Guest kari2607

strømpebånd

22 indlæg i dette emne

:sm: hey girls

jeg er altså utrolig i tvivl om det med strømpebånd - for jeg har absolut ikke lyst til det...men min kæreste vil gerne jeg har et på :blush:

hvorfor er det egentligt man har strømpebånd på?

og er der nogle af jer der vil vise jeres frem så jeg kan få lidt inspiration til hvordan det kan se ud?

:cheerleader3::bearhug::bearhug:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har den klare holdning at jeg ikke gider at have strømpe på, - syntes at det er noget pjat.

Men da jeg i går købte min brudekjole fik jeg et med. Og jeg udtrykte så min noget klare holdning. Hun sagde så at jeg jo kun forkorte det lidt og sætte det rundt om anklen, så når gæsterne råbte på at de vil se strømpebøndet, så får de lov at se det rundt om anklen - den kan jeg godt acceptere - bare for at genere gæsterne lidt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Traditionen bag strømpebåndet er som følger:

Bruden kaster buketten til de single piger som er med blandt gæsterne!

Så tager gommen strømpebåndet af bruden og kaster det til de single mænd som er med... han skal så sætte det på den pige som greb buketten og de to vil blive de næste som gifter sig - nogen steder mente man at det var med hinanden...

Traditionen stammer fra Frankrig...

Citat fra Something Blue...

Jeg skal selv have et på - mest fordi det er blåt og så er den tradition klaret!! Og JA, jeg vil vise det frem, hvis gæsterne ønsker det!

:carrot: :cheerleader3: :carrot: :bearhug:

post-18665-1148976928.jpg

Redigeret af Anne&Michael
0

Del dette indlæg

:bearhug: Jeg havde et på.. Det sad ca midt på låret.. Hmm og hvorfor jeg havde det på.. Ja jeg ville da gerne pirre min kæreste lidt på bryllupsnatten... :yllove: Det var samme farve som kjolen med en lyseblå sløjfe... Og gæsterne fik det at se, so what det var jo bare et halvt ben pakket ind i hvid nylon :cheerleader3:

Mvh Tinna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

No way, José!! :cheerleader3:

Jeg har ikke tænkt mig at skulle stå og svinge med "skinkerne" midt under middagen (vi vil jo ikke ha' alt for mange rester, vel!! ;)).

Jeg skal nok ha' andet at overraske J med, når han "pakker mig ud" :bearhug:

;)

Birgit

:bearhug:-HAHA-:blush::sm: Du er for sjov Birgit!

Ja, jeg har godt nok købt et, men tvivler på at det kommer andre steder end i min taske...

0

Del dette indlæg

Min kjole bliver højst sandsynligt i silke-crepe og chiffon, så det er lidt for tyndt til at have noget indenunder - særligt et blondestrømpebånd, der buler lidt ud. Hvis jeg kan finde et der er fladt, så gør jeg det måske, men det er altså ikke en tradition jeg tager så højtideligt - tror også min kæreste synes det er liiiiidet fjollet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt et strømpebånd, ved ikke om jeg skal have det på hele dagen, men det er købt fordi jeg synes det er en sjov tradition, det hører ligesom med-agtig.

Og så er det nlå jo klaret.

Har bestilt det via en netshop, men det er godt nok noget bredere i virkeligheden, end det så ud til på billedet, så det skal nok kun lige på til pynt ;)

Har taget et billede af det på mit lår, det må I gerne se...

post-17029-1149009939.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har købt et strømpebånd, ved ikke om jeg skal have det på hele dagen, men det er købt fordi jeg synes det er en sjov tradition, det hører ligesom med-agtig.

Har bestilt det via en netshop, men det er godt nok noget bredere i virkeligheden, end det så ud til på billedet, så det skal nok kun lige på til pynt ;)

Hvor har du købt det henne???

For jeg er ikke til dem med blonde på, men synes dit er rigtig sødt/pænt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt at gommen ikke bare skal tage det af, næh nej han skal tage det af med tænderne! Men det kan godt være at det kun er nogle steder i landet man gør det...

hjul

uha da ...janmen så skal det da godt være at jeg skal have det strømpebånd på alligevel :cheerleader3:

tusind tak for alle jeres indlæg tøser, det er skønt at se nogle billeder og høre lidt om hvad I gør :bearhug::bearhug:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg havde først ikke overvejet et strømpebånd, men min kærestes reservebedstemor begyndte straks at kniple et, da hun fik invitationen til brylluppet. Jeg blev helt rørt, da jeg fik det af vide, da hun kommer til at bruge mange timer på det. Hun siger, at hun knipler mange gode ønsker ind i det, så det er da sødt. Samtidigt kommer der en blå silkesnor i, så det blå er klaret. Og selvfølgelig skal jeg da vise det frem under middagen, når hun nu har lavet det til mig, men jeg ville ikke selv have købt et strømpebånd, hvis der ikke var blevet lavet et til mig.

0

Del dette indlæg

Hvor har du købt det henne???

For jeg er ikke til dem med blonde på, men synes dit er rigtig sødt/pænt.

Jeg har købt det her: http://www.bryllupswebshop.dk/shop/default.asp

til den nette sum af 69 kr :bearhug:

Men kunne godt finde på at finde et andet, og så sælge mit eget, hvis nogle gad at købe det! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu har jeg været inde og se på den hjemeside du gav - syntes nemlig dit strømpebånd ser helt vild sød ud. det eneste der ligner koster 99 kr og er blå/blå - er dit ikke hvid med blå sløjfe???

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer