Guest Titan

Se min kjole...

19 indlæg i dette emne

Hej piger!

Har brug for lidt assistance...Skal giftes d. 24. juni i DK, bor i udlandet og kommer først hjem til kjolen i sidste øjeblik. Har I et forslag til smykker (eller måske ingen!) til denne Rembokjole?

http://www.rembostyling.de/bestseller/floria/index.html

Synes måske ikke at en kæde er nødvendig og overvejer pt. nedenstående øreringe, men synes måske nok at 500-700,- for det par yderst til højre er lige pebret nok! Creolerne er noget billigere!

Tak for hjælpen!

post-10481-1148768616.jpg

post-10481-1148768780.jpg

post-10481-1148768822.jpg

Redigeret af Titan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, synes ogsaa de oereringe du kigger paa er flotte, men kan godt se at det er mange penge, har du kigget paa Chanti? Synes ikke du skal have en halskaede paa, naar der er perler i din halterneck.

Kender godt det der med ikke meget tid, bor ogsaa i udlandet, og kommer foerst hjem en maaned foer, og skal saa ud at se paa kjoler for foerste gang.

:bearhug: Louise

0

Del dette indlæg

Jeg syntes heller ikke at du skal have halskæde på - din halterneck er udsmykning nok! :bearhug:

Hvis jeg skulle vælge mellem de tre par øreringe, du har vedhæftet, ville jeg vælge dem i midten - ved jo heller ikke hvad de koster... -HAHA-

Jeg har selv købt disse hos Chanti til kr. 145...

post-18665-1148796495.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den kjole er bare så lækker og jeg kan ikke komme med bedre forslag til smykker end dem du allerrede har fået... Jeg har der imod en helt anden forespørgsel, det er sådan at jeg kommer fra fyn og skal til jylland eller kbh for at finde en rembo style kjole og det er jo typisk at man forelsker sig i en der ikke lige er til at få fat i, men min forespørgsel lyder på om jeg kan få afvide hvad prisklasser kjolerne ligger i :) ?? For hvis det er helt hen i skoven så slipper jeg jo for den lange rejse...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej La Cour

Tak for dit svar.... er forøvrigt også superglad for min kjole! Sjovt, det lige skulle være dig der svarede på dette indlæg. Synes nemlig at du er en af dem herinde som har en særlig god smag/eller ihvertfald en smag der passer mig. Når det så er sagt; hvilket par af de tre først par øreringe synes du så der passer til kjolen ( har 99% droppet tanken om en halskæde!) og er lidt i tvivl ....Hælder nok mest til det par i midten og det til højre!

Tak for et ærligt svar!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer