gabrielsen

Boudoir

7 indlæg i dette emne

Hejsa jeg er også i vildrede over hvad jeg skal finde på til morgengave.

men har hørt at man kan få lavet sådan nogle boudoir billeder.

Men er der nogen der kender en god fortgraf i kbh som laver dem.

skal siges at jeg nok er lidt blufærdig. så det må godt være en man kan føle sig tryg ved.

det er stadig lidt i overveje fasen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Mette Lyck var den første i landet med boudoir billeder sammen med en fra Odense. Kan huske en masse presse omtale om hende i sin tid. Hun skulle eftersigende være meget meget dygtigt, men også dyr.

Hvis jeg skulle holde bryllup i København, så vil jeg uden tvivl havde valgt hende til vores bryllupsbilleder.

Har du spurgt din kæreste, hvad han synes om disse billeder? Når jeg spørger, så er det fordi, at min kæreste vil ALDRIG bruge billede til andet end i skuffen. Så er det spild af pengene efter min mening.

Se hendes hjemmeside. http://www.mettelyck.dk

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Hej krebs.

Nej jeg har ikke spurt ham. men det giver da lidt stof til eftertanke. og ja hun er da lidt dyr. hende mette.

men det var nok også fordi jeg ville give ham noget personligt. men har også haft et ur i tankerne.

og det er jo synd hvis man har fået lavet nogle flotte billeder og de så kommer til at ligge i skuffen.

men du skal have mange tak :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej..

Jeg fik lavet nogle kanon boudoir billeder til min mand hos Fotograferne. com. De holder til i ballerup.. Jeg er/var også meget blufærdig og meget nervøs :) . Men det gik hurtigt over. Jeg følte mig meget hurtigt i gode hænder..

Det blev til en rigtig go og sjov oplevelse.. Og min mand.. Tja. Han er fuldstændig vild med sin gave :loveshower: ..Det var det mest personlige jeg kunne gi ham efter hans mening..

Var dog også lidt nervøs over hans reaktion men det blev hurtigt slået til jorden.

Mvh tinna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUUG Hej..

Jeg fik lavet nogle kanon boudoir billeder til min mand hos Fotograferne. com. De holder til i ballerup.. Jeg er/var også meget blufærdig og meget nervøs :biggrin: . Men det gik hurtigt over. Jeg følte mig meget hurtigt i gode hænder..

Det blev til en rigtig go og sjov oplevelse.. Og min mand.. Tja. Han er fuldstændig vild med sin gave :loveshower: ..Det var det mest personlige jeg kunne gi ham efter hans mening..

Var dog også lidt nervøs over hans reaktion men det blev hurtigt slået til jorden.

Mvh tinna

Her vil jeg meget gerne tilslutte mig :bearhug::) Jeg har også fået taget billeder hos Fotograferne. Var meget nervøs da jeg kørte der ud, både da jeg ikke er modeltypen men også om det overhovedet er pengene værd.

Da jeg først skal give billederne på søndag, ved jeg af gode grunde ikke om kæresten synes det er det værd. Men puha jeg synes at det er penge givet god ud. De er simpelthen så behagelig (Det er fotografen og hans kone) og jeg morede mig voldsomt i de 2½ time jeg var der. Jeg var helt oppe og køre bagefter, fordi det havde været så god en oplevelse.

Og man bestemmer lidt selv hvor meget man vil give. Jeg betalte 1000 for "de 2 timer jeg var der" og så kan man så vælge at få alle billederne i sort/hvid for 99,- og hvis man samtidig vælger i brunnuance får man de 2 ekstra farver for ialt 149.

Man kan så selv stå for fremkaldelse af billederne (får dem på cd-rom) eller bestille gennem dem.

Hvis du stadig er i tvivl..............Jeg kan absolut kun anbefale Fotograferne :biggrin: .

Lene

0

Del dette indlæg

Hej Lene.

Jeg skal også give min kæreste bodoir-billeder. PÅ SØNDAG! :bearhug: Jeg kan give Jørgen Brandt i København mine aller-varmeste anbefalinger! MORGENGAVE.DKHan er virkelig sød og ligetil, du må gerne have en veninde med... og vigtigst af alt, så tager han de mest flatterende billeder.

Dette er et smugkig på den ramme jeg fik lavet:

Gresized.JPG

+ et album med flere forskellige billeder og udsnit:

G7resized.JPG

Men en rigtig god idé lige at høre ham til om han ville synes om noget sådant. Ellers er det jo ærgerligt at bruge penge på.

Redigeret af Gitte-Majbrud
0

Del dette indlæg

Jeg kan også virkelig anbefale Jørgen Brandt, kh. Fik selv lavet nogle fotos, da jeg var gravid, til min mand. Han er dejlig nem at stå overfor - også selv om jeg var splitter-ravende.....N.

Og min mand er meget stolt af billederne - og de ligger faktisk en del af dem på Jørgens Hjemmeside..

Badutski

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer