Ranveig

Ranveig og Jens-Tore

87 indlæg i dette emne

Ja så er det min tur til å legge ut bilder fra den store dagen :heart: Har vært på bryllupsreise i Malaysia så har ikke hatt tid før nå.

Jeg har ikke tid til å skrive en hel roman, men skriver kommentarer til bildene. Here we go!!

Etter en god natts søvn stod jeg opp for å dra til frisøren sammen med søsteren min som var forlover. Tenk at dagen endelig var der!!!! :carrot:

Hadde ikke hatt noen prøvetime, så var spent på resulatet. Var faktisk første gang i livet at jeg var hos frisør, har alltid hatt langt hår som jeg har klippt rett av når det ble for langt. Frisøren brukte rundt 2 timer, og jeg ble veldig fornøyd!! Fant ut at det kunne være fint med litt blomster oppi der, så søstra mi stakk avgårde til blomsterhandelen mens jeg satt i frisørstolen. Nervene foreløpig helt under kontroll. Frisøren sa faktisk at hun aldri hadde sett en så avslappa brud før :denmarkflag:

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å ha blomster i kirka, da jeg rett og slett ikke er så glad i blomsterbuketter, men fant ut at det jo kunne være fint med et eller annet på bildene til fotografen. Så etter frisøren stakk vi over til blomsterhandelen igjen, som syntes jeg var litt FOR avslappa! HVA?? Skal du ha blomster til du skal gifte deg I DAG??? Hehe...jeg har alltid vært et "i siste liten menneske", så dette var typisk meg :iloveyou:

Så var det hjem og hoppe i kjolen før pappa kom og hentet meg til kirka. Da var jeg begynt å bli nervøs.... :bearhug: Å gå opp kirkegulvet har jeg gruet meg veldig til....det verste jeg vet er å få oppmerksomhet, å ha alle blikkene rettet mot meg... Heldigvis var pappa kokrolig.

Jeg er personlig kristen, og i menigheten jeg går i har kvinnene tildekket hode når vi er i kirken. Hadde avtalt med mamma at hun skulle komme ut 5 minutter på 1 for å hjelpe meg med tørklet, men hun glømte helt tida. Kirketjeneren måtte derfor inn å hente henne. Dermed var alt på plass, og vi var klar for å gå inn. Hadde ikke trodd att jeg skulle begynne å grine, men ble så rørt da jeg kom inn og så alle venner og familie, at jeg måtte se ned i gulvet for ikke å gråte.... Har ikke så mange bilder fra selve vielsen, da svigerbroren min som skulle ta bilder fikk problemer med kameraet. Heldigvis har onkelen min filmet hele vielsen.. Først bilde av en spent brudgom og forlovere.

post-15835-1153043117.jpg

Redigeret af Ranveig
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her klikket kameraet, så neste bilde er når vi har gått ned kirkegulvet. Presten holdt en kjempefin tale,om det å elske hverandre og tilgi hverandre. Etter vielsen sang lillesøsteren min og to venner av meg en helt nydelig sang som heter Fader vår, trestemt. Var utrulig vakkert!!!

Her er jeg ute i gangen, og puster lettet ut :denmarkflag:

post-15835-1153043767.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Etter kirken kjørte vi avgårde til en park ved sjøen hvor fotografen ventet på oss. I byen hvor jeg giftet meg var det bare to fotografer å velge imellom, så utvalget var ikke det store. Er derfor svært spent på resultatet. Hun er desverre av den gamle typen, så jeg får ikke bildene på CD... :denmarkflag:

post-15835-1153044783.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer