normann

Efterårsbrude

27 indlæg i dette emne

Hejsa.

Skal giftes d. 7 oktober( er der mon andre), og ville derfor gerne høre om i andre efterårsbrude skal have noget over skuldrene.

Hvis ja hvad har i så valgt.

Hilsen Normann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal vi godt nok giftes i juli men da min kæreste friede havde jeg en ide om at jeg gerne ville have efterårsbryllup. I den forbindelse havde jeg regnet med at jeg ville have et sjal på. Nu ved jeg jo ikke vilken kjole du skal have med jeg ville gerne have haft et lidt rådt sjal som skulle være hæglet. Men nu hvor vi er blevet enige om juli så skipper jeg den ide :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Tak for de gode indput. Har faktisk fundet en bolero, men er ikke helt sikker på om det skal være den eller et strikket/hæklet sjal.

Rigtig god ide med en efterårstråd, hvem har mod på at starte det op

knus Normann

0

Del dette indlæg

Hej alle i skønne brude... :bearhug:

Jeg er også med på efterårs vognen.

Vi skal giftes d. 14 oktober, og min kjole er med meget tynde stropper... Jeg havde faktisk overhovedet ikke tænkt på at have noget over skuldrene....... Det er vist lige noget der skal undersøges..... :blushsmiley:

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er andre der skal have lidt blå i deres brudebuket?

Vores bryllup har en blå tråd, så jeg ville gerne lidt i buketten også. Er der nogen der har nogle ideer?

Kæmpe knuzer fra Karina :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vi skal giftes den 23. september (på min fødselsdag :blush: ) Det PLEJER at være OK vejr, men jeg får syet en helt kort "jakke". Helt enkel - og i thai-silke ligesom kjolen. Den dækker kun lige skuldrene og den øverste del af ryggen.

Tror det er den bedste løsning for mig :bearhug:

Rikke

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg skal også den 7 oktober og har købt en mink stola i hvid som bare dækker mine skuldere, den er super flot.. Og kan købes i House Of Brides.. :bearhug:

vi skal giftes d. 21/10 og jeg tænker også i noget pelsværk. har været inde på deres hjemmeside - der kan man desværre ikke se den. Kan jeg mon lokke dig til at finde et billede frem af den??

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg skal også den 7 oktober og har købt en mink stola i hvid som bare dækker mine skuldere, den er super flot.. Og kan købes i House Of Brides.. :bearhug:

vi skal giftes d. 21/10 og jeg tænker også i noget pelsværk. har været inde på deres hjemmeside - der kan man desværre ikke se den. Kan jeg mon lokke dig til at finde et billede frem af den??

:blush: uuuuuuuuuuh endelig en der også skal giftes d. 21/10 -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vi skal giftes den 23. september (på min fødselsdag :denmarkflag: ) Det PLEJER at være OK vejr, men jeg får syet en helt kort "jakke". Helt enkel - og i thai-silke ligesom kjolen. Den dækker kun lige skuldrene og den øverste del af ryggen.

Tror det er den bedste løsning for mig -HAHA-

Rikke

Vi skal også giftes den 23 september :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

Hej piger :)

Tillykke til alle jer kommende efterårs-brude. Fedt at høre fra andre. Jeg har startet en lille tråd under bryllupsforberedelser, hvor jeg også har efterlyst andre, der har valgt et efterårsbryllup.

Jeg skal giftes 7. oktober :balloons: Jeg har endnu ikke været ude og kigge efter kjole, men skal afsted i morgen. Uha jeg glæder mig. Når jeg kigger billeder af kjoler på nettet, så falder jeg gang på gang for en stropløs. Jeg har slet ikke spekuleret på at skulle have noget over kjolen :lol: Er det nødvendigt? Måske skal man overveje at finde et hvidt sjal til, når man kommer ud af kirken. Men i kirken regner jeg bestemt ikke med at skulle have noget på. Er det dumt ?? Hvis vi tænker tilbage på begyndelsen af oktober sidste år, så var det jo rigtig flot vejr. Vi kan jo krydse fingre for det samme i år

Men jeg vil da gerne høre fra jer, og det er dumt med stropløs i starten af oktober måned.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan da godt lige hjælpe med billeder af dem fra House of Brides... Værsgo'

hjul

tusind tak!!

Ved du mon også hvad de koster??

hilsen Karina :balloons:

Nej jeg kan ikke huske hvad de koster, men mener at det er mellem 800-1200 kr... Jeg skrev en mail og spurgte dem for lang tid siden... Men har ikke gemt svaret...Det er IKKE ægte pels...

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Pelsen koster 1500,. kr.. Og den er IKKE ægte... :)

Den er super flot til over kjolen, og varmer ganske godt... :balloons:

Det er den som dækker skulderne...

Laller

Ja den er bare super flot, men det er også ret mange penge. Går faktisk selv og overvejer at købe den. Det ville nu være rart hvis man kunne købe en brugt.

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Pelsen koster 1500,. kr.. Og den er IKKE ægte... :biggrin:

Den er super flot til over kjolen, og varmer ganske godt... :bearhug:

Laller

Ja den er bare super flot, men det er også ret mange penge. Går faktisk selv og overvejer at købe den. Det ville nu være rart hvis man kunne købe en brugt.

:biggrin: Jeg ville da gerne overveje at sælge den, men vi skal jo giftes samme dag... :biggrin:

Så der har vi jo et problem...Smil..

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Pelsen koster 1500,. kr.. Og den er IKKE ægte... :biggrin:

Den er super flot til over kjolen, og varmer ganske godt... :bearhug:

Laller

:biggrin: Jeg ville da gerne overveje at sælge den, men vi skal jo giftes samme dag... :biggrin:

Så der har vi jo et problem...Smil..

Ja havde faktisk tænkt på, at spørge dig, om du ville sælge den efter brylluppet, men opdagede så vi skulle giftes samme dag. Øv bøv det er bare rigtigt uheldigt.

Hvad tid skal i vies og hvor.

Det må da vel også snart være på tide, vi får lavet en ordentlig efterårstråd.

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer