Guest Doob

Cosmobella-kjolen-min :)

31 indlæg i dette emne

Sørme ja, så fandt jeg den...:cheerleader3:post-13117-1149080341.jpg

Skønt der er over 1 år til vi skal giftes er kjolen allerede på plads... VILDT!!

Jeg så den for over 1 år siden og var bare solgt på stedet.. men men men, den var bare ikke til at opdrive.. var udgået alle steder.. fandt ud af at det er en Cosmobella nr 7061 fra 2004 kollektionen...

Men så satte jeg den på trendsales.dk og fik en masse positiv respons og det lykkedes mig på den måde at komme i kontakt med Bente's Brudedesign i Taastrup (www.bentes-brudedesign.dk) og og og hun kontaktede fabrikken der producerer Cosmobella kjoler og kjolen kunne bestilles endnu... men ingen ved hvor længe.. så nu må jeg satse..

For den bestilles kun hjem mod bestilling og forudbetaling, dvs jeg kan IKKE prøve den inden :bearhug: Det har taget et par dage at blive enig med mig selv for kjolen koster 6.499,00 kr. og det er mange penge, når man ikke engang har/kan prøve den inden... men jeg ved jeg vil ærge mig gul og blå, hvis jeg ikke får den kjole!! så den 8 juli drager jeg til Taastrup for at få taget mål :bearhug:

Det var lige lidt om kjolen min...

hej hej, Dorte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD KÆFT, hvor er den bare flot.

Jeg kan godt forstå at du er villig til at satse. Personligt ville jeg aldrig gøre det, men jeg har også problemer med kjoler (har stor barm så alt skal prøves inden køb - også bluser og skjorter).

Held og lykke med kjolen og det forestående bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Skal selv prøve den kjole i Polen til sommer.. kan fortælle dig at den koster ca det halve der :bearhug: men det kan du jo ikke gøre for..

Nå men må desværre skræmme dig lidt.. så et "privat" billede af den og da så den meget skinnende ud, altså som om stoffet er helt anderledes end på billedet her.. har du snakket med dem om hvad stof den er lavet af?

Well er selv helt vild med den, og den skal prøves, men synes lige jeg ville være ærlig og advare dig lidt..

Er også i et dilema der hedder, hvordan spiser man med de ærmer :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjempefin kjole! Jeg tok selv en kjempesjanse og bestillte en kjole jeg ikke hadde prøvd ( og til den nette sum av 13 000.... :( )Alle syntes jeg var GAL som tok sjansen, og begynte jo å lure litt selv etter hvert også... :bearhug: Men visste bare med meg selv at det var den rette!! Heldigvis passet den perfekt, og var akkurat det jeg hadde drømt om! Så synes absolutt du bør ta sjansen!!!!

Klem Ranveig

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Sååååå er kjolen endelig kommet hjem og i weekenden var jeg ovre og prøve den første gang - og heldigvis var den ALT det og meget mere - jeg havde drømt om mht MIN kjole :thumbsupsmileyanim:

Det var rart at tage til Bryllupsmesse lørdag og efterfølgende stadig syns det bare er den mest fantastiske kjole!!!

post-13117-1171399737.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer