sannebj

Nogen der bor i Odder?

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er godt nok født i Odder, men bor der ikke længere. Det gør tilgængæld hele min mors familie, og når vi er på besøg/ferie hygger vi meget i parken, hvor der er masser af ænder. Gågaden rummer også næsten alle former for detailbutikker.

Jeg kan varmt anbefale den ud fra mine mange ferier og besøg der.

KH

JannieD

0

Del dette indlæg

Hey!

Odder er en skøn by, den ligger rigtig godt i forhold til både Århus og Horsens! Priserne er okay i forhold til når man kommer tættere på Århus!

Området er skønt med både skov, og forholdsvis tæt til stranden, og så er der alle de butikker man har brug for i det daglige!

Folk i Odder plejer at være meget søde og rare, og der er vist okay muligheder hvis man har børn!

Jeg har selv boet 11 år i en lille by Beder godt 11 km nord for Odder, og har gået meget i byen i Odder da jeg var yngre! Kan på ingen måde anbefale Icon hvis du trænger til en tur i byen - IT SUCKS! Med mindre du er 16!

Hygge :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!

Odder er en skøn by, den ligger rigtig godt i forhold til både Århus og Horsens! Priserne er okay i forhold til når man kommer tættere på Århus!

Området er skønt med både skov, og forholdsvis tæt til stranden, og så er der alle de butikker man har brug for i det daglige!

Folk i Odder plejer at være meget søde og rare, og der er vist okay muligheder hvis man har børn!

Jeg har selv boet 11 år i en lille by Beder godt 11 km nord for Odder, og har gået meget i byen i Odder da jeg var yngre! Kan på ingen måde anbefale Icon hvis du trænger til en tur i byen - IT SUCKS! Med mindre du er 16!

LOOOOOOOOOOOOOOL det vil jeg huske hahahahahha.

Jeg gik i 10. klasse i beder selv, er vokset op i højbjerg :heart: Men der er ingen huse i beder eller malling der er til at betale sig fra;)

Vi har til gengæld fundet et fint hus i Odder, og Kim arbejder i Odder så det synes jo perfekt:)

0

Del dette indlæg

Aii - hvor lyder det hyggeligt - fedt med et hus der er til at betale. Hvad så med dig - skal du så til at køre efter job?

Kender ikke ret meget til Odder... har kun kørt igennem byen nogle få gange :heart: .

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Aii - hvor lyder det hyggeligt - fedt med et hus der er til at betale. Hvad så med dig - skal du så til at køre efter job?

Kender ikke ret meget til Odder... har kun kørt igennem byen nogle få gange :heart: .

-Lisbeth

Ja det lyder rigtig dejligt:)

Jeg er selv på dagpenge, men har ikke problemer med at tage toget/bussen ind til århus hvis det bliver aktuelt :blush: Ellers kan det være jeg kan finde noget i Odder :kiss:

og ELLERS kan det være jeg skal realisere min drøm om en lille kunstbutik med mine malerier ;)

0

Del dette indlæg

Hey!

LOOOOOOOOOOOOOOL det vil jeg huske hahahahahha.

Jeg gik i 10. klasse i beder selv, er vokset op i højbjerg :heart: Men der er ingen huse i beder eller malling der er til at betale sig fra;)

Vi har til gengæld fundet et fint hus i Odder, og Kim arbejder i Odder så det synes jo perfekt:)

Nej hvor sjovt! Har gået på Beder skole siden 2 klasse! Hvornår gik du der???

Redigeret af Katharina Stendys
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det åm have været 1993-1994 :blush:

Ja så så jeg nok helt vild op til dig! Det var der jeg begyndte i 2 klasse! :bearhug:

Så gik du i vest på den gang der var lige oven over min! :heart:

Hahaha tror ikke der var nogen der så op til mig LOL ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh jo! De store var de seje, lige meget hvem de var! Tror især jeg lagde mærke til dem det år, da jeg lige var flyttet fra Ålborg og tilbage til Beder, så man var jo ny på skolen og de store var skræmmende!

Bor du i Højbjerg nu??

hehe ja det er rigtigt...alle de store er altid seje!

Kim og jeg bor på frederiksbjerg nu, men forhåbentlig snart i Odder;)

0

Del dette indlæg

Det lyder da skønt! Det er simpelthen også bare et dejligt område!

Ville nok selv foretrække Beder eller Malling, men det er bare SKI.... Dyrt!

Det er nemlig det det er. Vi har kigget begge steder, men det har vi simpelthen ikke råd til, så det må blive lidt sydligere :bearhug:

0

Del dette indlæg

Priserne i Beder især er steget helt sindssygt her de sidste par år! Det er blevet et enormt populært område!

Ved bla. at min mor byggede hus for 6 år siden, da var det 2 mil. værd, nu er det vurderet til 3,6 mil. :bearhug:

Fuldstændig sindssygt! Men det er nu også bare den skønneste by!

Hvornår skal i så flytte hvis det er?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ALLERhelst ville vi bo i højbjerg, men det er bare ikke for almindelige dødelige!!

Nu skal vi lige have min far til at se på købsopstilling, tilstandsrapport osv. Det er ham der gerne vil købe et hus til os :bearhug:

Det er slet ikke sikkert det bliver det her hus. Meeen vi ender nok i Odder, det er vist det bedste sted hvis vi også skal have råd til at leve :heart:

Så altså jeg ved endnu ikke hvornår vi skal flytte:)

0

Del dette indlæg

Generelt så er hele Århus og omegn blevet sindssygt dyrt!

Hvis det stod til mig så flyttede Kristian og jeg også derned! Men han er ski for bundet her til området, og det er simpelthen bare for dyrt! Vi kan knap nok få en 1 værelses i århus for de penge vi giver for at leje et godt 100 km hus med stor have nu!

Sikke da en far du har dig! Kunne man ikke lige låne ham engang i mellem! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Generelt så er hele Århus og omegn blevet sindssygt dyrt!

Hvis det stod til mig så flyttede Kristian og jeg også derned! Men han er ski for bundet her til området, og det er simpelthen bare for dyrt! Vi kan knap nok få en 1 værelses i århus for de penge vi giver for at leje et godt 100 km hus med stor have nu!

Sikke da en far du har dig! Kunne man ikke lige låne ham engang i mellem! :bearhug:

Kim er også frygteligt bundet til århus, men det hjælper at vi har en bil så han altid kan køre ind til gutterne :heart:

Og han HAR vist indset at hvis vi vil have et ordentligt hus, hvor der også skal være plads til evt. børn, så bliver vi NØDT til at rykke lidt væk fra byen.

Ja min far er temmelig fantastisk, men altså han tjener penge nok og efter han har startet ny familie og har 3 små børn, føler han måske han har svigtet min storebror og mig lidt, så nu vil han gerne hjæpe os. Det er jo bare dejligt :blush:

Han gør det samme for min bror som bor i kbh :kiss:

0

Del dette indlæg

Det kan da godt være! Igen ham kunne jeg godt låne!

Kan godt forstå Kim er meget bundet til Århus - men det tager 25 min så er han derinde! Tænk på stakkels mig - savner Århus HVER dag, men det tager hele 2 timer! :baa:

Synes godt nok til tider at det er dødens pølse at bo på lars tyndskids mar! Men det er nu også meget hyggeligt!

Odder giver jer rige muligheder og det er et ideelt sted at få børn! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan da godt være! Igen ham kunne jeg godt låne!

Kan godt forstå Kim er meget bundet til Århus - men det tager 25 min så er han derinde! Tænk på stakkels mig - savner Århus HVER dag, men det tager hele 2 timer! :baa:

Synes godt nok til tider at det er dødens pølse at bo på lars tyndskids mar! Men det er nu også meget hyggeligt!

Odder giver jer rige muligheder og det er et ideelt sted at få børn! :bearhug:

hahahaha Hvor præcis bor i henne???

Ååååhhh jeg håber mere og mere vi kan score det der hus, det er bare sådan et dejligt hus ( ser det ud til )

0

Del dette indlæg

Vi bor i en bette by Rødding nær ved Skive - Årets højdepunkt herude finder sted på Lørdag hvor Birthe Kjær and the fellowmen kommer og spiller til byfesten! :baa:

Jeg kan da godt forstå du glæder dig! Har du billeder?

hey er du på msn ? nemmere at chatte der:P

min er zee_rene@hotmail.com

0

Del dette indlæg

Hej Sanne

Jeg er så¨vokset op i Malling og forlod Frederiksbjerg for at tage til Irland.

Hvor bor I på Frederiksbjerg? Jeg er nemlig sikker på, at jeg har set dig før!!

Jeg har stadig en lejlighed fremlejet i Gerlachsgade, og jeg savner også Ååååååååååårhus :heart::blush:

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer