jannejuel

der der andre der ikke skal have lyst på???

19 indlæg i dette emne

Jeg faldt bare for en grøn brude kjole en rambo style, den er så flot syntes jeg, men nu tænker jeg nok er det for meget??? og den er købt og betalt så der er ikke så meget at gøre, håber bare ikke der er nogle der får et hjertestop :)

men er der andre her som heller ikke i hvidt eller champange?

knus Janne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bunny_4:

Jeg synes nu heller ikke min farve er traditionel, den er vist nok champangne... gylden i hvert fald... du kan se den under det indlæg der hedder så fik jeg også hentet min kjole hjem... (tror jeg nok).....

Jeg synes det er lidt sejt med noget som ikke alle har... så hvis din kjole er lys grøn er det da bare fedt..... har du billeder :)

:blush:

0

Del dette indlæg

:)

Forresten det med at give hjertestop.... så har jeg tænkt lidt det samme.. min er nemlig et råt design og jeg ikke har set andres kjoler der minder om den. Så jeg har også været lidt nervøs for hvad folk tænker om min kjole i et nyt krøllet design :bunny_4:

Redigeret af Nipnap
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min kjole er også meget speciel. den er lys i bundfarven og har så et lag brunt blonde oven på. Jeg ville gerne have en kjole som var anderledes - syntes det er fedt.

:)

de billeder jeg har set af Rambo kjolerne - der er kjolerne vildt fedt - kan godt forstå du har valgt sådanne en :bunny_4:

Respekt for at bryde med tradtionerne :blush:

0

Del dette indlæg

Min kjole er helt lys olivengrøn!

Jeg havde prøvet en forfærdetlig masse SMUKKE kjoler, men kunne ikke greje hvorfor jeg ikke blev tilfreds.... Indtil jeg opdagede det var farven der var mit problem! :)

For at tage "lidt af brodden" driller jeg nu jævnligt min kæreste med at jeg skal være pink, neongrøn eller sort brud - så kan han da kun blive positivt overrasket.

Alle andres mening rager mig en hat! :baa:

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

prøver lige med et billede af kjolen, det var bare sådan lige en gang hurtig prøvning, da den skulle sendes tilbage til butikken, fordi blomsterne ikke var helt i orden. så det er bare en almindelig sort bh, sådan liver det ikke på den store dag :)

knus Janne

ja Anders ved den er grøn, men tror den er sådan jagtgrøn..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEJSA

Jeg har også købt en fed rembo kjole i grøn i todelt.....det bliver så fedt, for alle regner med at jeg kommer i råhvidt eller creme...så de bliver snydt....

Og jeg har ikke fortrudt at den er grøn, det var bare den jeg faldt for med det samme....

Sommer hilsner Bettina skal giftes 5 august.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Navnesøster

Super valg, jeg valgte selv en anderledes kjole - godt nok i den "traditionelle" hvide farve, men besat med fjer !!

Der var godt nok nogen der var ved at tage både det ene og det andet, men de fleste kneb da en lille tåre (og jeg tror ikke det var fordi de havde ondt af mig for at have valgt den kjole)

Jeg kan se på datoen at du er gift nu, så jeg vil tillade mig at være lidt inddiskret og spørge om du evt vil sælge din kjole. Jeg skal selv til et bryllup og er vild med Rembo, men jeg kan/vil jo ikke komme i en hvid :-)

Hilsen

Janne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer