Muzen©

Fynboer

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er fynbo af hjerte, men bor nu i Århus :)

Jeg er vokset op i Svendborg og kommer der stadig tit, da min familie bor der

:balloons:

Jeg er også Fynbo med hele mit hjerte, men er nu bosat i Attrup på Djursland..............

Er vokset op i Odense fra jeg var fire til jeg var 18.............

FYEN er bare et dejligt sted, kommer der ofte, da hele min egen familie bor der stadig :)

0

Del dette indlæg

Hmmmm

Jeg er halv fynbo, gælder det? Min far er fra Svendborg, jeg er godt nok født og opvokset i Fredericia (Ikke så langt fra Fyn). Vi var I odense flere gange hver måned da vi havde noget familie der.

Nu skal jeg giftes med en Fynbo, er på fyn hver søndag og går i skole i Odense.. Folk tror indimellem jeg er fynbo fordi jeg snakker mere fynsk end jeg snakker jysk

Knuz Mia :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Ja jeg er også fynbo helt igennem :) Jeg bor pt. i København pga. uddannelse men jeg synger tilsyneladne stadigvæk gevaldigt meget fynsk (har som regel kun sagt et par sætninger førend folk spørger om jeg er fra fyn :) )

Kommer fra midtfyn (Broby) hvor min familie stadigvæk bor, så jeg kommer der tit :balloons:

:)

0

Del dette indlæg

Jeg er i hvert fald også fynbo!! Jeg kommer oprindeligt fra Bogense, men er bosat i odense nu!

Og uh ha..hvor får man mange kommentarer over ens sprog (arbejder i Brørup i jylland)..men hallo...jyder snakker da heller ikke rigsdansk uden at synge på deres egen måde! :)

KH M :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer