Guest MetteR

Hjælp??

30 indlæg i dette emne

Jeg har lige været ude på et større prøve-eventyr, og jeg fandt da også frem til 2 favoritter, MEN har meget svært ved at vælge.... Kunne jeg få nogle indput?? Den lyse model sidder ikke helt rigtigt, da størrelsen var lidt gal, men I kan godt få et indtryk af den alligevel...

Mette :bearhug:

(Billeder fjernet 24-05-06 - for gemalens evt. nysgerrige øjne!)

Redigeret af MetteR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stemmer helt klart for nummer 2 :bearhug:

.....og grunden...

Stroppen omkring halsen sidder pænere på den måde at den ikke sidder for langt ude i armhulen og får overkroppen til at se bredere ud.

Og så sidder den rigtig godt omkring barmen - kan godt lide at den er glat her, og så kun har folder i taljen - det fremhæver virkelig figuren på en super flot måde!!!!

Men men - det er jo helt og aldeles dig der skal mærke efter.

Min bror sagde da jeg var vildt i tvivl at jeg skulle prøve at lukke øjnene og forestille mig hvad jeg havde på når min far førte mig op af kirkegulvet - det hjalp virkelig!!

Held og lykke!

Knus fru Kallesøe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Jeg syntes at begge kjoler er smukke til dig. Min favorit er NR. 1, syntes at den er helt Eventyrlig med de smukke perler, og effekten hvor tylletsmukt dekoreret med perler sidder i skørtet. Og som du jo også selv skriver så er det en forkert størrelse og derfor sidder den ikke rigtig. Så kjole NR.1 i den rigtige størrelse, så er den hjemme :biggrin:

:)HUUG

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

kan bedst lide nr 2 - da jeg er selv lidt mere til det uden alt for meget pynt - så kjole to er fantastisk til dig - farve, broderier, skråt sektion over mavsen og halterneck - synes den klæder dig fantastisk

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal lige siges at begge kjoler egentlig er stropløse, men vi lige har lagt et stykke stof på for at illustrere en halterneck - derfor sidder den lidt skægt på kjole nr. 1...

Jeg hælder mest selv til kjole nr. 1, fordi jeg er helt vild med det indsatte tylstykke (hvilket også gør kjolen en hel del lettere - og den skal jo bæres en del timer)... MEN den skal hjem fra England i den rigtig str. - og hvis den bliver bestilt senest fredag morgen, så er den først i DK omkring d. 01-09-06 - og vi skal giftes d. 09-09-06 - og tør jeg det???? Er der andre, som har fået kjolerne hjem så tæt på dagen??

Mette

PS Tak for alle de søde kommentarer :bearhug:

0

Del dette indlæg

Med mindre du er en 100% "ren" størrelse, så du bare ved at hvis du bestiller den hjem i den størrelse skal der ikke ændres noget på den, ville jeg ikke turde få den hjem så sent :bearhug: Jeg overvejede selv på et tidspunkt en kjole som ville være 3 måneder om at komme hjem - og først derefter ville de begynde tilretningen... :biggrin: Og mine mål er i hvert fald helt skæve, så det turde jeg ikke løbe an på. Den kjole jeg valgt har jeg da også ved til tilretning med 5 gange, så det tager altså noget tid...

Held og lykke med dit valg af kjole - de er begge utrolig flotte :)

HUUG Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer helt klart for nummer 2 :bearhug:

.....og grunden...

Stroppen omkring halsen sidder pænere på den måde at den ikke sidder for langt ude i armhulen og får overkroppen til at se bredere ud.

Og så sidder den rigtig godt omkring barmen - kan godt lide at den er glat her, og så kun har folder i taljen - det fremhæver virkelig figuren på en super flot måde!!!!

Men men - det er jo helt og aldeles dig der skal mærke efter.

Min bror sagde da jeg var vildt i tvivl at jeg skulle prøve at lukke øjnene og forestille mig hvad jeg havde på når min far førte mig op af kirkegulvet - det hjalp virkelig!!

Held og lykke!

Knus fru Kallesøe

lige mine ord..... :)

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer