Frk. Sif

Stropløs kjole

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg har et corsage indenunder min kjole og det holder det hele på plads som en drøm :( Jeg er en storbarmet pige og har derfor brug for meget støtte, hvilket jeg ikke har kunne finde i andet lingeri.

:bearhug:

post-9572-1150352563.jpg

post-9572-1150352577.jpg

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg jo ikke gift ... endnu. Men jeg har hørt, at det skulle være utroligt varmt at have corsage på under kjolen (i hvert fald hvis det er et sommerbryllup), så derfor vælger jeg selv en stropløs bh. Hvis du så ovenikøbet vælger en "corsagekjole", tror jeg også, det vil være dobbelt "korset" og aldeles unødvendigt - måske kan du være helt uden, som nogle også skriver.

held og lykke med det

knus fra eastvillage

Redigeret af eastvillage
0

Del dette indlæg

Jeg skal have en stropløs Bh på! Jeg har kigget længe efter én som sad behageligt og alligevel ikke gled ned for mig hele tiden - den føler jeg at jeg har fundet i Fleur, sidder super godt og uden at snære :denmarkflag: Jeg har ladt den ligge hos skrædderne der skal lægge min skjole op, for så syer hun en lille velcro - holder i siden af kjolen, som så sørger at at min Bh ikke lige pludselig glider op over kanten :denmarkflag:

Så det kommer vist til at fungere helt perfekt :bearhug:

:(

0

Del dette indlæg

hej,

jeg havde en stropløs kjole på i lørdags og var glad for jeg havde valgt ikke at tage corsage på men bare en stropløs undertøj sæt. Corsagen og corsagen af kjolen ville have blevet for meget og ubekvem og varm - men undertøj var det meget lettere at bære og hold alt på plads alligevel.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er typen der bare ikke kan gå uden bh......

MEN.... Lige netop når jeg har min brudekjole på er det noget andet... Corrsagen er jo lidt "stiv" i det så det er slet ikke nødvendigt... Føler at det sidder fint uden problemer...

Så ingenting under her.... Jo altså trusser... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det var enormt grænseoverskridende at prøve min kjole, for hun hev ski min bh af INDEN jeg fik kjolen på :( altså jeg kan heller ikke gå rundt uden bh!

Men i min kjole :loveshower: der er så meget godt støtte så der er ingen problemer.

Skal blot have fundet et par lækre trusser.

:bearhug: Lisen

0

Del dette indlæg

Det var enormt grænseoverskridende at prøve min kjole, for hun hev ski min bh af INDEN jeg fik kjolen på :blush: altså jeg kan heller ikke gå rundt uden bh!

Men i min kjole :loveshower: der er så meget godt støtte så der er ingen problemer.

-HAHA- Ved lige hvad du mener... man føler sig temmeligt dum, når man står der kun i trusser og brysterne flagrer og de prøver at trække en brudekjole ned over en...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var enormt grænseoverskridende at prøve min kjole, for hun hev ski min bh af INDEN jeg fik kjolen på :blush: altså jeg kan heller ikke gå rundt uden bh!

:denmarkflag: Ved lige hvad du mener... man føler sig temmeligt dum, når man står der kun i trusser og brysterne flagrer og de prøver at trække en brudekjole ned over en...

Ej, sådan noget ville jeg slet ikke have kunnet klare - er aaalt for blufærdig hehe -HAHA-

MEN for at svare på spørgsmålet - så står den på stropløs BH for mit vedkommende. Den sidder ikke SUPER godt som når stropperne er på, men det er jeg sikker på at min corsage-kjole kompenserer på fineste vis!!

Held og lykke!

0

Del dette indlæg

hej

Jeg har købt en bh med aftagelige stropper og tilhørende silikone stropper jeg tror dog jeg bruger den uden stropper.

Jeg var hele byen rundt for at lede efter en og i alle undertøjsforretningerne fandt de nogle frem til mig med formstøbte skåle og de sad ikke særlig godt. Jeg spurgte om de ikke havde nogle med push up men fil af vide det ikke fandtes når der skulle være aftagelige stropper.

Så gik jeg i H&M og fandt straks hvad jeg skulle bruge og til en meget overkommelig pris.

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg har et corsage indenunder min kjole og det holder det hele på plads som en drøm :denmarkflag: Jeg er en storbarmet pige og har derfor brug for meget støtte, hvilket jeg ikke har kunne finde i andet lingeri.

:denmarkflag:

Hvor søren har du dog fundet den super flotte corsage henne?

Den kunne jeg dælme godt tænke mig..

:bearhug::blush:-HAHA-

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Ved lige hvad du mener... man føler sig temmeligt dum, når man står der kun i trusser og brysterne flagrer og de prøver at trække en brudekjole ned over en...

Blev bare nød til at fortælle mig selv 100 gange at dette her var hendes job, men for pokker da, det var grænseoverskridende.... -HAHA- det var godt at få kjolen på!

(manner, spejlene blev bare ikke brugt, da jeg stod i skørt og flagrende bryster :denmarkflag: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hu ha sikke en ekspedient :denmarkflag: Ingen flagrende bryster til mig tak! :bask:

Umiddelbart synes jeg det lyder rigtig godt med en indsyet bh i overdelen :denmarkflag: Er en stor fan af push up og man vil jo gerne være lidt lexi den dag - og ikke helt flad :blush:

Af grunde jeg ikke helt forstår så er stropløs BH og mig en RIGTIG dårlig kombi -HAHA-

Tak for svarene - de var meget nyttige :bearhug: Christina

0

Del dette indlæg

Hu ha sikke en ekspedient :denmarkflag: Ingen flagrende bryster til mig tak! :bask:

Umiddelbart synes jeg det lyder rigtig godt med en indsyet bh i overdelen :bearhug: Er en stor fan af push up og man vil jo gerne være lidt lexi den dag - og ikke helt flad -HAHA-

Af grunde jeg ikke helt forstår så er stropløs BH og mig en RIGTIG dårlig kombi :denmarkflag:

Tak for svarene - de var meget nyttige :blush: Christina

Jeg troede også at stropløs bh og Lisen ikke hørte sammen, men det har jeg faktisk også prøvet sammen med en kjole - og manner.... hold da op. Det må være kjolen som er syet med så meget "stivelse" at alt bare sidder hvor det skal + så holdes maven inden (hvis man har sådan en)

0

Del dette indlæg

Jeg er blevet meget glad for sådan en silikone klister bh. Det er sådan en man klister på brysterne og så lukker man et lille klemem foran og så sidder de godt. Jeg har købt dem på qxl.dk til en billig penge. kan dog ikke anbefales til storbarmede piger... Det var en mulighed måske?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en stopløs bh på, den var dog ikke meget bevendt, selvom det var en ekspedienten anbefalede mig... :blush:

Jeg tror, det havde været alt for varmt at have mere end bare en bh på indenunder brudekjolen... nå, ja og trusser :bearhug:

Redigeret af Zenit
0

Del dette indlæg

Når man nu ikke er specielt storbarmet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif så synes jeg nemt at man virker meget flad med en stropløs bh.

Så jeg vil egentlig gerne lave noget der løfter, så sagerne fylder lidt mere :biggrin:

Vil i stadig mene at stropløs bh kan klare det sammen med en corsage-kjole?

Kh Christina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer