Julibrud

smykkevalg til kjolen...

16 indlæg i dette emne

Er ved at finde ud af hvilke smykker jeg skal have på til min dejlige kjole.... Hmm det er slet ikke så nemt! Jeg kunne godt tænke mig at finde en enkel perle som hænger i en "fiskesnøre", da jeg er bange for at en rigtig kæde vil sloges med min "halterneck". - den leder jeg altså efter....

Men så har jeg to forskellige armbånd som jeg ikke rigtigt kan vælge i mellem - og som jeg slet ikke ved om kan passe til at jeg har en perle om halsen..?? Hjælp mig tak

Armbånd 1:

post-14218-1150878736.jpg

post-14218-1150878750.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og armbånd 2:

Dette armbånd kunne også samtidigt være mit "gamle" da jeg har haft det i mange år (altså fra før jeg mødte min kæreste) - men er lidt i tvivl om hvorvidt det er "lidt for meget" og voldsomt til en hvid brude kjole. Hvad siger I?

Armbånd 2:

post-14218-1150878898.jpg

post-14218-1150878912.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smuk kjole :blink:

Jeg tror faktisk ikke jeg ville vælge nogen af dem. I og med din kjole er rimeligt enkel i sig selv, ville jeg ikke vælge at tage både halskæde og armbånd på, men kun halskæde.

Hvis du _vil_ have begge dele på, så syntes jeg du skal vælge nr 1.

0

Del dette indlæg

hmmmm.... tja Tina du har nok ret i at nummer 2 er for voldsomt - det stryger jeg af listen!

Og måske har Gitte ret i at jeg slipper godt fra slet ikke at have andre smykker på end det om halsen.... ? :bearhug: Bliver jeg ikke lidt kedelig at se på så ??

Mange tak for jeres mening - I er et par skønne tøser at I gider :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også nr. 1 vil passe bedst - og jeg synes bestemt du skal ha' det på; det er vildt sødt ;)

:griner:-

Birgit

Uhha nu meldte du dig jo på banen med en anden mening :bearhug: Jeg er også ret glad for det armbånd - og den veninde der har givet mig det vil bliver vildt beæret og glad hvis jeg tager det på..... :bearhug:

Tænke tænke...... :blink:

0

Del dette indlæg

hmmmm.... tja Tina du har nok ret i at nummer 2 er for voldsomt - det stryger jeg af listen!

Og måske har Gitte ret i at jeg slipper godt fra slet ikke at have andre smykker på end det om halsen.... ? :bearhug: Bliver jeg ikke lidt kedelig at se på så ??

Mange tak for jeres mening - I er et par skønne tøser at I gider :blink:

Hvis der er en dag du virkelig må smykke dig selv så må det da være din bryllupsdag. Spring du bare ud i fuld flor med halskæde, armbånd eller hvad du ellers har lyst til. Jeg nægter at tro at nogen af delene vil kunne tage fokus fra din flotte kjole.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak til jer alle - I er super gode til at give jeres mening uden forbehold :bearhug:

Status er lige nu at jeg nok vælger armbånd nummer 1! Så må jeg se om jeg kan finde sådan en perle som jeg har snakket om til halskæde.... :bearhug: Og så må jeg jo ganske enkelt prøve det på til kjolen....... Det bliver under alle omstændigheder dette armbånd eller intet armbånd - Så mange tak for jeres hjælp til at gøre det klart for mig :griner:-

:blink: Tusinde tak

0

Del dette indlæg

Super smuk kjole :bearhug:

Jeg tror faktisk ikke jeg ville vælge nogen af dem. I og med din kjole er rimeligt enkel i sig selv, ville jeg ikke vælge at tage både halskæde og armbånd på, men kun halskæde.

Hvis du _vil_ have begge dele på, så syntes jeg du skal vælge nr 1.

:blink:

her er jeg enig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hmmm..... det ender jo nok med at jeg slæber hele min smykkeskuffe med ud når jeg skal have sidste prøvning af min kjole (den er ved at blive tilrettet) :bearhug: . Så må skrædderne hjælpe mig med at se hvad som passer bedst..... I kommer jo alle med super gode argumenter både for og imod :griner:- Dog er jeg helt sikker på (tror jeg nok :bearhug: ) at halskæden som passer med armbånd nummer 2 vil komme op og tottes med min halterneck på kjolen - det går ikke!

:blink: tak for jeres kommentare

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer