frejaena

Lædercorsage til brudekjole!!!

4 indlæg i dette emne

Var ude og prøve brudekjoler i går og fandt rigtig mange søde og nu bagefter sidder jeg da også med et par stykker, som jeg måske nok bliver nødt til at tage ud og prøve en gang til, for at afklare, hvilken én, som det skal være. Men er efterfølgende via et modelbilled fra ét af de steder, hvor jeg prøvede kjole blevet lidt hooked på et lædercorsage som overdel til en brudekjole, men kan ikke helt bestemme mig for om jeg synes, at det er for specialt til at jeg overhovedet vil overveje, at få sådan et lavet! Så derfor er der nogen som har haft det, så vil jeg meget gerne se billeder - har kun set den ene model....

Forsøger lige at vedhæfte billeder af et par af de kjoler, som jeg fik prøvet - desværre fik jeg ikke et billed af favoritkjolen... :cheerleader3:

Mange hilsner Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg kan rigtig godt lide, når der er lidt råt over en brudekjole! Om jeg ville gå med til en lædercorsage, afhænger nok lidt af, hvordan den ser ud. Er den sort og bondage-agtig, er det nok ikke helt efter min smag, men en hvid eller rød af slagsen kunne da være rigtig sejt. Bare det ikke er FOR råt... Men igen: det er jo alt sammen smag og behag - og hvis DU synes, det er flot, så skal du da vælge det!

Glæder mig til at se billeder ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer