ditte_m

Hvad nu hvis?

9 indlæg i dette emne

Jeg har egentlig en rimelig problemfri hud - men frygter lidt, at jeg på selve dagen (der nærmer sig meget!) :hug: vågner op med en bums et eller andet meget synligt sted i ansigtet! Jeg plejer nemlig altid at udvikle sådanne - altid med perfekt timing op til store begivenheder... :biggrin:

Hvad stiller man op? Kender nogen et vidundermiddel, der kan tage det indenom?

På forhånd tak for hjælpen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er også min store frygt (øhm... sammen med så meget andet efterhånden!!!), så jeg følger også lige med her. Har dog hørt, at tandpasta skulle være godt :) ....... men virker nok ikke så hurtigt, hvis man vågner op med én :hug:

Som sagt ..... følger lige med her.

:biggrin:

sbj

0

Del dette indlæg

Jeg fik også anbefalet tandpasta engang - men det er rigtigt, det er først, når bumsen er kommet. Har testet metoden, og jeg syntes egentlig, at det gør mere skade end gavn, for tandpastaen tørrer huden helt ud, så man skal kæmpe med tør hud længe efter bumsen er gået væk... :biggrin:

0

Del dette indlæg

TAK - jeg havde nemlig smurt tandpasta på, hvis ulykken var ude :) Og du har ret, det er faktisk værre med tør hud, så det var godt, at jeg ikke nåede at prøve det :hug: .

Vi må lige afvente og se, om der komme flere gode ideér.

:biggrin:

sbj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dermalogica's 'Medicating Clearing Gel'

Den forebygger urenheder og er rigtigt god. Den tørre IKKE huden ud! Ligges på rengjort hud om aftenen uden noget andet (ingen creme). Se link

Bruger den på hagen og ryggen, hvor jeg kan få uren hud. Kan varmt anbefales.

Ellers Dermalogica's 'Anti bac cooling mask' mod bumserne når de er der - igen, tørre IKKE huden ud. Se link

Dermalogica er lidt pebret, men kan bestilles meget billigere over nettet Det gør jeg altid når jeg skal have mine Dermalogica produkter. Det sparer jeg mange penge på og servicen er helt fin!!!

Held og lykke

PS- Tandpasta er ikke det bedste - jeg vil klart anbefale at man taler med en kosmetolog om hvad der er godt... De har ofte de bedste produkter. Ellers apoteket, men de produkter de har tørrer ofte huden ud - been there done that.

Katrinus

0

Del dette indlæg

Ihhh piger I tænker da også på alt! ;)

Det ville jo ikke være så fedt at vågne op med en kæmpe bummert lige i panden. :hug:

Kan huske tilbage fra teenage-årene, at vi brugte noget creme når skaden var sket.

Mener det hed "Basiron" eller noget i den stil. Det blev solgt på apoteket, men ved ikke om

det stadig er i handlen. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer