Sandra Brix

Jullemors Poller

23 indlæg i dette emne

Jeppe di jep :bearhug: - jeg var afsted i lørdags og havde en pragtfuld dag :blush:

Mikael og jeg var taget til jylland for at hente min kjole (som "desværre" skulle sys noget mere ind -HAHA- ) Men i hvert fald er vi jo hos mine forældre som altid!

Kl. 7:15 lørdag morgen bliver døren revet op ind til os hvor vi ligger og sover og der står de så gudhjælpeme mig og siger vi skal til og stå op :denmarkflag:

post-5883-1150459709.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi står op og spiser morgenmad sammen alle sammen - Mikael er nemlig også "kapret". Mine forældre skulle med på Poller og min far glædte sig helt vild :bearhug: - så han kom til at tale over sig :blush: - og røbede, at Mikael og drengene skulle starte på golfbanen :denmarkflag::denmarkflag: Så de skulle først afsted - vi havde masser af tid, sagde tøzere -HAHA-

Der bliver gået hårdt til den hos drengene:

post-5883-1150460083.jpg

post-5883-1150460091.jpg

0

Del dette indlæg

Endelig kører vi og jeg er spændt :bearhug: - ja det er da liiiige indtil min mor drejer ind til Hedensted - hvor der ligger den FIIIINESTE PUT AND TAKE sø :denmarkflag:

Åhhhhhh - hvor jeg hader at høre om fiskeri Postet billede(min far har været proffessionel amatør fisker i mange, mange år :blush: )

OG - som om det ikke var nok, så synes de da lige jeg skulle pyntes til lejligheden -HAHA-

post-5883-1150460340.jpg

post-5883-1150460351.jpg

post-5883-1150460362.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg skulle selv finde ud af at sætte stangen sammen og alt det der :bearhug:

Dum som jeg er til fiskeri - troede jeg de havde taget en fluefiskestang med - for der var fiskehjul beregnet til det - Men NEJ - jeg må altså have set ret så sjov ud med en alm fiskestang og så prøve på at se let og elegant ud til fluefiskeri - min far var FLAD af grin, da han hørte om det senere :blush:-HAHA-

FLERE BILLEDER FØLGER!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved middagstid "slap" jeg for videre totur og vi kørte - og kørte - og kørte - og kørte :blush:

Til vi endelig kom langt, langt ud på landet. Her mødtes vi sq op med mænderne til min store overraskelse :bearhug: og Mikaels

Så fandt de lækre sandwiches og masser af drikkelse frem og der blev lavet et "pigebord" og "drengebord" -HAHA-:denmarkflag:

post-5883-1150460789.jpg

post-5883-1150460797.jpg

0

Del dette indlæg

MUMS det smagte Postet billede

Derefter kom FLEMMING en total herlig og humorisktisk fyr med masser af spræl i - han var simbelthen SÅ frisk. Han skulle guide os igennem hele dagen (efter hans eget udsagn) :bearhug:

Så skulle vi til at skyde med bue og pil og blev delt op i 4 hold. Det var smadder sjovt

Indtil videre har jeg kun ét billede (det er af Flemming der forklare lidt om det)

FLERE BILLEDER KOMMER :blush:

post-5883-1150461002.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dernæst kom vi ind i et meget køligt og mørkt rum (hvilket var veltrængt, da solen var ret stærk den dag) :bearhug:

Her skulle vi dystre med små fjernstyrede biler - HOLD DA OP hvor det kan få folk op på mærkerne :blush: Jeg tror, at vi trods alt overlevede selvom der var kamp med snyd, skubben og puffen -HAHA- Det var HERRE SJOVT!!!! :denmarkflag: Men jeg vandt ikke - det gjorde Mikaels hold Postet billede

BILLEDER KOMMER SENERE (Dem jeg har er for mørke :denmarkflag:)

0

Del dette indlæg

Til sidst skulle vi SYNGE -HAHA- en sang sammen i et studie.

Jeg grinede så meget på et tidspunkt, at jeg fik krampe :denmarkflag: Mikael og jeg havde det total sjovt i det der lille rum - aner ikke hvad de andre havde, men VI havde det sjovt :denmarkflag::bearhug:

Her var vi nok også ved at være lidt "kullerede" :blush:

post-5883-1150462048.jpg

De andre blev brugt som kor på et tidspunkt - og det lød jo bare ræææædig godt :bearhug::)

post-5883-1150462073.jpg

FLERE BILLEDER KOMMER

0

Del dette indlæg

Efter denne pragtfulde dag - tog vi hjem til mine forældre hvor der var arrangeret grillaften - det kunne simpelthen ikke have været en bedre dag. :bearhug: De havde lyttet til os, mht. at holde vores polterabender på samme dag, men vi savnede naturligvis dem der ikke kunne deltage, det var b.la dem fra sjælland. Det er jo så svært at få penge til det hele op til sådan et bryllup - ikke kun for én selv, men også venner og familie. Men de var savnet :denmarkflag:

Lige inden vi skulle til at spise - kommer min veninde fra Aalborg ind ad døren. Hun havde taget toget efter endt prøve (arbejder på Aalborg teater) for at kunne deltage i det sidste af festen. Jeg blev simbelthen så rørt. Jeg tuede Postet billede- og så tuede hun også.Postet billede Hun fik nok den største krammer. -HAHA-

post-5883-1150462447.jpg

ALT I ALT EN FANTASTISK DEJLIG DAG FOR OS BEGGE :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig dejlig dag. Du ser dejlig ud som fisker :denmarkflag:-HAHA-

Det var da skønt din veninde fra Aalborg kom forbi. Og jeg kan da godt forstå, hun også begyndte at græde. Det må da være rørende for hende at se, hvor glad du blev for at se hende :bearhug:

:blush:

0

Del dette indlæg

Hey søde...

Det lyder til at i har haft en SUPER fed dag...

Vi var også ude hos Flemming og skå os løs...og han forstår sgu og sætte en stemning...han er bare for fin...

Super gode billeder :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh Sandra - dejlig beretning og dejlige billeder hvor havde i bare god vejr og det lytter rigtig sjov. Og hvor sødt af din Aalborg veninde at komme - kan godt forstå du var rørt.

:biggrin: Sandra

0

Del dette indlæg

Heyyy søde...

Hvor ser det bare ud til at I har haft den skønneste dag!!! Tak for synet og fortællingen - nød det meget!!! Blev helt rørt da jeg læste det med din veninde fra Aalborg!!! Kneb en lille tåre!! (*G* Hvem sagde gravid??? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif )

Håber vi snart kan ses igen! :super:

:biggrin:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - jeg venter også stadig på flere billeder - men mine veninder er altså ikke kendt for overhovedet at vide hvad en Bridezilla ER - Måske det var på tide de fik deet at vide :super:

:biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer