 29/7 men har slet ikke overvejet halssmykke, da jeg ikke har bar hals. Men det lyder da spændende at nogle gør det.

Måske er min kjole alligevel anderledes i halsen - her ses den som prøve, før den er syet til. Er det sådan en I mener der kan bruges et halssmykke til? (Minder mig om at jeg fuldstændig har glemt at kigge efter ørenringe - shit - må hellere i gang :bearhug: )

Jeg synes ikke at du/I skal have halskæde på til halterneck. Halterneck er jo en udsmykning i sig selv.

Og især dig Chrlotte, din halterneck er superflot og det ville være syndt at bryde den med en kæde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv dig lidt frem med forskellige halskæder.

Nogle af den jeg havde på med min halterneck gav en McD "M". Yderst charmerende :)

Men så fandt jeg en kæde som var lidt lang, og den passede god til. Det så ikke weird ud :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hø,hø, der er jo åbenbart mange forskellige slags halter neck - det havde jeg slet ikke tænkt på!

Charlotte, jeg ville nu heller ikke tage halskæde på i dit tilfælde, nu kan jeg godt se, hvad I mener med "udsmykning i sig selv!"

Anne, min udskæring ligner meget din (se evt. i min tråd), og jeg skal som sagt have en lille enkel halskæde på. Ellers synes jeg, den er for bar.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjoles udskæring ligner meget din kjoles - og jeg havde altså halskæde på...

post-14692-1148486533.gif

Billedet her er fra min sidste kjoleprøvning inden bryllupet.. men jeg synes bestemt ikke, det gør noget med halskæde til kjolen, så længe vedhænget og kæden ikke er for "stort"

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Jeg har valgt ikke at have kæde på til min halterneck. Jeg syntes egentlig ikke til passer sig til, men kan alligevel godt se på billederne herinde at det faktisk godt kan lade sig gøre. Men enyways, så har jeg købt armbånd og øreringe der er lidt kraftigt.

:bearhug: Lone

post-18779-1148534006.jpg

post-18779-1148534021.jpg

Redigeret af frisk77
0

Del dette indlæg

:)

Jeg skal selv ha halterneck på.. se billeder længere nede under så fik jeg også hentet kjolen... og jeg har også været meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle ha halskæde på.... Synes det er rigtig svært faktisk og jeg leger lidt med tanken om nogle store ørenringe i stedet for...

Jeg har valgt ikke at have kæde på til min halterneck. Jeg syntes egentlig ikke til passer sig til, men kan alligevel godt se på billederne herinde at det faktisk godt kan lade sig gøre. Men enyways, så har jeg købt armbånd og ørenringe der er lidt kraftigt.

HUUG Lone

Jeg har tænkt lidt som dig... specielt nu min kjole er lidt rå i designet kan det nok være rigtig fedt med noget råt og specielt.... Synes dit valg er vildt fedt, gad godt se det på :bearhug:

Jeg tror jeg finder noget lign..... godt at du fandt noget med armbånd og ørenringe når nu du ikke vil ha halskæde på..... Så er der ligesom mere der hænger sammen

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Anne&Michael....

Jeg har også købt en halterneck kjole, men jeg tager ikke halskæde på da jeg synes min sider tæt til halen. Har overvejet det meget.. ved slet ikke om jeg tager de smykker på jeg har købt, går næsten aldrig med noget.. hmmm

Her er jeg i min kjole.. Forrsten synes jeg de billeder der her i tråden er flotte med halskæde, så jeg vil tro det kommer an på udskæringen..

/Nuller :bearhug:

post-14140-1148655682.jpg

Redigeret af Nuller2406
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres input! :bearhug:-HAHA-:balloons:

Jeg har købt disse øreringe, og min mor har sagt, at hun har en halskæde, som jeg kan låne - en tynd guldkæde med et perlevedhæng - så jeg vil se om den passer ind, ellers bliver det nok uden!

"Less is more", er der jo nogen der siger... :balloons:

post-18665-1148658468.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer