LotteC

Hvilken printer skal jeg købe...?

10 indlæg i dette emne

Hmmmm.....

Er der ikke nogen af jer skjønne Quinder, der kan give råd og vejledning mvh valg af printer.

Den skal primært bruges til småting - så udskrivningshastigheden er ikke afgørende.

Til gengæld skal den kunne tage forskellige papirtyper når jeg laver scrapbog ogfødselsdagskort. Altså både karton og håndlavet papir...

Nogle gode idéer?

:denmarkflag: Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil anbefale en laser-farve-printer. Vi har selv en, og jeg har med stor succes skrevet ud på karton, karton med struktur, alm. papir, transparenter og kalkérpapir. Det vigtigste er, at du i printerindstillinger indstiller til den papirtype du skal skrive ud på.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige en laser printer.

Jeg har selv en der kun kan printe i sort, men må gerne låne mine forældres farve-laser-printer når det er nødvendigt :denmarkflag:

En laser printer er måske dyrere end en alm. printer, men tror i længden at den er billigere, da den kan skrive virkelig virkelig mange sider på en "patron".

Og kvaliteten er altid super pæn - ikke noget med udtværrede streger eller noget her!

0

Del dette indlæg

Nu er fagnørden på banen igen. Hvis du primært skal printe på papir i almindelig tykkelse eller lidt tykkere så klart en farvelaserprinter. Men hvis du printer på karton så slider du for meget på tromlerne også skal de måske skiftes selvom toneren ikke er tom - OGSÅ ER DET MEGA DYRT. Ellers een blækprinter fra HP gerne en model med 4 seperate blækpatroner - de er gode og forholdsvis billige at printe med.

har selv en HP blækprinter og den fungerer perfekt og laver knald-gode billeder.

Mvh

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en HP 5510 - den er super - den kan scanne, kopiere og selvfølgelig printe oveni er der også en fax - dejligt

den laver supert arbejde hver gang - printer både alm papir, karton og pergament.

den printer i laserkvalitet

Min nabo har en farvelaser; men min printer pænere end hans

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg vil absolut anbefale en blækprinter fra HP fremfor en eller anden laserprinter. Laserprintere er gode, hvis du skriver mange sider ofte, mens blækprintere er gode til alsidigt brug på et hjemmekontor.

Vi har selv stor gavn af en all-in-one-HP'er, der som tidligere nævnt kan scanne, printe og kopiere, og kvaliteten kan vi ikke sige noget negativt om.

Du kan finde adskillige glimrende modeller, jævnligt på tilbud i Bilka, Føtex, Kvickly osv. Som et eksempel har Bilka i denne her uge et tilbud på en HP Officejet 5610 til kr. 1279. Glimrende maskine til dit brug....

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg vil absolut anbefale en blækprinter fra HP fremfor en eller anden laserprinter. Laserprintere er gode, hvis du skriver mange sider ofte, mens blækprintere er gode til alsidigt brug på et hjemmekontor.

Vi har selv stor gavn af en all-in-one-HP'er, der som tidligere nævnt kan scanne, printe og kopiere, og kvaliteten kan vi ikke sige noget negativt om.

Du kan finde adskillige glimrende modeller, jævnligt på tilbud i Bilka, Føtex, Kvickly osv. Som et eksempel har Bilka i denne her uge et tilbud på en HP Officejet 5610 til kr. 1279. Glimrende maskine til dit brug....

Held og lykke med det.

Sikke en service!!!

Vi har jo en hurtig-skriver-printer i go' kvalitet i vores virksomhed. Men jeg har sommetider ikke lige behov for at slæbe mit krea-krims-krams med på job :(

Så nu må jeg lige se, om der er 1300 kroner, der står printer på i denne uge. Ellers hellere vente lidt og så købe det rigtige. Det er jo trods alt gået indtil nu :denmarkflag: !!

Endnu engang mange tak

:bearhug: Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lille tip: Sørg for at købe en hvor hver farve er for sig. Dvs. en toner der er sort, en der er blå, en rød, en gul. Så skal du kun skifte den farve der er brugt og ikke hele farvepatronen. Det gør det billigere!

Har både gode erfaringer med hp, brother og canon!

0

Del dette indlæg

Ja jeg kan hilse og sige at vi købte en ny printer i Bilka i sidste uge en HP et eller andet på tilbud til den nette sum af 489 kr!

Den fungerer simpelthen bare perfekt - klarede båede pap og papir til invitationerne! Ingen problem der - har også skanner og kopimaskine og fungere som kopimaskine uden at computeren er tændt!

Den er billig men også god! Er også på tilbud i denne uge i bilka eller føtex!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer