Daisymus

Romantik - og hemmeligheder

117 indlæg i dette emne

I skal da også lige have lov til at læse min kære svigermors tale - det var godt nok svært at holde tårerne tilbage.

Kære Daisy & Lars

Endelig oprandt den store dag, som I har ventet på – så længe...

Nu sidder I her, lykkelige som brud og gom, efter at have sagt JA til hinanden.

LARS da du fortalte ig, at du skulle ned og fri til Daisy i sSanien, sagde jeg NEJ!! Hun får da et hjertesalg, men så galt gikke det jo ikkke HELDIGVIS.

Dengang i mødtes for 7 år siden, og du Daisy flyttede ind hos Lars tænkte jeg; det går aldrig godt, 2 menneseker på 15 m2. Men forelskelsen voksede og blev til kærlighed. Da I flyttede til jeres fælles lejlighed og fik mere plads, kom der også kæledyr til – men de er væk nu.

Gud ved hvad der så kommer i stedet??? Mit ønske må være andre levende væsener, men helst uden hår på kroppen og kun med 2 ben.

Jeg hygger og glæder mig, når I ringer og spørger; Vil du med ud at køre en tur. Engang vi var i Tyskland, en påskedag, havde vi shoppet hele eftermiddagen og var blevet godt og grundigt sultne, vi ledter derfor efter en restaurant men alt var lukket, så vi endte på en burgerbar... Men sulten blev da stillet.

Eller når vi har været i Sverige og slutter dagen af med at aftenbade i Dronningmølle.

Det var pænt af jer, da i inviterderede mig med til spanien i 2 uger hvor vi boede i en lejlgihed – jeg sov på sofaen i stuen – AV

Der var vi tæt på hinanden. Vores aftener å altanen var hyggelige når vi spillede uno og så musene kravle rundt i træerne. En dag vi var på tur fandt jeg en bingohal nede i byen. Hov sådan en kendte jeg og så blev der også nogle friaftener il jer. Jeg var så heldig, at vinde til en taxa hjem nogle dage – for der var jo ingen til at heppe på mig op af bakken – I sov.

Det er altid hyggeligt at besøge jer, især når man er forsøgskanin til mad fra BBC-food – som jeg ofte hører om. I den forbindelse er jeg glad for, at I er gode til engelsk. For jeres samarbejde i køkkenet tryller altid dejlig mad frem.

Med al den romantik og samarbejde har I alle forudsætninger for at bygge fremtiden op sammen som Ægtepar.

Daisy du har slidt for din uddanelse og jeg ved, at Lars får en dygtig hustru og du en kærlig mand, hvor du altid er først i hans tanker.

JEG HOLDER MEGET AF DIG

Nu arbejder I begge hos xxx hvor I har meget om ørerne - men to meget pligtopfyldende mennesker som jer skal nok komme fremad for I kan lide jeres job.

Til sidst vil jeg ønske alt mulig lykke i fremtiden for jer. Må jeg bede alle rejse sig og udbringe en trefoldigt leve for brudeparret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, middagen gik videre - og Lars skulle som den næste holde tale.

Nøj hvor var han nervøs.. jeg kunne ligefrem mærke det på ham - og ikke nok med det så havde vores toastmaster bildt ham ind, at han var den sidste der skulle holde tale - så han blev noget forfjamsket da han fik besked på at nu var det nu :balloons::super::cheerleader3:

Lars rejste sig og sagde noget nær dette:

Kære Daisy

(og så tog han min hånd)

Jeg bliver nødt til at holde dig i hånden, for ellers klares jeg aldrig det her.

Kære Daisymus

Jeg har ikke skrevet noget ned, for jeg er af den overbevisning, at skulle jeg sige noget til dig i dag - så skulle det komme lige fra hjertet.

Jeg elsker dig over alt i dette univers - og jeg er så lykkelig i dag.

Jeg er stolt af dig, du har taget en hård uddanelse og kæmpet for job, men i dag har du et godt og du holder af det.

Så sagde han noget om vores fremtid og lidt til mine forældre - men det kan jeg ikke rigtig huske. Jeg skal nok skrive den af når jeg får set vidioen igen...

post-15936-1154873893.jpg

Redigeret af Daisymus
0

Del dette indlæg

Jeg var så rørt - og det var han også selv. Derefter fik vi hovedretten serveret.

Så var det min tur. Jeg havde fået skrevet en sang til Lars, da jeg ikke havde det så godt med at skulle holde tale - selvom jeg havde forsøgt mig i vinters til min fars 50-års men jeg følte mig ikke rigtig sikker på det hvorfor jeg fik skrevet sangen.

Mel: Smuk som et stjerneskud

Nu jeg står som brud

I det store skrud

Vi er blevet viet

Mange gæster kom

For, min kære gom,

Fejre at du fri’ed’

I min ferie fløj du ned til mig

Faldt på knæ, jeg sagde JA til dig

Omkvæd:

Du er mit stjerneskud

Min levevej

Du ser så lyk’lig ud

Jeg elsker dig

Børnefødselsda’

Var den dag det sa’

”Klik” imellem os to

gaver får jeg ”lidt”

blomster også tit

du er bare SÅ go’

tit en skade med din ankel får

nusser om dig, ”mens du slikker sår”

Omkvæd:

Du er mit stjerneskud

Min levevej

Du ser så lyk’lig ud

Jeg elsker dig

Rundt i verden var

før dig mænget har

på mit arbejd’ kære

du med mekanik

har en fin taktik

legebarn du være

og nutella du i blodet har

kæmpe slikmund – ja det er du klar

Omkvæd:

Du er mit stjerneskud

Min levevej

Du ser så lyk’lig ud

Jeg elsker dig

Kom min kære gom

Ræk mig nu din hånd

Sammen skal vi være

Og på livets vej

Følges jeg med dig

Lyk’lig er jeg, kære

Sikker på du føler li’som jeg

Skatter, jeg vil altid elske dig.

Omkvæd:

Du er mit stjerneskud

Min levevej

Du ser så lyk’lig ud

Jeg elsker dig

Derefter sagde jeg et par ord til ham, og bad alle rejse sig og udbringe en skål for ham...

post-15936-1154875231.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sangen vakte stor glæde hos gommen og hos mange af gæsterne... Der var ihvertfald mange :balloons:

Efter dette holdt min skønne lillebror til alles overraskelse tale. Det skal siges, at min bror er 15 og meget genert. Men alligevel holdt han denne tale for os. Og hold da op hvor blev der trillet mange tårer rundt omkring i selskabet... Han kom noget fyld på som han ikke havde skrevet ned. Tror det fremgår klart af billedet hvor nervøs han var

Kære Daisy og Lars

Som fast bestanddel af jeres hverdag efterhånden, har jeg tilladt mig at sige et par ord.

Da jeg for ca. 7 år siden lærte Lars at kende var min første tanke – sikke en nørd og det er du skam også. Men når jeg står et et dilemma eller skal bruge elektronisk hjælp, kan jeg jo altid henvende mig til dig – selvom det tit kan tage flere dage ja nærmest år så kommer hjælpen alligevel. Lars tit har jeg følt dig som en storebror.

Og dig Daisy, du har jo altid været en trofast højre hånd. Hvad enten om man skulle lære at gå eller har andre problemer. Ja en rigtig SØSTER er der i dette tilfælde tale om. En søster hvor man ikke skal vente længe før tingene er tænkt grundigt igennem og man får den behøvede hjælp.

Når man mangler et sted at være eller nogle 100% flinke mennesker at være sammen med, er jeres hjem et sted jeg kan og vil komme. I tider hvor tiden er trang eller man bare ikke har snakket sammen i lang tid ringer telefonen og så har man 10 min til at være klar og så bliver man hentet og skal pludselig være sammen med jer.

Sommetider hvor det hele fungerer kan jeres vision sammen skabe noget stort og dette kan måske starte på en dag som i dag TILLYKKE.

post-15936-1154899108.jpg

0

Del dette indlæg

Efter dette holdt polter-pigerne en lille tale - og spillede gud dødemig den sang jeg havde indspillet :cheerleader3:

Men sådan er det nu engang...

De havde så også lavet en stor scrapbog fra dagen til mig - som jeg fik overrakt i en STOR pakke...

:balloons:

post-15936-1154949996.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, så holdt Lars kammerat tale - til stor morskab for mange...

Han er bare så sød... Han talte om, da han havde mødt lars da han var 13-14 år(lars er et par år ældre) Og at han stort set ikke han ændret sig siden da - han er stadig det samme legebarn :super:

Så fortalte han, at han havde forventet at miste en ven, da jeg kom ind i billedet, men istedet havde han fået et fantastisk vennepar som han holder meget af... :cheerleader3:

Så fortalte han, at han til sin fødselsdag for nogle år siden havde fået et klippekort til Restaurant oldermandsvej - som han varmt anbefalede de øvrige gæster.. . :bearhug:

Tak for den smukke tale

Og så ville gæsterne se strømpebånd - og det fik de så lov til...

post-15936-1154950598.jpg

Jeg havde sat det ved knæet for at ikke skulle hive så meget op i kjolen, men Gud hvor jeg hader den tingest lige så meget som strømpebukser... :balloons:

Redigeret af Daisymus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi serveret denne skønne dessert

post-15936-1154950794.jpg

under desserten holdt vores toastmaster tale. Han har kendt lars altid, da det er han onkel som han har det rigtig tæt med og jeg har kendt ham via sport hele mit liv. Alligevel mente han ikke han kendte os rigtigt - så vi havde hver fået en mail fra ham med en masse spørgsmål - som vi ikke måtte fortælle den anden vi havde fået...

Det havde han så sammen med en masse andre ting stykket sammen til en rigtig fed tale - hov hvor er der mange ting vi ikke er helt enige om - til stor morskab for alle gæsterne...

Han havde så lavet et lille hæfte med talen og hvor han bagerst har indsat vores mail - så vi sammen kan more os over vores forskellige svar.

Tillykke hvor var det pinligt at sidde der og indrømme, at jeg kun 2 gange på 7½ år har lavet Lars livret :balloons:

post-15936-1154951179.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, så var middagen ovre.

Vi begyndte at pakke gaver op, imens gæsterne fik serveret kaffe og personalet flyttede borde så der blev plads til at danse...

Vores gavebord - der manglede rigtig mange gaver på bordet - de kunne ikke være der så de stod under bordet

post-15936-1154952084.jpg

Så blev der skåret bryllupskage

post-15936-1154952141.jpg

0

Del dette indlæg

Og spist bryllupskage.. Som var til stor glæde ofr alle gæsterne og det meste blev spist...

Dog var det ikke den store succes for os, da der var forkert fyld i og det kunne lars ikke tåle...

post-15936-1154959919.jpg

post-15936-1154959998.jpg

Så blev der åbnet resten af gaverne - og så blev der danset brudevals - vi havde nået at øve os ca 30 min torsdag aften inden - så det gik ikke super godt, men vi klarede det da...

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Festen fortsatte med stort humør til kl. 06.30

Dog forlod vi den lidt i 3 der var jeg ved at falde i søvn... Og hold da op hvor fik vi mange ris - og heldigvis grinede taxa-chaufføren bare af det :griner:-:super:

Men da vi så kom til hotellet og lars havde taget mine utallige hårnåle ud - fik jeg pludselig meget energi...

Vi forlod først hotellet kl. 13.30 næste dag...

Og hold da op en nat og formiddag :bearhug:

Så tog vi ud for at rydde op - det var vi færdige med kl. 19.

Så gik turen til nogle venners søns gravsted med nogle af blomsterne fra bordet - for at slutte dagen af hos min mor og far med rester...

Mandag var vi så på kirkegården med blomster til Lars mormor og min far og jeg var oppe ved min farmor og farfar med brudebuketten. Igen mad hos mor og far uhmmm

Det var vist det - skal nok hvis det har interesse tilføje lidt billeder hen ad vejen når vi får nogen...

0

Del dette indlæg

Hvor er du bare SMUK SMUK....Dine øjne stråler....og I er bare et perfekt par....stort tillykke....og sikke et frieri....suk :):denmarkflag:

Tak :bearhug:

Jo det var noget af et frieri... :bearhug::balloon:

Vi synes også selv vi går ret godt sammen... :bearhug:

Hvor ser i altså bare dejlige ud, og lykken stråler jo ud af jer :bearhug:

Sidder og snøfter, hold op nogle taler, hvor var de gode - jeg er bare så rørt..

Tak - vi synes også selv vi er ret lykkelige, vi har det ihvertfald godt med måske ikke at have så mange penge med tilgengæld har vi hinanden...

Ja, talerne var noget for sig. Vi kan begge også få tårer i øjnene bare af at tale om dem, især min brors...

:bearhug: Daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ fik jeg læst det hele... hold da op din bror er sej - kan godt forstå, at den trak tårer. De andre taler er ski da heller ikke at kimse ad.

Hvor pokker fik du al den energi fra - efter så mange timer "i rampelyset"?? Alt ialt var det vist en god dag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif .

TAK for en smuk beretning om Jeres dejlige dag.

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

SÅ fik jeg læst det hele... hold da op din bror er sej - kan godt forstå, at den trak tårer. De andre taler er ski da heller ikke at kimse ad.

Hvor pokker fik du al den energi fra - efter så mange timer "i rampelyset"?? Alt ialt var det vist en god dag :) .

TAK for en smuk beretning om Jeres dejlige dag.

:biggrin::blush::angry:

-Lisbeth

Jo det var nogle rigtig dejliged taler vi fik.

Jeg ved ikke hvor jeg fik energien fra, men den var der - jeg tror jeg havde en time hen på aftenen hvor jeg var død men ellers gik det fint med energien. :blush:

Så lidt - jeg lover der kommer flere billeder for jeg har mange der ikke rigtig er kommet med endnu - tror også jeg stadig skylder et af stilladset hos min mor og far :blush::angry::):):balloon:

HUUG

0

Del dette indlæg

Hej!

Flot flot flot kjole - og din frisure er jeg bare HELT vild med.

Dit slør ser lidt gyldent ud - er det rigtig?

Er det bregner eller hvad du har i din buket ? (det der grønne halløj HUUG ) Anna

Hej Anna

Tak for roserne :blush:

Mit slør er gyldent - men en meget sjov gylden farve.

Det er bregner der er i min buket. Lars er helt syg med bregner så han valgte det istedet for alle de andre forslag vores skønne blomster handler kom med. :angry:

:biggrin: fra Daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEJ hvor fedt med bregner! :griner:-

De slør har bare en rigtig rigtig flot farve.. kan godt lide det ikke er hvidt hvidt hvidt!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif

Bregnerne giver noget anderledes, så jeg var også vildt glad da jeg så den i kirken...

Jeg havde allerede fra start besluttet, at jeg ikke skulle have hvidt slør, da jeg er meget lys i huden og min kjole ikke var "hvid" så passede det ligesom ikke og da jeg så fandt det der ligesom passede lidt til min hårfarve måtte det bare blive det...

0

Del dette indlæg

Og et mere...

post-15936-1155758748.jpg

:griner:- Jeg kan lige tænke mig hvad naboerne har tænkt, da jeg er kommet ned der med slør og dullet op i hoved og hår med høje hæle og strømper i mors lidt for korte morgenkåbe... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Vi havde lagt lagner ud nedenfor som jeg kunne stå på imens kjolen kom på

0

Del dette indlæg

I skal da også lige have lov til at se min morgengave...

24 krt. guld og hvidguld... :griner:-:blink:

post-15936-1155759275.jpg

Jeg er så glad for at min mand har samme smag for smykker som jeg...

:loveshower::loveshower::loveshower:

post-15936-1155759297.jpg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/loveflag.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer