Daisymus

Romantik - og hemmeligheder

117 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jo Lars søster er gøgler og ballonklovn - så hun skal nok få sat gang i sagerne...

Så gommen var lige nødt til at bevise, at han altså godt kan puste de der balloner op til ballondyr... når nu resten af mændene ikke kunne (bortset fra min far... )

post-15936-1155763398.jpg

Redigeret af Daisymus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke...

ØV - du har PS :bearhug:

Ville vildt gerne ku' lege med billeder fra vores bryllup. Har dem alle på cd, men har ikke programmet - synes ikke lige jeg har 'tid' til at købe det :balloon: .

Billederne er blevet rigtigt flotte - det er bare mig der er en lillebittesmule misundelig :bearhug:.

Stilladset ser da 'spændende' ud... er glad for at det ikke var mig der skulle ned af det! :bearhug: .

:balloons:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke...

ØV - du har PS :)

Stilladset ser da 'spændende' ud... er glad for at det ikke var mig der skulle ned af det! :huh: .

:sm:

-Lisbeth

Ja, jeg er så heldig, at min mand roder meget med billedredigering - så vi har alle programmerne... :biggrin:

Det var rigtig spændende, for sådan et giver sig - men det gik - jeg kom da helskindet ned... :blush:

0

Del dette indlæg

:carrot: :blush: Vi skal på "bryllupsrejse" :) :carrot:

Vi tager 1 uge til Alanya i luksus lejlighed. Jeg har en kollega som kan leje en lejlighed til os, så der tager vi ned i 1 uge på en slags bryllupsrejse.

Vi tager dog afsted med 2 hold venner, men det bliver det tætteste vi kommer på en bryllupsrejse, så jeg er bare glad...

Glæder mig helt vildt. Og så er vi så heldige, at vores ene vennepar har været guider dernede så de kender det hele - så vi skal nok få en rigtig dejlig tur ud af det!!!!!

:biggrin::sm::huh:

0

Del dette indlæg

Hej smukke...

Rigtig god tur... når I skal afsted... også selvom det betyder, at du ikke kommer et smut til Silkeborg :sm: . Nej - så vil jeg hellere ha' besøg en weekend hvor der er mere tid :huh: .

:biggrin:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauwwwwww altså... sikke nogle dejlige billeder... kærligheden lyser bare ud af dem... :loveshower::huh: Sikke en smuk smuk smuk brud... og jeg er bare vild med din buket!! :biggrin::kiss:

Stor tillykke med jeres dag, selvom lykønskningen er lidt forsinket!

:) Rikke

:blush: Hej Rikke

:hug: takker for roserne :bed:

Jeg var også mega glad for min buket. det havde min kære mand gjort rigtig godt :sm:

Tak for lykønskningen de er altid velkomne...

:) fra Daisy

0

Del dette indlæg

Hej smukke...

Rigtig god tur... når I skal afsted... også selvom det betyder, at du ikke kommer et smut til Silkeborg :huh: . Nej - så vil jeg hellere ha' besøg en weekend hvor der er mere tid :) .

-Lisbeth

Jo tak jeg glæder mig - også selvom jeg så ikke kommer til silkeborg :bask:

Men som du selv siger så er det bedre en weekend hvor der er mere tid... Så en sådan må vi vist lige få fundet... I en overfyldt kalender :banned: :blush:

:sm: Daisy

0

Del dette indlæg

Hov I får da også lige et billede af min taske på dagen...

Den var iøvrigt under festen blevet fyldt med ris - så den var 1/3 fyldt med ris - det var rigtig sjovt at skulle fiske hylster til kontaktlinser op ad den kl. 3 om natten :biggrin:

post-15936-1156455812.jpg

0

Del dette indlæg

Og den ring som Lars friede med i spanien...

post-15936-1156455904.jpg

Og det sæt som jeg skulle have båret på vores bryllupsdag. Det er de små øreringe med grønne sten som egentlig hører med til halskæden og ringen nedenfor. Det sæt fik jeg af Lars da vi havde været kærester i 3 uger - og han har selv designet... :sm::blush::huh:

Han er bare god til det der med smykker...

post-15936-1156456026.jpg

post-15936-1156456124.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gaveliste

endelig fik jeg sat mig ned og skrevet hvad vi fik - det blev skrevet i alle kortene på dagen...

4 silke kagegafler & 16 dele silke bestik

Pulivit Salatskål

Pulivit kagestativ

Rosendahl vandkande m/glas

500 kr

6 Rosendahl thekopper

2 Rosendahl thekopper, Rosendahl krydderikværn, pulivit salatskål

2 Rosendahl krydderikværne, 4 silke kagegafler, 2,2 L evatriogryde, 7,5 L evatriogryde m låg

2000,- kr. Gavekortet.dk

10 stk ølglas

Braun multimixer, 6 pulivuit kage tallerkener, 16 dele silkebestik

8 Rosendahl isasietter

24 dele silkebestik, 12 pulivuit kaffekopper m underkop

8 Rødvinsglas, silke kagespade

Pulivuit kagestativ

Gavekort RC 300kr. 2 hjerte kopper

Okide

Rød Vase

Gavekort 650 kr til Alstrøm isenkræmmer

Gavekort 300 kr til Jysk

Evatrio gryde 28 cm

Steaksæt fra silke

Gavekortet.dk 1000 kr

10 Rosendahl Vandglas, fotoalbum

Pulivuit lagkagefad

Gavekort 250 kr til Inspiration

Rosendahl lygter

Bodum Wokgryde, woktilbehør og 2 selvvandende urtepotter

Herstal vase

Gavekortet.dk 1600 kr.

100 kr

2 x lynlotto

Georg jensen termometer (vejrstation)

Pulivuit kande 1,5 L, 6 stk kagetallerkener Pulivuit, 6 vandglas Rosendahl, 8 isasietter Rosendahl, 2 Rosendahl krydderikværne, 2 silke steaksæt, 32 dele silke bestik, 16 dybe pulivuit tallerkener, 16 flade pulivuit tallerkener, 1 pulivuit kagestativ, 1 pulivuit lagkagefad

og nogle flere ting jeg ikke kan huske, da vi ikke har fået alle gaver og alle kort hjem endnu

Det er ikke sorteret...

Nogle enkelte ting blev byttet, for vi fik rimelig meget bestik og lidt for mange kagestativer...

I stedet fik vi så

2 pandekage pander fra tefal

8 hvidvinsglas

4 rødvinsglas

jamie oliver krydderi mixer

eva trio grydelåg

Rådvad rosentræ knive og knivmagnet

pulivuit salatskåle (kuvert str.)

krydderikværne

silke osteknive

silke kartoffelske, sovse ske og salatbestik

(tror det var det - kan snart ikke huske det mere... :balloons::bearhug::blush: )

0

Del dette indlæg

JUBIII min veninde har født den yndigste lille pige i går - var på hospitalet i dag og se hende - nøj hvor er hun yndig...

Jeg glæder mig så meget til at se hende mere og ordentligt når hun kommer hjem!

Ville bare lige dele min glæde med jer

0

Del dette indlæg

Endelig fik jeg nolet mig sammen og fik læst i din beretning/planlægningstråd :bask: undskyld!

Faktisk har jeg været herinde mange gange, og har læst lidt, men har bare aldrig fået skrevet.

Sjovt at vi begge arbejder i mæglerbranchen (og gør din mand mon også det?) hvis man må spørge, hvor arbejder du så henne? Tilbage i 1991 arbejdede jeg nemlig også inde i byen hos en mægler, faktisk helt indtil 1998 samme sted.

Kan se at du har fået lavet negle op til din store dag, hvor fik du det henne? Jeg vil nemlig også gerne have det, men kender ingen steder.

Jeres billeder fra vielsen er skønne, desværre må man ikke tage billeder under vores vielse :banned: har ellers nærmest tigget vores præst om vores fotograf ikke godt må, altså uden blitz og ting.... Æv.

Har en fornemmelse af at din mand og Jesper har købt den samme vest og plastron, ihvertfald ligner den den jeg har i hovedet.

:heart: Skøn tråd... og mange dejlige billeder.

- Lisen

0

Del dette indlæg

Endelig fik jeg nolet mig sammen og fik læst i din beretning/planlægningstråd :bask: undskyld!

Faktisk har jeg været herinde mange gange, og har læst lidt, men har bare aldrig fået skrevet.

Sjovt at vi begge arbejder i mæglerbranchen (og gør din mand mon også det?) hvis man må spørge, hvor arbejder du så henne? Tilbage i 1991 arbejdede jeg nemlig også inde i byen hos en mægler, faktisk helt indtil 1998 samme sted.

Kan se at du har fået lavet negle op til din store dag, hvor fik du det henne? Jeg vil nemlig også gerne have det, men kender ingen steder.

Jeres billeder fra vielsen er skønne, desværre må man ikke tage billeder under vores vielse :banned: har ellers nærmest tigget vores præst om vores fotograf ikke godt må, altså uden blitz og ting.... Æv.

Har en fornemmelse af at din mand og Jesper har købt den samme vest og plastron, ihvertfald ligner den den jeg har i hovedet.

-HAHA- Skøn tråd... og mange dejlige billeder.

- Lisen

Hej Lise

Vi arbejder samme branche - og min mand gjorde også i en meget kort periode tidligere i år....

Jeg fik lavet negle privat så jeg kan desværre ikke lige give dig nogen råd der :biggrin:

Ja, det er faktisk rigtig lækkert, at vi har billeder fra kirken - det var slet ikke noget problem - vi fik det faktisk af vide fra præsten uden egentlig at nå at spørge

Jeg vidste ikke noget om Lars tøj før på dagen men vi talt om det sæt så jeg var rigtig glad for det!

Takker -HAHA-

:heart: Daisy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

I Dag er det Daisy's fødselsdag HURRA HURRA HURRA

:blink:-HAHA--HAHA-:biggrin:

Ja jeg er rigtig glad for at have fødselsdag.

Jeg har fået en bog af mine forældre og noget tøj... Bogen var som jeg håbede "lys i livet"

Af min mand har jeg ikke fået noget - meeeennn vi giver heller ikke fødselsdags gaver - men så har han givet mig lovning på et smykke når vi nu skal til Tyrkiet på Lørdag.... :heart:

:biggrin::heart:

0

Del dette indlæg

:heart:-HAHA--HAHA-

Jeg har fået gave af mine kollegaer...

En nederdel som jeg har sværmet om i flere måneder men synes den var lidt dyr... Nu har de så slået sig sammen og købt den til mig... Jeg er så glad og klart den skal på fredag til vores firmafest...

:biggrin: fra et rigtig glad fødselsdags barn

0

Del dette indlæg

Hej smukke...

:heart:-HAHA- Tillykke med dig -HAHA-:biggrin:

Skønne kolleger, når de sådan lægger sammen og opfylder et stort ønske :blink: . Det er da også dejligt, at du har fået den bog du har ønsket dig.

Jeg håber I får en kanon tur til Tyrkiet og sørg nu for at han vælger et lækkert smykke til dig (y) (hvis du da ikke selv får lov til at deltage i udvælgelsen).

1000 :biggrin::)

Også et kæmpestort tillykke med den lille nus (venindens datter) :heart: .

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Så er vi kommet retur fra :loveboard: rejse.

Vi havde en rigtig dejlig afslappet tur - hvor vi bare så en hel masse ting og fik slappet godt af... Lige hvad vi trængte til.

Dog kan jeg ikke ligge nogen billeder ind, for jeg tror faktisk ikke vi fik taget nogle billeder af os sammen. Desværre

Det eneste øv er, at jeg blev syg natten mellem fredag og lørdag, men heldigvis skulle vi hjem lørdag...

:cheerleader3:

Redigeret af Daisymus
0

Del dette indlæg

Så var jeg jo blevet lovet at få en fødselsdagsgave af min mand på vores ferie.

Det fik jeg så sandelig også...

Jeg fik et armbånd og et halssmykke i guld, hvidguld og rødguld som er flettet af 2 snore guld, 2 snore rødguld og 1 snor hvidguld.

Det er jeg rigtig glad for - og I skal nok få billeder når jeg får taget nogen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer