Guest September06

Se min kjole.........

12 indlæg i dette emne

post-16442-1151128406.jpgSå er der endelig kommet billeder af min kjole. Den er fra 2007-kollektionen, så derfor er de først kommet nu. Jeg glemte at tage mit kamera med, da jeg var inde for at prøve kjolen for 14 dage siden, så jeg havde allerede glemt detaljerne.

Når jeg ser den på modellen, synes jeg egentlig ikke, den er noget særligt..........den var meget flottere i virkeligheden.

Har I også haft det sådan?? Jeg vil jo så nødig blive skuffet......den kommer først hjem 14 dage før brylluppet, og så er der jo ikke så meget tid til at ombestemme sig (den er også købt og betalt, så det får jeg nok heller ikke så meget ud af :balloons: )

KH Jeanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, kjolen er fantastisk flot og meget specielt med, at den sidder stramt og så går ud for neden... Smuk!

Men jeg kan godt følge dig i, at kjolerne er smukkere i virkeligheden. Det er ikke altid, at et billede yder kjolen retfærdighed. Desuden vil du jo også blive mere påvirket af at se dig selv i den smukke kjole fremfor modellos, det er klart. Jeg er sikker på, at når du får kjolen på igen, så synes du, den er super smuk som før :)

:balloons:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da helt vildt flot.

Og tror godt jeg ved hvad du mener med at den er flottere i virkeligheden.

Der er en masse små fine detaljer, som ikke kommer til sin ret på billedet!

Men WOW jeg synes den er rigtig super flot!!

Glæder mig til at se billeder af den på DIG!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle.

Tak for tilbagemeldingen - rart at høre, at det ikke kun er mig, der kan have lidt paranoia med kjolen.

Ja, jeg mener selvfølgelig ikke, at kjolen ser træls ud (modellos er jo også en lille smækker sag på 19 år, som ikke har spist noget i ca. 5....... :)) Sådan ser jeg IKKE ud :lol:)

Hun kan da få enhver las til at ligne en halv million....og så dét hår - SUK !!!

Nå, men jeg var bare så vild med detaljerne på kjolen, og jeg fik faktisk en ret lexi figur i den, og det kan man ikke så godt se på billederne, så jeg blev helt i tvivl om jeg bare havde stirret mig blind på den nede i forretningen! Måske får modellen bare ikke nogen ret lækker timeglas-figur, fordi hun er så pind-agtig......jeg er jo lidt mere polstret, så der er lidt mere flæsk at flytte rundt med - hehe.

Man får faktisk (så vidt jeg husker) den flotteste "Marilyn Monroe-figur omkring talje og hofter - det ser vildt fedt ud.....det var dét jeg faldt for. Kjolen ligner faktisk en stram model, man har sat ned i en stor nederdel - ret fed effekt (og det kan man ligesom ikke så godt se på billedet)

Nå, men Lena2007....... du kan jo se, om det bliver dén kjole, du vil have - min kommer til salg efter 2. september, hvis du er interesseret :balloons:

Jeg husker lige kameraet, når jeg skal ned og prøve den igen midt i august. (Blev nødt til at få syet en helt ny, som skal syes ind, når den kommer hjem, for jeg skulle have et "halvt" nummer........og det kan man jo ikke få).

KH Jeanne

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det er en virkelig smuk kjole, med mange fine detaljer. Virkelig smuk!

Jeg har haft det lige omvendt når jeg har set kjoler på modeller. Jeg kan blive helt vild med den, men når jeg så selv får den prøvet ligner jeg et telt i den, fordi man ikke lige har de ypperste modelmål... :balloons::)

Tillykke med det! Glæder mig til at se timeglasfiguren på billeder midt i august !!

Anne Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer