normann

Sanger i kirken

11 indlæg i dette emne

Hej

Ville lige høre jer, der har haft, eller skal have sanger i kirken.

Hvordan foregik det, altså sagde sangeren noget inden hun/han startede. Har booket Maria Holm, men er lidt itvivl om, hun skal sige noget inden hun starter med at synge. Eksempel Dette er en sang fra din kone. Er lidt i tvivl om, folk ved det er fra mig.Måske en dum bekymring, men vil jo gerne have alle skal vide, at det er mig der står bag.

Så hjælp hvad gjorde/gør I.

Knus Charotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej. :bearhug:

Hvilken sang skal hun synge.............har snakket med hende ang at synge når jeg skal giftes :biggrin:

Jeg synes det kunne være smukt, hvis hun sagde det var fra dig til din mand :loveshower:

Mvh Anne

:biggrin:

Jeg ved endnu ikke hvilken sang hun skal synge. Har Du er meget i tankerne, men også The rose af Bette Midler.

Ja faktisk har jeg også tænkt på From this moment af Shania Twain. Det er meget svært at vælge. Der er så mange smukke sange, og vi har ikke en vores sang. Tænker også over, at hvis den er dansk, så forstår alle jo hvad der bliver sunget. Ja tænk at det kan være så svært.

Hvilken sang har du valgt?

Knus Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig "du er", jeg synes bare den kræver at der også er en lille giutar med og de er svære at finde. :biggrin:

Jeg har det ligsom dig, at det skal være på dansk så alle kan forstå det. :butterfly:

Det er bare så svært at vælge hvilken sang................."du er", er så sød.

Hmm det svært.

Mvh Anne

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvilken sang skal hun synge.............har snakket med hende ang at synge når jeg skal giftes :biggrin:

Jeg synes det kunne være smukt, hvis hun sagde det var fra dig til din mand :loveshower:

Mvh Anne

Jeg ved endnu ikke hvilken sang hun skal synge. Har Du er meget i tankerne, men også The rose af Bette Midler.

Ja faktisk har jeg også tænkt på From this moment af Shania Twain. Det er meget svært at vælge. Der er så mange smukke sange, og vi har ikke en vores sang. Tænker også over, at hvis den er dansk, så forstår alle jo hvad der bliver sunget. Ja tænk at det kan være så svært.

Knus Charlotte

Nicole synger "the Rose" på dansk (også eng.)

Søren

"the rose" hvad er det for en?
0

Del dette indlæg

Mvh Anne

Knus Charlotte

Nicole synger "the Rose" på dansk (også eng.)

Søren

"the rose" hvad er det for en?

Hvis du går ind på Marias hjemmeside kan du høre den. Har du tænkt på, om hun skal sige noget i kirken? eller ved din kommende mand at det skal ske

0

Del dette indlæg

Jeg vil meget gerne ha hvis hun lige vil sige at det er fra mig.

Jeg havede også tænkt lidt på nicole........jeg skal samligne nogle priser og sangstemmer.

Jeg kan ikke holde tale...det er helt umuligt for mig, så derfor har jeg valgt, at der skal synges til ham.

Han ved det ikke og må hellere ikke vide det.

Skal hun synge den alene, eller er der en der spiller imens?

Mvh Anne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne ha hvis hun lige vil sige at det er fra mig.

Jeg havede også tænkt lidt på nicole........jeg skal samligne nogle priser og sangstemmer.

Jeg kan ikke holde tale...det er helt umuligt for mig, så derfor har jeg valgt, at der skal synges til ham.

Han ved det ikke og må hellere ikke vide det.

Skal hun synge den alene, eller er der en der spiller imens?

Mvh Anne :bearhug:

Hun skal synge alene, men det er ikke Nicole jeg har valgt, men Maria Holm.

Hvorfor jeg valgte Maria er af den simple grund, hun var den første jeg så herinde på bk.

Jeg har det som dig med at holde tale, det går bare ikke og vil overhovedet ikke overveje det. Ved du hvilken sang du vil have sunget for ham

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer