Downfall

2. "dummy"

25 indlæg i dette emne

Jo :blush: Så blev det tid til at prøve min "dummy" igen. Altså dét, der gerne skulle blive til min kjole! :yay:

Allerede kort efter vi kom ind af døren fik vi overraskelsen; søde KamillaMarie havde nået at farve silken OG sy nederdelen næsten færdig :balloons:

Toppen bliver bygget op på en gine med draperingerne, så det I ser på mig skal I ikke ta' for gode varer; den kommer til at sidder meget tættere (og pænere) på kroppen - men selv med det forbehold begynder det sq at ligne en kjole! :)

Mht. sløret, så kunne vi bare ikke beslutte om det skulle være det korte eller det lange...........................................................indtil vi opdagede det var fordi det skulle være begge to!! :blush:

Nu vil jeg oploade hele min billedserie: ADVARSEL >>> det kommer til at tage 100 posts ;)

*kramis*

Birgit

post-14479-1151684507.jpg

post-14479-1151684617.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen sødeste Birgit... Du skal da vidst lige have en ahamana af mig skal du ik... det tror jeg nok du skal.. Ahamana hamana hamana og et Mmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmm får du sq også lige... Wauw hvor er den bare fed den kjole... Kan SAGTENS se ideen i den selv om den ikke er færdig endnu... Super smuk *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

wow!! du bliver super smuk! dejlig farve, og stilen på kjolen er perfekt til dine former! er vild med sløret og den lille blonde detalje...du må være SÅ glad!!

glæder mig til at se det endelige resultat! :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se det endelige resultat, og som det ser ud indtil nu, så kan den ikke blive andet end smuk.

Og den klæder dig virkelig godt. Der skal nok blive nogle fugtige øjne i kirken.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer