Guest MetteogHeine

Har slettet mit indlæg...

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Mette

Det kan godt være, du synes, det lyder lamt, men kunne du ikke synge den for ham - altså med playback??? Det er jo dig selv, som synger på cd'en, så det er jo ikke helt snyderi!!! Jeg tror, det ville være meget stort for ham, hvis han også kan SE dig synge sangen for ham (og når det allerede er indspillet, kan du både knække i stemmen og stortude uden at nogen kan høre det -HAHA- )

Det ville jeg nok gøre, hvis jeg altså kunne synge - haha! (lidt afhængig af orkesteropsætning osv. selvfølgelig....man vil jo heller ikke stå dér og ligne en torsk :carrot: )

Hvis dét ikke er en mulighed, synes jeg bestemt ikke, det virker forkert "bare" at sidde og lytte..........det ville I jo også gøre, hvis du havde fået en anden til at synge sangen for ham!

Jeg synes, du er vildt sej, når du har en sang til ham........altså - jeg ville blive så imponeret at det kunne være helt ligemeget, hvad vi skulle lave imens. Han vil da sikkert bare sidde dér med åben mund og være stum af lykke.......hvem der bare kunne synge(suk) :bearhug:

Held og lykke med det..........håber vi får lov til at høre om, hvordan det gik.

KH JS

0

Del dette indlæg

:whistle:

Hej Mette

Det kan godt være, du synes, det lyder lamt, men kunne du ikke synge den for ham - altså med playback??? Det er jo dig selv, som synger på cd'en, så det er jo ikke helt snyderi!!! Jeg tror, det ville være meget stort for ham, hvis han også kan SE dig synge sangen for ham (og når det allerede er indspillet, kan du både knække i stemmen og stortude uden at nogen kan høre det :balloons: )

Det ville jeg nok gøre, hvis jeg altså kunne synge - haha! (lidt afhængig af orkesteropsætning osv. selvfølgelig....man vil jo heller ikke stå dér og ligne en torsk :carrot: )

Hvis dét ikke er en mulighed, synes jeg bestemt ikke, det virker forkert "bare" at sidde og lytte..........det ville I jo også gøre, hvis du havde fået en anden til at synge sangen for ham!

Jeg synes, du er vildt sej, når du har en sang til ham........altså - jeg ville blive så imponeret at det kunne være helt ligemeget, hvad vi skulle lave imens. Han vil da sikkert bare sidde dér med åben mund og være stum af lykke.......hvem der bare kunne synge(suk) -HAHA-

Held og lykke med det..........håber vi får lov til at høre om, hvordan det gik.

KH JS

Hej JS.

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg har trykket svar, men ellers må du bære over med mig.

Tusinde tak for din søde besvarelse. Jeg KAN ikke stå op og synge. Heller ikke selvom det bare var play back. Jeg er helt overdrevet følelsmæssig og har altid følelserne helt uden på tøjet, så jeg vil bare stå der og stortude hele tiden. :bearhug:

Det kan godt være, at det er okay bare at sidde og lytte. Det har du sikkert ret i. Men alligevel. Jeg håber bare ikke, at det bliver pinligt.... :whistle:

Jeg håber i hvert fald bare, at han bliver så imponeret som du skriver. Jeg tror nemlig ikke at han regner med det. Og det er jo det bedste.

Jeg skal nok skrive herind igen, når det er "overstået". Men der er jo lidt tid til endnu.

Mange hilsner fra Mette. :carrot:

0

Del dette indlæg

Hej Mette.

Nå - men så har du det jo præcis ligesom mig. Jeg kan ikke engang HØRE en sang, der minder om kærlighed og bryllup, før jeg bryder tudende sammen :balloons:

Jeg synes stadig, det er sejt at du overhovedet kan synge rent nok til at indspille en sang, og han bliver HELT sikkert fuldstændig overvældet!!!!

Jeg synes bare, du skal rejse dig op og præsentere dit indslag (det kan godt gøres kort, så du ikke når at bryde sammen :balloons: ) Under sangen kan sætte dig ned, tage ham i hånden og kigge ham dybt i øjnene -HAHA- , og så kan I sidde dér og tudbrøle sammen........og når gæsterne ser dét, flæber de sikkert også (det ville jeg i hvert fald gøre........også selv om jeg ikke kendte jer - haha).

Så giver du ham den største møsser, når sangen er slut :balloon: , tørrer snot og tårer væk og rejser dig for at udbringe en skål..........og så har du givet manden den mest romantiske oplevelse i hans liv!!!!

Det KAN ikke blive pinligt - SLET ikke!!! Det bliver helt fantastisk!!!! :bearhug:

Knus JS

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde også skrevet en sang til min mand, og havde overvejet ligesom dig, at indspille den af frygt for netop at bryde sammen. Jeg besluttede mig for at synge den live, og har ikke fortrudt det et øjeblik siden. Min stemme knækkede en smule da min mand fældede en tåre, men det gjorde bare oplevelsen endnu mere intens. Det var simpelthen SÅ stort og rørende et øjeblik.

post-14912-1149087221.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer