frejaena

inspirationsbilleder søges

9 indlæg i dette emne

så er jeg her igen med alle mine overvejelser :bearhug:

Mangler nogle inspirationsbilleder af kjoler, hvor underdelen er forholdsvis slank men med et slæb - gerne billeder af helt almindelige kvinder og ikke de opstillede modelbilleder. Stilen må meget gerne være rigtig romantisk....

Nogen der kan hjælpe? Har nu forgæves søgt rundt på BK i mere end en time uden de helt store resultater.

Mange hilsner Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super. Lyder rigtig godt :blush:

Var det forresten ikke også dig, der i min anden tråd (den med skind corsagen) skrev om en veninde, der var blevet gift i en kjole med skind corsage og havfruenederdel?! Jeg kunne nemlig mægtig godt tænke mig at se et billed - evt. pr. mail, hvis du har og selvfølgelig hvis det er i orden med din veninde.

Som du nok næsten kan regne ud, så leger jeg lidt videre med skind-corsage-drømmen, men skal helst have afklaret det inden weekenden er omme af hensyn til syersken.

Mange hilsner Lone

Uha jeg har mange af den slags kjoler liggende hjemme på pc'en :bearhug:

Skal nok lægge ind senere, når jeg ikke er på job... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Var det forresten ikke også dig, der i min anden tråd (den med skind corsagen) skrev om en veninde, der var blevet gift i en kjole med skind corsage og havfruenederdel?! Jeg kunne nemlig mægtig godt tænke mig at se et billed - evt. pr. mail, hvis du har og selvfølgelig hvis det er i orden med din veninde.

Jo det var da mig! :bearhug: Jeg prøver lige at høre min veninde ad...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole matcher nogenlunde det, du beskriver. Måske ikke ligefrem et stort slæb ... Lægger lige et par billeder ind, så du selv kan se ...

post-17645-1150620688.jpgpost-17645-1150620709.jpg

Var det noget i den stil, du tænke på? Selve kjolen er måske for enkel, men snittet måske?

Knus fra eastvillage

Redigeret af eastvillage
0

Del dette indlæg

Jeg synes min egen kjole er nettop alle de ting :biggrin:

Her med halsstykke som den oprindelig er:

post-5883-1150641616.jpg

post-5883-1150641626.jpg

Her uden halsstykket (men er ikke ordentligt tilrettet her - halsstykket er bare bukket om. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

post-5883-1150641702.jpg

0

Del dette indlæg

Her er så et billede af mig på selve dagen.... Var selv meget i tvivl inden, men var super glad for kjolen på dagen!! :biggrin:

Lidt mærkelig fornemmelse her bagefter ikke at have en lejlighed til at have den på igen :super:

Knus Karen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

post-10371-1150643963.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer