Clara05

Hjælp til en ny.....

8 indlæg i dette emne

Hej piger

Nu er vi blevet enige om bryllup næste år, eller rettere kirkelig velsignelse. Vi er gift på rådhuset, men vil i kirken og have bryllupsfest.

Så nu har jeg de sidste aftener kigget lidt omkring herinde. Jeg kan rigtig godt lide billedet af Roger La Borde. Men hvor finder jeg det hvis jeg vil bruge det til inv. evt bordkort?? Kan det bare kopieres og sættes ind i mit dokument. Jeg kan rigtig godt lide at arbejde med forskellige ting på computeren og jeg vil prøve at kreere noget selv. Laver i indbydelserne i word? Idéer fifs til hjemmelavede inv. og bordkort modtages meget gerne.

Nå sikke en masse spørgsmål der kom her......og det bliver nok ikke de sidste :blink:

Hilsen Trille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trille

Du skal nok regne med at bruge lidt tid på at søge efter hans billeder, for de er super godt beskyttede! De kan altså ikke bare kopieres.

Man kunne jo overveje at købe et kort af de billeder man kunne lide og scanne dem ind, hvis man ikke havde skrupler over at bryde hans ophavsret...

0

Del dette indlæg

JEG SKREV TEKSTEN I WORD.. JEG HAVDE LAVET SELVE INDBYDELSEN I GRØNT PAP. HVOR JEG OGSÅ BRUGT CREAM FARVET PAP MED ROSER PÅ.. DE BLEV LUKKET MED ET SILKE BÅND...

DET MED FIGUREN, KAN JEG IKKE HJÆLPE DIG MED, VED KUN HVEM DER FORHANDLER DERES PRODUKTER :blink:

Redigeret af ullac
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer